Vrijdagavond half negen! Dat is sociaal leven tijdquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:24 schreef Ofresca het volgende:
Mensen.Ik heb vanavond niets te doen. En dan gaan jullie zo langzaam.
maar volgend weekeind heb je onsquote:
helaas voor mij bijna bedtijdquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vrijdagavond half negen! Dat is sociaal leven tijd
Waarom zo vroeg op?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
helaas voor mij bijna bedtijdmorgenochtend weer vroeg op... (5:30)
de hele aargh het topic gaat naar de klote!!! discussie?quote:
Een paar mensen hebben toegezegd hun leveren te beteren, anderen zijn zich van geen kwaad bewust en weer anderen interesseert het geen reet. We zien het wel.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:39 schreef liefie_ het volgende:
de hele aargh het topic gaat naar de klote!!! discussie?
werken dus zondag en maandag ook zo vroeg me nest uitquote:
Die dus!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een paar mensen hebben toegezegd hun leveren te beteren, anderen zijn zich van geen kwaad bewust en weer anderen interesseert het geen reet. We zien het wel.
Hoe is het met jou en je mams?
Ik zal ook proberen mn leveren te beterenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een paar mensen hebben toegezegd hun leveren te beteren, anderen zijn zich van geen kwaad bewust en weer anderen interesseert het geen reet. We zien het wel.
Hoe is het met jou en je mams?
Ik ben geen single doch voel mij wel single!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:43 schreef Tegan het volgende:
Of we posten vanaf volgend topic alleen single-gerelateerde dingen.
Oude Singles.
Ik wil juist zo gaan slapenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:59 schreef Nouk84 het volgende:
Zo mijn haar is weer uitgekamd! Nu een paar koffie om wakker te worden/blijven
Dat zijn allemaal van die steletjes die tijd-voor-elkaar-tijd hebben.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vrijdagavond half negen! Dat is sociaal leven tijd
Ik ga zo weer verderquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:59 schreef Nouk84 het volgende:
Zo mijn haar is weer uitgekamd! Nu een paar koffie om wakker te worden/blijven
Ik niet, moet zo werkenquote:
Zou ik me niet heel druk maken. Heeft het je nacht verpest dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:55 schreef Tegan het volgende:
Ok. Single-gerelateerd dan.
Mijn ex, met wie ik af had gesproken dat hij me echt met rust moest laten, stond 'toevallig' heel Koninginnenacht zo goed als naast mij met zijn vrienden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |