abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 mei 2009 @ 11:28:35 #181
132191 -jos-
Money=Power
pi_68649311
Nieuwe informatie van 'anonieme' bronnen.
quote:
'Karst T. kondigde daad aan'
Uitgegeven: 4 mei 2009 07:45
Laatst gewijzigd: 4 mei 2009 07:45
AMSTERDAM - De dader van de aanslag bij Koninginnedag heeft zijn daad nog geen maand geleden aangekondigd. Dat zegt zijn voormalige buurman uit Velp maandag in het AD.

Toen Karst T. nog in Velp woonde, zou hij zich in een café in een gesprek met de buurman hebben beklaagd over de uitzichtloosheid van zijn bestaan.

Nadat hij had geblowd zou hij hebben gezegd dat hij baalde van zijn situatie als werkloze en dat hij 'misschien wel gekke dingen' ging doen als hij de huur niet meer kon betalen.

Volgens het AD had hij afgelopen vrijdag, een dag na het drama, de sleutels in moeten leveren. De buurman nam de uitingen destijds niet serieus.

Willem-Alexander

De Telegraaf schrijft op basis van medewerkers van de marechaussee dat T. het had voorzien op prins Willem-Alexander en prinses Máxima. Hij zou hun namen meerdere keren hebben genoemd na vragen van een agent die direct na de aanslag was toegesneld.

De ex-buurman van T. gaat er niet van uit dat hij het speciaal op de twee had gemunt. Volgens hem wilde T., die 'iets tegen het keurslijf van de maatschappij' had, deze maatschappij raken door het Koningshuis in het algemeen te treffen.
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_68649413
quote:
Op maandag 4 mei 2009 11:28 schreef -jos- het volgende:
Nieuwe informatie van 'anonieme' bronnen.
[..]

De voormalige buurman uit Velp.
Zeer anoniem, dat kunnen 1.000den mensen zijn.
  maandag 4 mei 2009 @ 11:48:03 #183
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_68650061
Wel geld om te blowen maar zeuren over de huur niet kunnen betalen Zoek dan werk lamstraal, desnoods een krantenwijk en nog wat van dat soort werk. Goedkopere woonruimte kun je óók zoeken. Lekker makkelijk een ander de schuld geven van je eigen gemakzucht.

Misselijke vent !!!
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_68650998
quote:
Op zondag 3 mei 2009 23:50 schreef Lambiekje het volgende:
Volgens mij heeft Karst deze film gekeken vlak voor zijn daad.
Heeft de politie daar al aan gedacht? Als de cannibis ook al besproken wordt als ?!?
Dat jij (te)veel films kijkt betekent niet dat iedereen die iets raars doet ook per se een film heeft gekeken hoor
  maandag 4 mei 2009 @ 12:20:07 #185
184337 PartyAmber
versluys in your face
pi_68651208
Ik vond wel frappant dat hij het boek "The catcher in the rye" in de auto had liggen en dat deze werd weggehaald voor de pers erbij mocht.
O ja, niet dan toch zeker
pi_68652138
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 13:37 schreef -jos- het volgende:

[..]

Troll
och het was meer een Terug Troll. sorry hoor.
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 14:03 schreef Mysterion het volgende:
Een op 29 april geplaatst artikel over de bus, met foto's en filmpje: http://www.rtvoost.nl/nieuws/?nid=96454
dank, ik ben lui.
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 15:17 schreef JohnDope het volgende:
Dus eerst kon die gewonde man nog hele volzinnen uitspreken en daarna was hij hersendood?
En raar daaraan is ....wat precies? (<=== duh, Amerikanisme)
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 15:19 schreef JohnDope het volgende:
Voor mij blijft het toch weer een verkoop praatje van de media.
Ik wacht liever op bevestiging van het OM.
Het is wel prachtig hoe jij ALLES wat er gebeurt in het land verklaart met "er moeten meer kranten verkocht worden"!!!! Vooral omdat we een publieke omroep hebben, met een zwak verkoop motief en een heeeeeeeeeeele lange traditie van objectiviteit en non-commercialiteit.

Welke krant vertrouw je het meest?

[ Bericht 0% gewijzigd door AxisForOll op 04-05-2009 13:09:13 ]
  maandag 4 mei 2009 @ 15:10:04 #187
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_68656569
quote:
Op maandag 4 mei 2009 12:14 schreef Redux het volgende:

[..]

Dat jij (te)veel films kijkt betekent niet dat iedereen die iets raars doet ook per se een film heeft gekeken hoor
Nee was meer een reactie op de bezopenheid dat Cannabis de schuldige zou zijn.
Games worden toch ook steeds vaker verbonden met gewelddadig gedrag. Met films net zo.

Dus de strekking dat Karst een film heeft gekeken en vervolgens zijn wanhoopsdaad is legitiem. Misschien niet die obscure film, maar ik dacht dat het wel een toepasselijke was.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 4 mei 2009 @ 15:11:20 #188
184337 PartyAmber
versluys in your face
pi_68656618
Hij schijnt ook veel melk gedronken te hebben.
pi_68656724
quote:
Op maandag 4 mei 2009 15:10 schreef Lambiekje het volgende:
Nee was meer een reactie op de bezopenheid dat Cannabis de schuldige zou zijn.
Games worden toch ook steeds vaker verbonden met gewelddadig gedrag. Met films net zo.

Dus de strekking dat Karst een film heeft gekeken en vervolgens zijn wanhoopsdaad is legitiem. Misschien niet die obscure film, maar ik dacht dat het wel een toepasselijke was.
Dus jij denkt dat hij een film heeft gekeken omdat gewelddadig gedrag steeds meer verbonden wordt met het kijken naar geweldadige films?
  maandag 4 mei 2009 @ 15:19:40 #190
52357 Lambiekje
pi_68656881
quote:
Op maandag 4 mei 2009 15:14 schreef Redux het volgende:

[..]

Dus jij denkt dat hij een film heeft gekeken omdat gewelddadig gedrag steeds meer verbonden wordt met het kijken naar geweldadige films?
Nee ik zeg als ze cannabis aanwijzen dat men ook zijn film keuze, games en weet ik veel moeten analyseren.
Om tot het profiel te komen.

Nee geweldgames worden misbruikt om medicatie-gedragingen te maskeren.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 4 mei 2009 @ 15:33:26 #191
184337 PartyAmber
versluys in your face
pi_68657370
quote:
Op maandag 4 mei 2009 15:19 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee ik zeg als ze cannabis aanwijzen dat men ook zijn film keuze, games en weet ik veel moeten analyseren.
Om tot het profiel te komen.

Nee geweldgames worden misbruikt om medicatie-gedragingen te maskeren.
'medicatie-gedragingen' zijn onzin en zijn een verzinsel om schizofrene paranoia te verdoezelen.
  maandag 4 mei 2009 @ 17:33:57 #192
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_68662261
quote:
Op maandag 4 mei 2009 15:33 schreef PartyAmber het volgende:

[..]

'medicatie-gedragingen' zijn onzin en zijn een verzinsel om schizofrene paranoia te verdoezelen.
  maandag 4 mei 2009 @ 18:55:15 #193
52357 Lambiekje
pi_68664443
quote:
Op maandag 4 mei 2009 15:33 schreef PartyAmber het volgende:

[..]

ohja ?
quote:
Tamilflu
Tokyo’s Ministry of Health and Welfare today instructed the Japanese distributor of the drug to include a warning not to give the drug to patients aged between 10 and 19, after reports that at least 18 Japanese children taking Tamiflu have died as a result of irrational behaviour.
quote:
Ritalin: The New Violence
There is nothing accidental about the ``new violence'' sweeping America, in which children are killing each other, their parents, and themselves. Creating killer kids using Nintendo techniques and animated violence is a multimillion-dollar business, and it is deliberate.

Babies under a year old are being prescribed Ritalin to keep them quiet, and the insane craze of Pokémon, or Pocket Monsters, as the Japanese-created animated hit is known, is being investigated for causing photosensitive epilepsy.

Indeed, the ``new violence'' has reached the level of a national emergency. Recently, in little more than a week, the nation witnessed a wave of child shootings and killings. The Feb. 28 shooting of a six-year-old girl, by another six-year-old, in their Flint, Michigan schoolyard, was immediately followed by the non-fatal shooting of a classmate by a seven-year-old, who learned to load and shoot a gun from viewing television. That was followed by a rash of teenage killings and shootings at schools throughout the country.
Hoe bezopen is het om cocaïne aan babies te geven?!!
quote:
Prozac:
Prozac is the antidepressant made by Eli Lilly. It is the most profitable drug in history. The side effects of Prozac include that it makes people violent. Many of the most sensational killing sprees have been committed by drug-crazed people who were made that way by Prozac.
Vermoedelijk was Karst onder invloed van Prozac.

Maar nee medicatie mag niet verbonden worden aan geweldadige acties. How stupid.
  maandag 4 mei 2009 @ 19:21:39 #194
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_68665299
Goed, dat was wel weer genoeg aluhoedjes-propaganda.
  maandag 4 mei 2009 @ 19:24:46 #195
132191 -jos-
Money=Power
pi_68665393
Inderdaad. Lambiekje je hebt het nu over algemene dingen terwijl dit topic alleen gaat over de verklaring van Richard Karst Tates. Ik heb je al eerder gewaarschuwd dus dit is de laatste keer anders laat ik het topic wel sluiten.
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  maandag 4 mei 2009 @ 19:42:09 #196
52357 Lambiekje
pi_68665971
quote:
Op maandag 4 mei 2009 19:24 schreef -jos- het volgende:
Inderdaad. Lambiekje je hebt het nu over algemene dingen terwijl dit topic alleen gaat over de verklaring van Richard Karst Tates. Ik heb je al eerder gewaarschuwd dus dit is de laatste keer anders laat ik het topic wel sluiten.
Prozac heeft wel degelijke raakvlak met onze Karst.
  woensdag 6 mei 2009 @ 16:29:53 #197
184337 PartyAmber
versluys in your face
pi_68735071
quote:
Op maandag 4 mei 2009 18:55 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ohja ?
Ja.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 11:55:42 #198
167923 appelsjap
All the above
pi_69549711
quote:
Uitgegeven: 30 mei 2009 08:54
Laatst gewijzigd: 30 mei 2009 08:55
AMSTERDAM - Karst T. lijkt zijn dollemansrit door het Koninginnedagpubliek in Apeldoorn doelbewust te hebben voorbereid.

Dat blijkt uit het politieonderzoek naar de aanslag, meldt Trouw zaterdag. Ooggetuigen hebben T. kort voor de aanslag met een verrekijker op de uitkijk zien staan, zeggen 'kringen rond het onderzoek'.
Direct na de aanslag meldde justitie al dat T. leden van de koninklijke familie als doelwit had. De zwaargewonde T. zou dat hebben gezegd in eerste contacten met de politie.

Verondersteld werd dat hij sprak vanuit het wrak van zijn auto, maar T. zou ook in de ambulance op weg naar het ziekenhuis nog bij bewustzijn zijn geweest en met politiemensen hebben gesproken.

De 38-jarige T. bezweek in de nacht na Koninginnedag in het ziekenhuis aan zijn verwondingen. De aanslag kostte aan nog eens zeven mensen het leven. Aan het onderzoek van de Nationale Recherche naar de toedracht van de aanslag werkten aanvankelijk 250 politiemensen.
Nu zijn dat er nog ongeveer honderd. Het onderzoek wordt naar verwachting over twee tot drie weken afgerond.
© Novum
Sure.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_69549815
Aanvullend: 'Tattoo Karst T. wijst op extreem-rechtse sympathieën'

De auto kwam van (extreem) rechts.
  Donald Duck held zaterdag 30 mei 2009 @ 12:07:54 #200
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_69549944
Karst Tates dus.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo