abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69550185
quote:
'Karst T. plande aanslag'
Uitgegeven: 30 mei 2009 08:54
Laatst gewijzigd: 30 mei 2009 08:55

AMSTERDAM - Karst T. lijkt zijn dollemansrit door het Koninginnedagpubliek in Apeldoorn doelbewust te hebben voorbereid.

Dat blijkt uit het politieonderzoek naar de aanslag, meldt Trouw zaterdag. Ooggetuigen hebben T. kort voor de aanslag met een verrekijker op de uitkijk zien staan, zeggen 'kringen rond het onderzoek'.

Direct na de aanslag meldde justitie al dat T. leden van de koninklijke familie als doelwit had. De zwaargewonde T. zou dat hebben gezegd in eerste contacten met de politie.

Verondersteld werd dat hij sprak vanuit het wrak van zijn auto, maar T. zou ook in de ambulance op weg naar het ziekenhuis nog bij bewustzijn zijn geweest en met politiemensen hebben gesproken.

Aanslag

De 38-jarige T. bezweek in de nacht na Koninginnedag in het ziekenhuis aan zijn verwondingen. De aanslag kostte aan nog eens zeven mensen het leven. Aan het onderzoek van de Nationale Recherche naar de toedracht van de aanslag werkten aanvankelijk 250 politiemensen.

Nu zijn dat er nog ongeveer honderd. Het onderzoek wordt naar verwachting over twee tot drie weken afgerond.
http://www.nu.nl/algemeen/1971614/karst-t-plande-aanslag.html
  zaterdag 30 mei 2009 @ 12:22:35 #202
70361 Fries
Niet die van de Mac!
pi_69550197
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 12:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Karst Tates dus.
Stel je voor dat we een andere Karst T. in gedachten hadden!
Mmmmm... lekker, niet?
  zaterdag 30 mei 2009 @ 12:27:08 #204
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_69550299
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 12:22 schreef Fries het volgende:

[..]

Stel je voor dat we een andere Karst T. in gedachten hadden!
Richard bijvoorbeeld...
pi_69550862
Hier een plaatje van deze persoon voor de duidelijkheid

gr gr
pi_69550871
Dit is inderdaad van hetzelfde burger-roddelniveau als dat extreem-rechtse gekwaak.

Jammer dat kranten voor de sensatie elk door buurvrouw Jantien geopperd verzinsel maar klakkeloos plaatsen.
God created the world, but the Dutch created The Netherlands.
Sadly the Dutch didn't expand their motorways, maybe God will one day
  Donald Duck held zaterdag 30 mei 2009 @ 13:01:56 #207
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_69550919
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 12:58 schreef Quyxz_ het volgende:
Hier een plaatje van deze persoon voor de duidelijkheid

[ afbeelding ]
Dat is hem dus niet. Dat was een enorme blunder van diverse media. Even googelen en dan van het eerste online profiel dat het lijkt te zijn maar de foto pakken.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_69551141
Natuurlijke plande Karst Tates de aanslag:
-edit: spam

[ Bericht 65% gewijzigd door admiraal_anaal op 30-05-2009 13:32:02 ]
pi_69551516
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 13:01 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Dat is hem dus niet. Dat was een enorme blunder van diverse media. Even googelen en dan van het eerste online profiel dat het lijkt te zijn maar de foto pakken.
Doet me denken aan die ene keer dat Wilders....

Laat ook maar.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 30 mei 2009 @ 13:36:14 #210
223335 B.E.D
Ik spring van de hoogste berg
pi_69551626
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 13:31 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Laat ook maar.
Dat ie foto's van een goeie rapper had gepakt ipv die ene boze meneer die slechte dingen heeft gedaan?

Mensen die die dope rapper niet kennen
De kill is een baas. Props.
Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
  Donald Duck held zaterdag 30 mei 2009 @ 13:37:23 #211
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_69551653
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 13:31 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Laat ook maar.
Ook een fout natuurlijk. Maar die eikel deed wel z'n uiterste best om er op te lijken.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_69552570
Ja ja we weten het nu wel. De man reed in een Suzuki Swift (SS) en er lag ook nog een Albert Heijn tas (Adolf Hitler) in zijn auto.

Saillant detail: als je over een complot sprak omtrent de moord op Fortuyn werd je meteen als paranoide bestempeld.

En owja... de verkiezings slogan van de PvdA is "Sterk en Sociaal" (SS), om die reden stemde Karst T. dus ook PvdA.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_69556876
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 14:24 schreef JohnDope het volgende:
Ja ja we weten het nu wel. De man reed in een Suzuki Swift (SS) en er lag ook nog een Albert Heijn tas (Adolf Hitler) in zijn auto.

Saillant detail: als je over een complot sprak omtrent de moord op Fortuyn werd je meteen als paranoide bestempeld.

En owja... de verkiezings slogan van de PvdA is "Sterk en Sociaal" (SS), om die reden stemde Karst T. dus ook PvdA.
Juist. En hij schreef en rukte met links, hij was een extreem-linkse
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_69887501
quote:
'Ik hoorde hem bloed rochelen'
Uitgegeven: 10 juni 2009 08:52
Laatst gewijzigd: 10 juni 2009 08:54

RIJSWIJK - ''De dader zag er niet goed uit, maar was wel goed bij zinnen. Ik hoorde hem bloed rochelen terwijl hij antwoordde.'' Aldus een citaat uit een interview dat het politievakblad Blauw had met Sharon Koenders, biker bij de politie in Apeldoorn. Ze klom direct na de aanslag op Koninginnedag in de auto van Karst T.

Blauw publiceert het gesprek in het jongste nummer. Koenders schetst hoe ze zag hoe T. met de auto door het publiek reed.

''Wat ik toen zag, vergeet ik nooit meer. De voorste rij toeschouwers stond achter het hek. Sommigen stonden nog te zwaaien. Daarachter zag ik van alles door de lucht vliegen. Toen ik goed keek, zag ik dat dat mensen waren.''

Koenders zag dat de auto recht op haar afkwam. Ze kon net voor het voertuig wegrijden, voordat het tegen De Naald knalde. Omdat ze de kleinste was, bood Koenders haar collega's aan in de auto te klimmen waar ze met T. sprak.

Bewuste actie

''Op een gegeven moment hebben we gevraagd of het een bewuste actie was en dat beaamde hij. Mijn maatje en ik keken elkaar aan om te zien of de ander het ook gehoord had. Het was echt een aanslag. Dat deed wel wat met mij. Ik werd heel boos. Deze zinloze actie heeft zoveel onschuldige slachtoffers gemaakt. Ik vroeg me af: heb je wel een idee wat je hebt aangericht?''
http://www.nu.nl/algemeen(...)-bloed-rochelen.html
  woensdag 10 juni 2009 @ 09:00:57 #215
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_69887525
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 13:01 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Kaptein Overduidelijk is ook weer aanwezig
  woensdag 10 juni 2009 @ 09:36:37 #216
132191 -jos-
Money=Power
pi_69888248
http://www.nu.nl/algemeen(...)-bloed-rochelen.html

''Op een gegeven moment hebben we gevraagd of het een bewuste actie was en dat beaamde hij. Mijn maatje en ik keken elkaar aan om te zien of de ander het ook gehoord had. Het was echt een aanslag."

Hij heeft dus waarschijnlijk net "ja" kunnen antwoorden. En de vraag was dus niet of de aanslag op het koningshuis was gericht maar of het een bewuste aanslag was.
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_69890549
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 12:01 schreef Meh7 het volgende:
Aanvullend: 'Tattoo Karst T. wijst op extreem-rechtse sympathieën'

De auto kwam van (extreem) rechts.
Rechtse lui altijd weer.
  Moderator woensdag 10 juni 2009 @ 11:38:26 #218
8781 crew  Frutsel
pi_69891935
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 12:01 schreef Meh7 het volgende:
Aanvullend: 'Tattoo Karst T. wijst op extreem-rechtse sympathieën'

De auto kwam van (extreem) rechts.
Uiteraard zet jij dat er nog even bij. Je had nog tig andere links kunnen toevoegen..
Andere topic verder aub: Merge aangevraagd
Waarom liegen de media over de verklaring van de dader? #2
pi_69893551
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:20 schreef Snakey het volgende:
.
Goed punt.
pi_69921958
Heeft niemand dat nog gezien?
Het woord "media" is een meervoud, namelijk van "medium" (middel tot overdragen van informatie)..
De TT moet dus zijn: Liegen de media
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')