Peterquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:51 schreef Rumille het volgende:
Goedenmiddag allen. 4-3 gewonnen van Den Ham2 goals gescoord, 1 penalty (de 2-1) en een fabuleuze solo (1-1) die ik toch met jullie wil delen. Ik sta ongeveer op de middenstip en de keeper schiet de bal uit. Ik neem hem aan met een man in m'n rug en tik hem wat (voor mij) rechts naar voren. Vervolgens maak ik op volle snelheid een bocht, om de man heen en ga verder. Vervolgens kap ik de 1e man uit (T5), daarna de 2e man (T3) en tik de bal tussen T2 en T4. Vervolgens heb ik 4 man om me heen, maar sta ik ook al oog in oog met de keeper. Ik doe 1 schijntrap, zie de keeper naar mijn rechterkant duiken en schiet met mijn slechte linkervoet voorbij de keeper.
Wat een fabuleuze solo. Ook ter illustratie:
[ afbeelding ]
En de penalty schoot ik zeer beheersd binnen.
Wie van de gebroeders v.d. Kerkhof deed dat ook altijd?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:51 schreef Rumille het volgende:
Goedenmiddag allen. 4-3 gewonnen van Den Ham2 goals gescoord, 1 penalty (de 2-1) en een fabuleuze solo (1-1) die ik toch met jullie wil delen. Ik sta ongeveer op de middenstip en de keeper schiet de bal uit. Ik neem hem aan met een man in m'n rug en tik hem wat (voor mij) rechts naar voren. Vervolgens maak ik op volle snelheid een bocht, om de man heen en ga verder. Vervolgens kap ik de 1e man uit (T5), daarna de 2e man (T3) en tik de bal tussen T2 en T4. Vervolgens heb ik 4 man om me heen, maar sta ik ook al oog in oog met de keeper. Ik doe 1 schijntrap, zie de keeper naar mijn rechterkant duiken en schiet met mijn slechte linkervoet voorbij de keeper.
Wat een fabuleuze solo. Ook ter illustratie:
[ afbeelding ]
En de penalty schoot ik zeer beheersd binnen.
Neuquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:00 schreef Chr1st1aan het volgende:
ahaa oké. Dus het resultaat wordt hier gepost? Mooi mooi!
* Chr1st1aan gaat douchen
Pfff ik heb je toch al gezien dus dat maakt geen verschil voor mij danquote:
Henrike it isquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:13 schreef Chr1st1aan het volgende:
Norich![]()
Wat was je naam ook alweer?
En ik heb net naar Twente A1 tegen Feyenoord A1 gekeken. Ik wist dat Ajax A1 kampioen kon worden, maar die hebben verloren van PSV, waardoor Feyenoord kampioen werd die gewonnen heeft met 1-3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |