quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:48 schreef donroyco het volgende:
Die campagne was er al eerder.
Ojeeee, er is iets gebeurd met een auto en nu zenden ze een spotje uit wat daar ook mee te maken heeft. Hoe respectloos!!!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:47 schreef kastanova het volgende:
Zie ik zojuist een Postbus 51 reclame voorbij komen die over sociaal en netjes autorijden gaat; Rijden met je hart...
Nu boeit dat gehele tere zieltjes me niet zoveel, maar Postbus 51 is toch in overheidshanden?
Hadden ze die campagne gezien het Apeldoorn-gebeuren dan niet even uit kunnen stellen?
Mongool.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:18 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ojeeee, er is iets gebeurd met een auto en nu zenden ze een spotje uit wat daar ook mee te maken heeft. Hoe respectloos!!!
Kom op zeg, dit is wel erg gezocht. De debilisering van Nederland bereikt dieptepunt na dieptepunt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mongool.
Iets gebeurd met een auto is = Iemand probeerde ons koningshuis dood te rijden
Spotje wat daar ook mee te maken heeft = spotje over respect tijdens het autorijden verzorgd door de overheid
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:41 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Kom op zeg, dit is wel erg gezocht. De debilisering van Nederland bereikt dieptepunt na dieptepunt.
In jouw geval niet nee.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:44 schreef Gupje het volgende:
Als ik dood ga aan het eten van een Knorr product, dan gaan ze die reclames toch ook niet schrappen!
Ze gaan het filmen en daar een nieuwe reclame van makenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:44 schreef Gupje het volgende:
Als ik dood ga aan het eten van een Knorr product, dan gaan ze die reclames toch ook niet schrappen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |