Ik weet 't, ik ookquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik bedoelde 't sarcastisch.
Alles voor de commercie hè...
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ow, wacht, we luisteren niet naar EW voor de muziek hè. Dus we mogen 't ook niet erg vinden als ze dadelijk de Fabeltjeskrant draaien. Bijna net zo erg als dit
De silverlight-stream werkt oké.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:13 schreef alors het volgende:
Nou de 101 stream is ook niet meer wat het vorige week was, of ben ik de enige waarbij die ernstig hapert?
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Begin het zelf aardig zat te worden
Amen!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Begin het zelf aardig zat te worden
A-frickin'-menquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:21 schreef Marc63 het volgende:
Dan merk je toch weer dat je Gerard en Michiel als duo heul erg gemist hebt de laatste 2 weken...
PJ was in de vorige eeuw goed.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:23 schreef purplerose het volgende:
Brother van Pearl Jam als MH zeg ik je!
Waarom luistert niemand ooit naar me!
Ik vind er ook geen bal aan, maar dat even terzijdequote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is er een keer een goede megahit, ga je moeilijk lopen doen
Ik vind 'm echt niks..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is er een keer een goede megahit, ga je moeilijk lopen doen
Zonnesteek, Hansquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:26 schreef -Hans- het volgende:
Heerlijk chanson dit ! mogen ze wel opnieuw uitbrengen. Zo vrolijk dit
Ik dans ff met je meequote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:26 schreef -Hans- het volgende:
Heerlijk chanson dit ! mogen ze wel opnieuw uitbrengen. Zo vrolijk dit
Gerard was er niet volgens mij..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wie heeft die MH er doorheen gedrukt als twee van de belangrijkste dj's al zo enthousiast zijn?
Gielquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wie heeft die MH er doorheen gedrukt als twee van de belangrijkste dj's al zo enthousiast zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |