quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:49 schreef creno het volgende:
Uit respect voor de slachtoffers wilde men bij RTL4 geen feestelijke finale van xfactor, dus wat zenden ze uit na de herdenking: Laat ze maar lachen.
Dat vind ik echt krom inderdaad. Belachelijk ook. Rtlquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:49 schreef creno het volgende:
Uit respect voor de slachtoffers wilde men bij RTL4 geen feestelijke finale van xfactor, dus wat zenden ze uit na de herdenking: Laat ze maar lachen.
Ja, dat vond ik ook echt belachelijk!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:49 schreef creno het volgende:
Joooooooooooooooooopi-joquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:34 schreef Joooo-pi het volgende:
* Joooo-pi meldt zich
Wel beetje onwennig op zaterdagavond half acht...
En
Nikki
Héeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Ano!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:38 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Joooooooooooooooooopi-jo![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:42 schreef charmed_angel het volgende:
Zo ben thuiswas niet druk in het restaurant, dus we kregen vrij snel alles achter elkaar. Was echt heeeeeeeeeeeeeerlijk.
Ik ga effe thee zetten, heb mega-dorst en ik kan niet 10 minuten wachten tot de volgende reclame weer komt.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:53 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb helemaal niks lekkers in huisTe erg tijdens de finale
Hmmzzzz
Jupiler en stokbrood o.a.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:53 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb helemaal niks lekkers in huisTe erg tijdens de finale
Hmmzzzz
lekkerrrrrrrr mijn jupilertjes zijn vorige week op gegaan. ik moet het doen met thee en hotrijstdingentjes.quote:
Vermoedelijk dat het niveau wel naar beneden gaat door de zenuwen bij de finalisten ...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:56 schreef ranja het volgende:
Met Rachel's I will always love you en Lisa's Hallelujah en Jamal's aanwezigheid zal dit niet de beste aflevering voor mij worden vrees ik. Maar ja, wel spannend. Denk ik nog steeds
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:56 schreef charmed_angel het volgende:
Heb nu zo megadisneymok, (400ml) voor me staan met groene thee lemon grassLekker
Juist weer lekker vertrouwdquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:34 schreef Joooo-pi het volgende:
* Joooo-pi meldt zich
Wel beetje onwennig op zaterdagavond half acht...
En
Nikki
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |