Wat is dat toch om na en naar systematisch om te draaien?quote:Maar, als je naargaat is het helemaal niet..*zin loopt door*..
Scherp, en nee.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:45 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
pssstt ... je hebt de o en de u omgedraaid![]()
Doe je dat systematisch?
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:47 schreef Lakai het volgende:
[..]
Scherp, en nee.
Bovendien boeit spelling mij geen reet, maar je moet wel de goeie woorden gebruiken.
Bovendien 2: als je praat hoef je niet op spelling te letten.![]()
Dat is ook ergquote:
Is ook lichtelijk sterk uitgedrukt dat spelling me geen reet boeit, want daar heb ik eigenlijk ook wel het een en het ander te klagenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:48 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ondanks dat je klacht gewoon zwaar terecht is, ben je wel een hypocriete lul als je niet om spelling geeft maar wel zeikt op mensen die verkeerde woordjes gebruiken
Dat waren ze wel zo ongeveer idd, gaat vaak fout bij het vmbo-volk.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:55 schreef _Administr8or_ het volgende:
is / eens
na / naar
me / mijn
jou / jouw
Ach ja.. Voor sommige mensen is het nu eenmaal lastig om de juiste woorden te gebruiken
Lees men laatste post isquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat waren ze wel zo ongeveer idd, gaat vaak fout bij het vmbo-volk.
Nog erger vind ik de mensen die "systematisch" en "stelselmatig" door elkaar halen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:01 schreef Omniej het volgende:
Net zoals mensen die "systematich" en "stelselmatig" door elkaar halen... Zucht.
Verklaar het verschil isquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:30 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Nog erger vind ik de mensen die "systematisch" en "stelselmatig" door elkaar halen.
Oh jezus, een typfout.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:30 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Nog erger vind ik de mensen die "systematisch" en "stelselmatig" door elkaar halen.
Mijn god het is tiepfout manquote:
Da was ik nie, dat was een typetje!quote:
Wat is er mis met nieuwsgierig dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:18 schreef tong80 het volgende:
Mischien onmiddelijk nieuwsgierig verassen bij voorbeeld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |