abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68592806
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 16:38 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Laten we nou maar gewoon op de officiele verklaring van het OM wachten, want dat papagaaien lawaai van de media en de televisiekijker gaat gewoon nergens over.
en bij voorbaat twijfelen aan het so far officiele verhaal wat totally sense maakt gaat wel ergens over?
pi_68592825
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 16:38 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Laten we nou maar gewoon op de officiele verklaring van het OM wachten, want dat papagaaien lawaai van de media en de televisiekijker gaat gewoon nergens over.
Waar denk je dat zo'n teletext bericht vandaan komt?
pi_68592830
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 16:37 schreef JohnDope het volgende:
Daarom noem ik het ook een bizar ongeluk. Het is natuurlijk dan geen ongeluk in dat geval, maar het is zeker geen aanslag.
Stel hij is moedwillig door een afzetting gereden, dan heeft hij geweten dat er een afzetting was. Stel als hij wist dat er een afzetting was, en stel dat hij redelijk goed bij z'n verstand was (aangezien hij normale beroepen als beveiliging en vorkheftruckchaffeur heeft gehad), dan kun je aannemen dat hij wist dat er iets achter die afzetting gaande was. En stel nou dat hij dat alles wist en om wat voor reden toch door die afzetting is gereden, dan heeft hij moedwillig door die afzetting gereden om daar achter 'iets' te doen. Dat 'iets' doen heeft dus direct betrekking op hetgeen wat achter die afzetting plaats vind. In dit geval is dat dus koninginnedag. En daarom is de kans dat hij een aanslag wilde plegen op die koninklijke familie voor mij groter dan een bizar ongeluk.
pi_68592835
maar was Bea levensmoe en organiseerde ze dit of was het Wimlex
pi_68592848
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 16:40 schreef sig000 het volgende:

[..]

Waar denk je dat zo'n teletext bericht vandaan komt?
Dat teletekst bericht komt van de media en die zouden meer geld verdienen als het een aanslag is dan wanneer het een ongeluk is.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_68592867
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 16:41 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dat teletekst bericht komt van de media en die zouden meer geld verdienen als het een aanslag is dan wanneer het een ongeluk is.
Je bent niet wijs.
pi_68592879
Mazzzel, aan dergelijke gare figuren besteed ik geen tijd meer.
pi_68592892
Kan dit topic niet naar het goede subforum verplaatst worden?
pi_68592899
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 16:40 schreef Redux het volgende:

[..]

Stel hij is moedwillig door een afzetting gereden, dan heeft hij geweten dat er een afzetting was. Stel als hij wist dat er een afzetting was, en stel dat hij redelijk goed bij z'n verstand was (aangezien hij normale beroepen als beveiliging en vorkheftruckchaffeur heeft gehad), dan kun je aannemen dat hij wist dat er iets achter die afzetting gaande was. En stel nou dat hij dat alles wist en om wat voor reden toch door die afzetting is gereden, dan heeft hij moedwillig door die afzetting gereden om daar achter 'iets' te doen. Dat 'iets' doen heeft dus direct betrekking op hetgeen wat achter die afzetting plaats vind. In dit geval is dat dus koninginnedag. En daarom is de kans dat hij een aanslag wilde plegen op die koninklijke familie voor mij groter dan een bizar ongeluk.
Voor hetzelfde geld was die dader zo geïrriteerd en had hij geen zin om te rijden dat hij voluit gas gaf en dat dan incombinatie met drugs.
Maar misschien zat hij wel zo in een drugstrip dat hij dacht dat hij in een vliegtuig zat en er wel even over heen kon vliegen.
Drugs doet hele rare dingen met mensen.

Die theorie van mij is heel erg ver gezocht, maar dat iemand met een heel klein autootje een aanslag wil plegen op een hele grote mega bus is ook vergezocht.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_68592917
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 16:43 schreef sig000 het volgende:
Kan dit topic niet naar het goede subforum verplaatst worden?
zit die ONZ mods niet zo te pesten belhamel
pi_68592965
maar dan zal de lijkschouwing dus sowieso jouw gevoel bevestigen JohnDope of niet? Als ze drugs vinden, dan was het een ongeluk. En als ze geen drugs vinden, dan is dat een stunt van de media/ een samenzwering van het koningshuis?
pi_68593097
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 16:45 schreef opgebaarde het volgende:
maar dan zal de lijkschouwing dus sowieso jouw gevoel bevestigen JohnDope of niet? Als ze drugs vinden, dan was het een ongeluk. En als ze geen drugs vinden, dan is dat een stunt van de media/ een samenzwering van het koningshuis?
Het Koningshuis staat hier sowieso buiten, want die vent heeft hun hele dag zwaar verpest. En voor de kinderen is het ook heel erg afschuwelijk.

Ik sluit een PR stunt van de media niet uit, want met een aanslag kunnen ze hele weken vullen en met een doorgesnoven gek die denkt dat hij kan vliegen, niet.

Het was gister zelfs zo erg op de televisie, dat ze daar gingen analyseren over hoe de media de berichtgeving had gedaan. Ze deden echt alles om de zendtijd op te vullen.

[ Bericht 0% gewijzigd door JohnDope op 02-05-2009 16:55:01 ]
  zaterdag 2 mei 2009 @ 16:50:08 #163
132191 -jos-
Money=Power
pi_68593104
Ik verzoek iedereen even om redelijke standpunten in te nemen en geen vergezochte theorien zonder onderbouwing of bronvermelding te plaatsen. (@Lambiekje en JohnDope)

Bedankt.
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_68593474
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 16:50 schreef -jos- het volgende:
Ik verzoek iedereen even om redelijke standpunten in te nemen en geen vergezochte theorien zonder onderbouwing of bronvermelding te plaatsen. (@Lambiekje en JohnDope)

Bedankt.

Op dit moment is alles vergezocht en hebben we pas zekerheid als het OM met een persconferentie is gekomen.
Tot die tijd kunnen deze topics wat mij betreft wel even tijdelijk gesloten worden.
pi_68593732
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 16:43 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Voor hetzelfde geld was die dader zo geïrriteerd en had hij geen zin om te rijden dat hij voluit gas gaf en dat dan incombinatie met drugs.
Maar misschien zat hij wel zo in een drugstrip dat hij dacht dat hij in een vliegtuig zat en er wel even over heen kon vliegen.
Drugs doet hele rare dingen met mensen.

Die theorie van mij is heel erg ver gezocht, maar dat iemand met een heel klein autootje een aanslag wil plegen op een hele grote mega bus is ook vergezocht.
Er is inmiddels autopsie verricht op het slachtoffer. En er zijn alleen maar sporen van canabis aangetroffen. Maar dat kan ook van weken terug zijn.
pi_68593768
Ow wacht, dat ga jij natuurlijk niet zomaar geloven. Vooruit dan, een persbericht van het OM
quote:
Verdachte van aanslag overleden aan hersenletsel
2 mei 2009 - Landelijk Parket

De 38-jarige verdachte van de aanslag op Koninginnedag is overleden aan hersenletsel dat hij bij het incident heeft opgelopen. Dat blijkt uit het voorlopig sectierapport van het Nederlands Forensisch Instituut (NFI).

In opdracht van het Landelijk Parket is vrijdagavond een gerechtelijke sectie verricht op het lichaam van de verdachte, die vrijdag om 02.58 uur is overleden. Het doel van de sectie was het veststellen van de doodsoorzaak.

In het bloed van de verdachte is geen alcohol aangetroffen. In de bloedmonsters zijn sporen van cannabis aangetoond. Dergelijke sporen kunnen tot enkele weken na gebruik van cannabis waarneembaar blijven,

Het stoffelijk overschot van de verdachte is gisteravond vrijgegeven door de officier van justitie.

Het onderzoek door de Nationale Recherche richt zich op de toedracht van en het motief achter de aanslag in Apeldoorn, die aan zes bezoekers langs de route het leven kostte. Er liggen nog acht gewonden in het ziekenhuis.
Dus geen sporen van (zware) drugs die volgens jou nodig zijn voor een dergelijke actie.

http://www.om.nl/actueel/nieuws-_en/@150635/verdachte_van_1/
pi_68593776
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 17:14 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Er is inmiddels autopsie verricht op het slachtoffer. En er zijn alleen maar sporen van canabis aangetroffen. Maar dat kan ook van weken terug zijn.
Dat is allemaal verzonnen door de media.
pi_68593834
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 17:16 schreef snowgoon het volgende:
Ow wacht, dat ga jij natuurlijk niet zomaar geloven. Vooruit dan, een persbericht van het OM
[..]

Dus geen sporen van (zware) drugs die volgens jou nodig zijn voor een dergelijke actie.

http://www.om.nl/actueel/nieuws-_en/@150635/verdachte_van_1/
Overal duiken verschillende verhalen op.
quote:
Karst Tates was niet dronken. Hooguit stoned..

Nu de CSI-snijders van het Nederlands Forensisch Instituut klaar zijn met het ontleden van het stoffelijk overschot van Karst Tates is er meer duidelijkheid over de toestand waarin hij zich bevond voordat hij Koninginnedag 2009 om zeep hielp. Het OM laat zojuist weten dat de officiële doodsoorzaak 'hersenletsel' te noemen.
Kan technisch gesproken nog steeds een gevalletje BOOM HEADSHOT van een geheim agent geweest zijn. Maar algemeen wordt aangenomen dat de klap tegen het het monument De Naald in combinatie met het rammen van diverse wegversperringen teveel is geweest voor zijn hersenpan. In ieder geval kan worden uitgesloten dat Karst alvorens zeven mensen de dood in te jagen zich bij een biertent moed heeft ingedronken: Zijn bloed bevatte geen sporen van alcohol. Overigens wel cannabis, maar zoals iedereen weet blijven die sporen wekenlang te traceren in een lichaam. Blijven over de verklaringen van kennissen van Tates vandaag in de Televaag. Volgens hen had de 38-jarige ex-vorkheftruckchauffeur het vooral gemunt op de veiligheidsdiensten, in plaats van het Koninklijk huis. "Hij wilde wraak nemen op de beveiliging die hem heeft ontslagen, en om aan te tonen dat de beveiliging in Apeldoorn niet goed was." aldus anonieme boezemvriend Marcel.
Des te vreemder is ons inziens de verklaring van een bijna hersendode Tates vlak na de crash tegenover een agent dat Koningin Beatrix doelwit geweest zou zijn. Enfin, non-believers onder u kijken anders nog even naar de maar liefst 200 inzendingen op YouTube van filmende omstanders. Wellicht ontdekt u nog iets vreemds in de beelden...
bron: geenstijl.

Laten we nou maar gewoon wachten op wat het OM te melden heeft.
pi_68593867
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 17:18 schreef JohnDope het volgende:

[..]

[..]

bron: geenstijl.

Laten we nou maar gewoon wachten op wat het OM te melden heeft.
Ik heb je 2 minuten geleden een persbericht van het OM gegeven

Maar goed, dat wachten, houd dat ook in dat jij geen vage theorien meer gaat posten?
pi_68593875
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 17:19 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Ik heb je 2 minuten geleden een persbericht van het OM gegeven

Maar goed, dat wachten, houd dat ook in dat jij geen vage theorien meer gaat posten?
Ik zie het morgen waarschijnlijk wel op het nieuws. Ik moet zo weg namelijk.
pi_68593996
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 17:20 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik zie het morgen waarschijnlijk wel op het nieuws. Ik moet zo weg namelijk.
Het nieuws is toch niet te vertouwen, die vedraaien toch alles zo dat het hun veel geld opleverd?
pi_68594642
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 17:25 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Het nieuws is toch niet te vertouwen, die vedraaien toch alles zo dat het hun veel geld opleverd?
Als er straks een persconferentie komt dan zit het heus wel goed.
pi_68595504
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 17:47 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Als er straks een persconferentie komt dan zit het heus wel goed.
Heb je nu de persco gezien waarin het OM zei dat de dader heeft gesproken met de agenten?
  zaterdag 2 mei 2009 @ 18:42:41 #174
186260 MrHoodigan
Weet je wat het is ?
pi_68596116
Ik vraag me trouwens wel af he stel dat Karst T met zijn Suzuki Swift tegen die bus aangereden zou zijn, zouden er dan gewonden zijn gevallen in die bus? Ik denk dat zo'n bus die weet ik niet hoeveel zwaarder is nauwelijks schade zou hebben... En zeker de inzittende niet... Of het dan ook een echte serieuze "aanslag" is op de koningklijke familie vraag ik me dan ook af... Ik bedoel dan ook een aanslag in de zin:

Bron Van Dale:
aan·slag de; m -en 1 manier van raken vd toetsen: de ~ vd pianiste 2 slag op een toets: 250 ~en per minuut 3 het plaatsen tegen de schouder: met het geweer in de ~ 4 dat wat zich heeft afgezet: de ~ in de ketel 5 poging tot moord of overrompeling: de ~ op zijn leven 6 het vaststellen vh bedrag vd belasting

Maar goed ff ontopic:

Ik denk dat het best zou kunnen dat de verdachte wat gezegd zou hebben waaruit aangenomen zou kunnen worden dat het om een bewuste actie gaat. Zo is het ook verteld in de 1e persconferentie...

Hij bewoog iig nog wel nadat hij het monument geraakt heeft
http://www.rtl.nl/compone(...)ri09.man_beweegt.xml En je ziet zijn arm ook bewegen
Hier zie je de linker hand van de agent op de linkerschouder zitten en ik zou niet weten hoe je op deze manier de arm van de verdachte op deze manier met de hand in de lucht zou kunnen krijgen op de manier zoals je in het filmpje kan zien....

Kortom: Volgens mij zou het best kunnen dat de verdachte het een en ander gezegd zou hebben

[ Bericht 1% gewijzigd door MrHoodigan op 02-05-2009 18:49:33 ]
Sperma is dikker dan pis...
  zaterdag 2 mei 2009 @ 18:54:56 #175
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_68596551
tvp
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties