Standaard tokkie-reactie over parkeerwachters...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:27 schreef TNA het volgende:
ParkeerwachtersGefaald in het leven, dan maar anderen pesten met boetes
't Wordt ook door studenten gedaan. Ik stond ingeschreven bij een uitzendbureau voor studenten, ben ik ook een aantal keer benaderd of ik dat wilde doen, nou euh.. nee.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:27 schreef TNA het volgende:
ParkeerwachtersGefaald in het leven, dan maar anderen pesten met boetes
Het is wel kutwerk zonder toekomstperspectiefquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:29 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Standaard tokkie-reactie over parkeerwachters...
Same herequote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:31 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
't Wordt ook door studenten gedaan. Ik stond ingeschreven bij een uitzendbureau voor studenten, ben ik ook een aantal keer benaderd of ik dat wilde doen, nou euh.. nee.
Oh sorry... Het zijn natuurlijk ook mensen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:29 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Betalen voor de tijd die je er staat? Is al veel voorkomend hoor...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:31 schreef JanusAnus het volgende:
Wat is jouw alternatieve systeem, en hoe werkt het?
Er is zoveel kutwerk zonder toekomstperspectief. Meestal hebben de mensen die dergelijk werk uitvoeren ook helemaal geen zin in "toekomstperspectief". Feit blijft dat het een standaard tokkie-reactie, terwijl het toch echt je eigen schuld is.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:32 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Het is wel kutwerk zonder toekomstperspectief
mensen die het woord tokkie gebruiken :0 dalijk word je nog aangeklaagdquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:29 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Je bedoelt dat systeem waarbij je, als je 1 uur en 1 minuut hebt geparkeerd, betaalt alsof je er 2 uur hebt gestaan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:25 schreef Gulo het volgende:
Nou, ik heb zojuist dus een parkeerboete gehad omdat mijn parkeerkaartje verlopen was. Eigen schuld dikke bult, ok.
Ik erger me echter mateloos aan dat systeem van vooraf betalen. Het is niet altijd makkelijk om vooraf in te schatten hoeveel tijd je weg bent. Normaliter pleur ik er genoeg (lees veel te veel) geld in, wat dus extra weggegooid geld is. En als ik dan toevallig een keer niet op tijd terug ben heb ik een boete aan mijn broek hangen.
Waarom hanteren ze niet overal zo'n systeem als bij parkeergarages? Dan betaal je altijd het juiste verschuldigde bedrag, niet te veel, niet te weinig. Ik vermoed dat dit systeem er bewust is om extra geld te incasseren. Of wel betaal je vooraf te veel, of wel loop je achteraf kans op een boete.
subklacht: Op de parkeerbon staat bij merk "Daewoo"Ik rijd echter heul geen Daewoo. Is dit een vormfout?
Ze naaien je hard jaquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je bedoelt dat systeem waarbij je, als je 1 uur en 1 minuut hebt geparkeerd, betaalt alsof je er 2 uur hebt gestaan?![]()
Het enige verschil tussen beide systemen is dat je in een parkeergarage geen boete krijgt omdat je niet genoeg betaald hebt (tenzij je door de slagboom scheurt, maar dan heb je een heel ander probleem)
T gaat altijd per kwartier en nooit per uur. 1 uur en 16 min. is dus 1 uur en 30 min. Géén twee uur...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je bedoelt dat systeem waarbij je, als je 1 uur en 1 minuut hebt geparkeerd, betaalt alsof je er 2 uur hebt gestaan?![]()
Het enige verschil tussen beide systemen is dat je in een parkeergarage geen boete krijgt omdat je niet genoeg betaald hebt (tenzij je door de slagboom scheurt, maar dan heb je een heel ander probleem)
Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt. Soms zijn ze zo aardig om je nog 5 minuten te geven ( dus als je 1 uur en 5 minuten staat betaal je voor 1 uur), maar meestal gewoon 2 keer betalen voor 1 keer plek.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:57 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
T gaat altijd per kwartier en nooit per uur. 1 uur en 16 min. is dus 1 uur en 30 min. Géén twee uur...
Kom op zeg.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:29 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Omdat al die slagbomen op de openbare weg fokking irritant is?quote:Waarom hanteren ze niet overal zo'n systeem als bij parkeergarages? Dan betaal je altijd het juiste verschuldigde bedrag, niet te veel, niet te weinig. Ik vermoed dat dit systeem er bewust is om extra geld te incasseren. Of wel betaal je vooraf te veel, of wel loop je achteraf kans op een boete.
Je hebt geen slagbomen nodig. Het systeem met de betaalautomaat kan gewoon gehandhaafd blijven. Als je geen kaartje koopt ziet een controleur dat gewoon, toch?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:14 schreef Solomon het volgende:
[..]
Omdat al die slagbomen op de openbare weg fokking irritant is?
Niet bij bijvoorbeeld de Saturn in Groningen. Da's na het eerste uur 1.60 per uur.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:57 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
T gaat altijd per kwartier en nooit per uur. 1 uur en 16 min. is dus 1 uur en 30 min. Géén twee uur...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |