Scherpstellen op de ogen.. de focus in 1, 2 en 3 is nu nogal politiek-incorrect..quote:
daar heb je hele handige standaarden voor en om de standaard weer vast te houden een zandzak.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:41 schreef dvr het volgende:
[..]
Reflectiescherm is op zich een goed idee, maar dan heb je ook weer iemand nodig om dat ding vast te houden.
Maar ja, om nou dat hele eind naar het strand met zo'n zware zandzak te moeten slepen...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:09 schreef snakelady het volgende:
daar heb je hele handige standaarden voor en om de standaard weer vast te houden een zandzak.
Zand genoeg, schepje mee en die zandzak ter plekke vullenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:46 schreef dvr het volgende:
[..]
Maar ja, om nou dat hele eind naar het strand met zo'n zware zandzak te moeten slepen...
Dat is echt onzin, op DPZ zitten heel wat mensen die heel goed in staat zijn om zowel inhoudelijk en technisch een foto goed te beoordelen en commentaar/tips te geven.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:30 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
told him already
daar komen dus echt alleen maar schijtzeikers....
Laat eens zien dan met je grote mond...quote:Op zondag 3 mei 2009 14:35 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom heb je de zee als model genomen ?
Kon beter een mooie dame nemen i.m.o.
Ohja: Vind de foto's niet echt speciaal.... Dat kan ik ook met mijn wegwerp Kodak.
niets mis met het model, maar dat jij je er niet op af kan trekken is natuurlijk geen argumentquote:Op zondag 3 mei 2009 14:35 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom heb je de zee als model genomen ?
Kon beter een mooie dame nemen i.m.o.
Ohja: Vind de foto's niet echt speciaal.... Dat kan ik ook met mijn wegwerp Kodak.
Die BH bandjes was me al bekend indd.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:31 schreef Re het volgende:
[..]
niets mis met het model, maar dat jij je er niet op af kan trekken is natuurlijk geen argument
OT: wat hierboven is gezegd klopt allemaal wel gedeeltelijk, ik heb geen last van de kadering of afgehakte ledenmaten, wel zou ik er wat meer verzadiging in gooien, foto's zijn wat flets (of wat meer zomerse kleding) en de volgende keer alsjeblieft dat zwarte topje weglaten, dat stoort echt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |