abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 mei 2009 @ 16:02:08 #101
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_68591864
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 00:40 schreef HassieBassie het volgende:
Die agent moet de laatste aanwijzing van de TomTom hebben gehoord voordat de accu van de Swift het begaf. 'Na de volgende bushalte naar rechts', zoiets.

Het lijkt mij namelijk zeer sterk dat die vent ook nog maar 1 woord heeft gezegd. De media zal hier niet over liegen, maar wie weet heeft de politie of het OM er belang bij, wie zal het zeggen.

Het boeit ook niet. Als dit geen gerichte poging was om de koninklijke familie te raken, wat was het dan wel?
Niet liegen ?! De media is een groot leugen-grabbelton.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_68592014
Zo zie je hoe makkelijk complottheorieen ontstaan. Het is een resultaat van geen heldere kijk op gebeurtenissen, linken leggen die er niet zijn en gebrek aan gezond verstand.

He lambiekje, jij ook hier?
pi_68592069
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 16:07 schreef Redux het volgende:
Zo zie je hoe makkelijk complottheorieen ontstaan. Het is een resultaat van geen heldere kijk op gebeurtenissen, linken leggen die er niet zijn en gebrek aan gezond verstand.

He lambiekje, jij ook hier?
Met alle respect, op het nieuws roept iedereen dat het een aanslag is, terwijl het ook een bizar ongeluk kan zijn.
Als mensen zo eenzijdig naar de feiten kijken ontstaat er tunnelvisie.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_68592076
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 15:59 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik weet niet wat ik moet geloven, ik weet wel dat als iemand een keiharde botsing maakt en dus heel veel pijn heeft, tijdelijk zo erg in de war is dat diegene niet in staat is om een bekentenis te doen.

Overigens als je goed kijkt, dan zie je dat die bestuurder al eerder bewusteloos is, want je ziet die auto keihard, kaarsrecht vooruit rijden, maar als die bij die bus aan komt, maakt die auto een hele flauwe bocht naar links (alsof er een afwijking in het stuur zit).

Dus of die man is door een sniper uitgeschakeld, of die man had een overdosis drugs genomen die op dat moment begon in te werken. Hij is in ieder geval niet bewusteloos geraakt van al die mensen die door zijn raam vlogen.

Er zijn dus nog veel te veel vragen waar de kijker geen antwoord op heeft, dus laten we nou maar gewoon rustig op de verklaring van het OM wachten.

Toen ik de feiten wat duidelijker waren, dacht ik overigens niet aan een aanslag, maar eerder aan een gek die de nacht er voor veel te veel hadden zitten blowen, slikken en snuiven die of per ongeluk zo door die mensen heen is gereden of dat hij het expres had gedaan omdat hij zo opgefokt was en geen zin had om om te rijden.

Een aanslag is op dit moment het minst geloofwaardig, want zelfs al zou hij op die dik gepantserde bus zijn ingereden, dan hadden die mensen op die bus er weinig last van gehad.

We weten overigens ook niks van de achtergronden van die dader, dus dat maakt het oordelen nog moeilijker.
Het hoeft ook de geen complete bekentenis te zijn. "Shit bea gemist" 3 woorden is al genoeg om te weten dat die Bea wilde raken.

Het hoeft niet eens een afwijking in het stuur te zijn. De auto is praktisch total loss geraakt bij de eerste botsing. Dat zal zeker ook invloed hebben gehad op de rijrichting.

De dader had geen gordel om. Dat is niet bepaald gezond voor je als je besluit met je auto een meningte te gaan rammen.

Het OM heeft al een paar verklaringen af gegeven. O.a. dat de dader wat heeft gezegd tegen de agenten over zijn doel.

Een aanslag die mislukt, is nog steeds een aanslag.
pi_68592097
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 16:09 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Met alle respect, op het nieuws roept iedereen dat het een aanslag is, terwijl het ook een bizar ongeluk kan zijn.
Wat heeft hij per ongeluk gedaan dan? Dacht hij per ongeluk dat de weg gewoon toegankelijk was en hij door kon rijden? Of wat dan?
pi_68592128
quote:

[..]

Op deze foto is duidelijk te zien dat de man heeft moeten sturen om zo ver te komen. Anders had die wel de auto in de achtergrond of de vrachtwagens rechts geraakt.

Daarbij is de man moedwillig om een afzetting heen gereden. Of ging dat ook per ongeluk?
pi_68592172
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 16:10 schreef Redux het volgende:
Wat heeft hij per ongeluk gedaan dan? Dacht hij per ongeluk dat de weg gewoon toegankelijk was en hij door kon rijden? Of wat dan?
Het was die nacht er voor Koninginnenacht en dan gaan er heel veel mensen door op drugs zonder te slapen.

Misschien was die gast zo aan het trippen dat hij dacht dat hij in een vliegtuig zat. Of misschien was die gast zo opgefokt door de drugs en persoonlijke omstandigheden dat hij gewoon door freakte en gewoon gas gaf (dat hij werd tegen gehouden was de laatste druppel die hij niet meer kon hebben).

Ik ken namelijk iemand in mijn omgeving die ooit is aangereden door een gozer die zwaar onder invloed was van drugs.
Als je dat verhaal hoort geloof je ook niet dat iemand zo gevaarlijk gek kan doen in een auto tegen onschuldige mensen in het verkeer.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zaterdag 2 mei 2009 @ 16:14:45 #108
52357 Lambiekje
pi_68592206
quote:

[..]

De toevalligheden stapelen zich op. Symboliek van Apeldoorn, het loo en de Naald.

Zoals dat vandaag een nieuwe huurder zou intrekken. Dat betekend dat er geen rond slingerend materiaal in zijn huis is.

Nee het lijkt mij duidelijk een gevalletje Manchurian Candidate.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_68592229
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 16:12 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Op deze foto is duidelijk te zien dat de man heeft moeten sturen om zo ver te komen. Anders had die wel de auto in de achtergrond of de vrachtwagens rechts geraakt.

Daarbij is de man moedwillig om een afzetting heen gereden. Of ging dat ook per ongeluk?
Die foto, die knakker heeft een dermate hoge snelheid gehad dat de zowel het linker- (voor de bestuurder rechter-) a-stijl alswel het dak volledig is ingedeukt door de omstanders die hij geraakt heeft. Om zo'n schade aan je wagen te krijgen moet je een flinke snelheid hebben gehad.
pi_68592255
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 16:13 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Het was die nacht er voor Koninginnenacht en dan gaan er heel veel mensen door op drugs zonder te slapen.

Misschien was die gast zo aan het trippen dat hij dacht dat hij in een vliegtuig zat. Of misschien was die gast zo opgefokt door de drugs en persoonlijke omstandigheden dat hij gewoon door freakte en gewoon gas gaf.

Ik ken namelijk iemand in mijn omgeving die ooit is aangereden door een gozer die zwaar onder invloed was van drugs.
Als je dat verhaal hoort geloof je ook niet dat iemand zo gevaarlijk gek kan doen in een auto tegen onschuldige mensen in het verkeer.
Wat is er met die drugs die je 3 keer aanhaalt?
pi_68592282
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 16:14 schreef Lambiekje het volgende:

De toevalligheden stapelen zich op.
Ze stapelen zich alleen maar op als je ze moedwillig opstapelt. Jij bent het levende voorbeeld van hoe een complottheorie de wereld in wordt geholpen.
pi_68592287
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 16:14 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

De toevalligheden stapelen zich op. Symboliek van Apeldoorn, het loo en de Naald.

Zoals dat vandaag een nieuwe huurder zou intrekken. Dat betekend dat er geen rond slingerend materiaal in zijn huis is.

Nee het lijkt mij duidelijk een gevalletje Manchurian Candidate.
Tuurlijk Lambiekje. Je hebt gelijk Lambiekje.

Ga je nu weer weg Lambiekje?
pi_68592314
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 16:16 schreef Redux het volgende:

[..]

Wat is er met die drugs die je 3 keer aanhaalt?
Het is gewoon een bekend feit dat er op Koninginnenacht veel te veel drugs wordt gebruikt en dat er van die mensen veel te veel niet naar huis gaan om te slapen, maar gewoon compleet opgefokt en hallucineerd achter het stuur stappen om naar het volgende feest te gaan.
pi_68592346
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 16:18 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Het is gewoon een bekend feit dat er op Koninginnenacht veel te veel drugs wordt gebruikt en dat er van die mensen veel te veel niet naar huis gaan om te slapen, maar gewoon compleet opgefokt en hallucineerd achter het stuur stappen om naar het volgende feest te gaan.
Ja, ik snap dat net als lambiekje nog aan het natrippen bent van je koninginnenacht en dat je samen met lambiekje rare dingen blijft zien, maar wat heeft dat met die tate te maken precies?
  zaterdag 2 mei 2009 @ 16:20:30 #115
262 Re
Kiss & Swallow
pi_68592356
dat armen bewegen zegt natuurlijk weinig of iemand dan wel niet bewusteloos is

verder kun je best weer even uit je bewusteloosheid komen en er vervolgens weer inzakken
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_68592385
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 16:20 schreef Redux het volgende:

[..]

Ja, ik snap dat net als lambiekje nog aan het natrippen bent van je koninginnenacht en dat je samen met lambiekje rare dingen blijft zien, maar wat heeft dat met die tate te maken precies?
Ik sta verreweg niet op 1 lijn met lambiekje.

Overigens ben ik juist diegene die niet aan een complot denkt, want ik sluit een bizar ongeluk niet uit.
pi_68592387
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 16:18 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Een wonder dat er maar 1 mafketel was op 30 April dan.
pi_68592400
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 16:21 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Overigens ben ik juist diegene die niet aan een complot denkt, want ik sluit een bizar ongeluk niet uit.
Ja nou, ik snapte even totaal niet waar je heen wilde met je drugs verhaal. Je begon even op een lambiekje te lijken.
pi_68592401
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 16:21 schreef sig000 het volgende:

[..]

Een wonder dat er maar 1 mafketel was op 30 April dan.
1 mafketel? De halve stad liep helaas vol met van die opgefokte druktemakers.
pi_68592431
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 16:22 schreef JohnDope het volgende:

[..]

1 mafketel? De halve stad liep helaas vol met van die opgefokte druktemakers.
Een lopende mafkees heb je weinig last van, volgens jou reden ze rond.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2009 16:24:27 ]
pi_68592440
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 16:23 schreef sig000 het volgende:

[..]

Een lopende mafkees heb je weinig last van, volgens jou rijden ze rond.
Er zullen er ongetwijfeld legio met de auto zijn gekomen.
pi_68592455
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 16:24 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Er zullen er ongetwijfeld legio met de auto zijn gekomen.
Die hebben dan opvallend weinig geraakt onderweg.
pi_68592474
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 16:25 schreef sig000 het volgende:

[..]

Die hebben dan opvallend weinig geraakt onderweg.
Er zullen er heus wel een hoop veilig zijn thuis gekomen, maar ook een aantal niet, maar dat komt niet allemaal in de landelijke media.
pi_68592484
quote:
want ik sluit een bizar ongeluk niet uit.
Ik heb het gemist, leg me eens uit hoe dat bizarre ongeval plaats heeft gevonden?
pi_68592526
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 16:26 schreef Redux het volgende:

[..]

Ik heb het gemist, leg me eens uit hoe dat bizarre ongeval plaats heeft gevonden?
Misschien had die gozer veel zitten blowen, slikken en snuiven en was hij aan het hallicuneren en of hij was zwaar opgefokt omdat hij geen zin had om om te rijden of iets dergelijks.
Mensen onder invloed van drugs doen soms hele rare en onverklaarbare dingen, het is niet voor niets dat die rotzooi is verboden.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 16:27:47 #126
52357 Lambiekje
pi_68592529
quote:

[..]

zie hoe makkelijk je in een hokje wordt gestopt als je andersdenkt. Wij zijn kennelijk een pot na voor de schapen.
pi_68592552
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 16:27 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

zie hoe makkelijk je in een hokje wordt gestopt als je andersdenkt. Wij zijn kennelijk een pot na voor de schapen.
slachtofferrol, te makkelijk
pi_68592565
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 16:27 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Misschien had die gozer veel zitten blowen, slikken en snuiven en was hij aan het hallicuneren en of hij was zwaar opgefokt omdat hij geen zin had om om te rijden of iets dergelijks.
Mensen onder invloed van drugs doen soms hele rare dingen, het is niet voor niets dat die rotzooi is verboden.
Ik snap niet helemaal waarom je steeds die drugs aanhaalt. Welke indicatie heb je daartoe?
pi_68592582
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 16:29 schreef Redux het volgende:

[..]

Ik snap niet helemaal waarom je steeds die drugs aanhaalt. Welke indicatie heb je daartoe?
Op Koninginnedag zijn er veel te veel mensen onder invloed van drugs.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 16:30:35 #130
52357 Lambiekje
pi_68592586
quote:

[..]

vast zijn gabber haarmotief.
pi_68592590
quote:

[..]

Er is wat cannabis in zijn bloed gevonden, dat is het enige, kan al van weken ervoor zijn.
pi_68592594
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 16:30 schreef JohnDope het volgende:

[..]

En dus hij ook maar? Gaat het zo makkelijk bij jou?
  zaterdag 2 mei 2009 @ 16:31:30 #133
52357 Lambiekje
pi_68592607
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 16:30 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dan had de politie hem al direct hem van de weg moeten halen toen ie om ~11.00 was aangehouden.
pi_68592609
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 16:30 schreef sig000 het volgende:

[..]

Er is wat cannabis in zijn bloed gevonden, dat is het enige, kan al van weken ervoor zijn.
Daar is nog geen duidelijkheid over. Dat zijn ze nog aan het onderzoeken.
pi_68592623
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 16:31 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dan had de politie hem al direct hem van de weg moeten halen toen ie om ~11.00 was aangehouden.
Niet alle agenten zijn even snugger en alert, daarbij komt nog dat het bij sommige mensen bijna niet te zien is dat ze zwaar onder invloed van drugs zijn.
pi_68592626
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 16:31 schreef JohnDope het volgende:
Bron?
pi_68592640
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 16:30 schreef Redux het volgende:

[..]

En dus hij ook maar? Gaat het zo makkelijk bij jou?
Makkelijk?

Het gaat juist makkelijk bij de mensen die meteen zeggen dat het een aanslag is, terwijl die hele zaak nog in onderzoek is.
pi_68592649
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 16:32 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Niet alle agenten zijn even snugger en alert, daarbij komt nog dat het bij sommige mensen bijna niet te zien is dat ze zwaar onder invloed van drugs zijn.
Wanneer leg je me nou eens uit hoe dat ongeluk plaats heeft gevonden? Hij kwam Apeldoorn aanrijden, hij wilde ergens heen, en toen? Hij reed per ongeluk door de afzetting door de mensen? Hij was per ongeluk al eerder bij een afzetting? Leg eens uit hoe je dat allemaal ziet?
pi_68592666
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 16:33 schreef Redux het volgende:

[..]

Wanneer leg je me nou eens uit hoe dat ongeluk plaats heeft gevonden? Hij kwam Apeldoorn aanrijden, hij wilde ergens heen, en toen? Hij reed per ongeluk door de afzetting door de mensen? Hij was per ongeluk al eerder bij een afzetting? Leg eens uit hoe je dat allemaal ziet?
Ik heb dit nu al 30 keer uitgelegd.
pi_68592667
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 16:31 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Is gewoon vastgesteld. Lichaam is ook al vrijgegeven aan de familie.

http://www.nos.nl/nos/art(...)1C9CB254FED4E28.html

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2009 16:35:19 ]
pi_68592674
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 16:33 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Makkelijk?

Het gaat juist makkelijk bij de mensen die meteen zeggen dat het een aanslag is, terwijl die hele zaak nog in onderzoek is.
Ja makkelijk. Zoiets vaag als 'veel mensen gebruiken op koninginnenacht drugs', 'veel mensen doen rare dingen onder invloed van drugs', en dan heb je hier te maken met een raar ding en een koninginnedag, en dan doe je 1 + 1 = 2, dus hij heeft drugs gebruikt. Makkelijk.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 16:35:12 #142
52357 Lambiekje
pi_68592680
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 16:32 schreef JohnDope het volgende:

[..]

dat is echt een groot probleem. Agenten kunnen niets afgezien van nutteloze boetes uitschrijven.
Als ik sommige agenten zie rondlopen, net uit de luiers. Wat voor studie heb die genoten. Een uitstraling van een onrijpe knolraap. Geen wonder dat ze niet kunnen zien of iemand fucked up is.
pi_68592689
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 16:34 schreef sig000 het volgende:

[..]

Is gewoon vastgesteld. Lichaam is ook al vrijgegeven aan de familie.

http://www.nos.nl/nos/art(...)1C9CB254FED4E28.html
Hij had niet gedronken, maar er staat verder niks over andere drugs dan cannabis.
pi_68592706
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 16:34 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Het zou kunnen zijn dat die gast die nacht er voor zwaar heeft lopenfeesten, vervolgens is hij helemaal opgefokt van de drugs en komt hij bij een wegversperring, de rest begrijp je wel denk ik.
Nee, want ook dan is het dus geen ongeluk. Een ongeluk is als je bv per ongeluk geen voorrang geeft en je tegen een andere auto opknalt. Jij noemt dit voorval een bizar ongeluk :
quote:

pi_68592718
Een ouwe maat van me is zelf ooit door een doorgesnoven gek aangereden, ik heb geen zin om in details te treden, maar als ik zou vertellen hoe het zit, zouden jullie het niet eens geloven, zo'n ongelooflijk verhaal is het.
pi_68592725
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 16:35 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Hij had niet gedronken, maar er staat verder niks over andere drugs dan cannabis.
Euuh, er staat niks over andere drugs omdat die niet gevonden zijn? Sjees.
pi_68592730
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 16:34 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Het zou kunnen zijn dat die gast die nacht er voor zwaar heeft lopenfeesten, vervolgens is hij helemaal opgefokt van de drugs en komt hij bij een wegversperring, de rest begrijp je wel denk ik.

Er klopt van zo'n officieel persbericht helemaal niets natuurlijk om in het kader van dit topic te blijven.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2009 16:37:44 ]
pi_68592733
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 16:36 schreef JohnDope het volgende:
Een ouwe maat van me is zelf ooit door een doorgesnoven gek aangereden, ik heb geen zin om in details te treden, maar als ik zou vertellen hoe het zit, zouden jullie het niet eens geloven, zo'n ongelooflijk verhaal is het.
Een buurman van me blablabla.
pi_68592740
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 16:36 schreef Redux het volgende:

[..]

Nee, want ook dan is het dus geen ongeluk. Een ongeluk is als je bv per ongeluk geen voorrang geeft en je tegen een andere auto opknalt. Jij noemt dit voorval een bizar ongeluk :
[..]

Daarom noem ik het ook een bizar ongeluk. Het is natuurlijk dan geen ongeluk in dat geval, maar het is zeker geen aanslag.
pi_68592759
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 16:37 schreef sig000 het volgende:

[..]

Er klopt van zo'n officieel persbericht helemaal niets natuurlijk om in het kader van dit topic te blijven.
Laten we nou maar gewoon op de officiele verklaring van het OM wachten, want dat papagaaien lawaai van de media en de televisiekijker gaat gewoon nergens over.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')