Gelukkig ben ik niet meer zoals toen. Dat punt probeer ik duidelijk te maken.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het staat je uiteraard vrij om bepaalde principes erop na te houden met betrekking tot je eigen leefomgeving, maar die tot ver daarbuiten uit proberen te strekken is afwisselend teleurstellend, zinloos of beide. Geen daarvan is goed voor mijn humeur.
Goede avond DHquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:33 schreef Den_Haag het volgende:
avond
koninginnenach was top. koninginnedag in amsterdam was geweldig. lekker op een boot in de grachten.
Welke boot zat je? Waren een paar hele relaxte.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:33 schreef Den_Haag het volgende:
avond
koninginnenach was top. koninginnedag in amsterdam was geweldig. lekker op een boot in de grachten.
we hadden een 8 meter lange ribquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:37 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Welke boot zat je? Waren een paar hele relaxte.
Oh ja, die heb ik misschien gezien. Waren er geloof ik 2 of 3 soortgelijke.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:42 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
we hadden een 8 meter lange rib
beetje zoals dit
[ afbeelding ]
250pk yamaha motor op. erg leuk, maar niet praktisch in de grachten
Zelf ook nog een half uurtje mogen varen toen het rustiger was. mag officieel natuurlijk niet
Het is alweer bijna tijd voor een nieuwequote:
Met een tempo als dit voorlopig nog niet hoor.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het is alweer bijna tijd voor een nieuwe
* Knuffelzacht kijkt om zich heenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:55 schreef mrbox het volgende:
Waarom is het hier zo stil ? iedereen ineens aan de vriend/vriendin ofzo
* zbbrox gaat zo naar eindhoven om te meetenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:55 schreef mrbox het volgende:
Waarom is het hier zo stil ? iedereen ineens aan de vriend/vriendin ofzo
wie wie wie?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:59 schreef zbbrox het volgende:
[..]
* zbbrox gaat zo naar eindhoven om te meeten
fresh meat![]()
Jij?quote:
Same here...quote:
Eindhoven? Doe JB de groetjes van mequote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:59 schreef zbbrox het volgende:
[..]
* zbbrox gaat zo naar eindhoven om te meeten
fresh meat![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |