quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:51 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
idd zeg! laat de mods maar beslissen, dan weten we of het mag of niet, ook al is het '' grappig bedoeld'' ( ik zie de humor niet, maar ok)
Nahh kom op, iedereen snapt toch dat ik het niet meenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
t gaat er om dat sommigen niet precies weten op welk moment iets wel en iets niet kan (en dat dit sowieso niet kan, grapje of niet) maar genoeg erover, laat de admins maar beslissen
Wat had je geplaatst dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nahh kom op, iedereen snapt toch dat ik het niet meenhet is niet zo dat ik constant met racistische of antisemitische opmerkingen strooi.. Juist absoluut niet.
Ik zou het dan ook heel vreemd vinden als hier een ban voor zou krijgen, een waarschuwing a la, maar verder..
heb je zelf al terug kunnen lezen, dus ga nu niks uitlokkenquote:
Van hetzelfde laken een pak, ze stinken beiden.quote:
Ik heb een PM-box, ik ben van mening dat Bt slim genoeg is om die daar voor te gebruiken.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:55 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
heb je zelf al terug kunnen lezen, dus ga nu niks uitlokken
Ach kom op zeg, het was duidelijk geen statement. Iedereen hier weet dat, behalve jij. Sorry hoor, maar je overdrijft nogal.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
t gaat er om dat sommigen niet precies weten op welk moment iets wel en iets niet kan (en dat dit sowieso niet kan, grapje of niet) maar genoeg erover, laat de admins maar beslissen
Dit vind ik niet kunnen hoor.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:59 schreef Syb-rund. het volgende:
omg!![]()
ik wist dat iemand die ging maken
[ afbeelding ]
ga dr nou niet over door, laat de admins maar beslissen, ik vind het niet kunnen, grap of niet, 400 notes of nietquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach kom op zeg, het was duidelijk geen statement. Iedereen hier weet dat, behalve jij. Sorry hoor, maar je overdrijft nogal.
Zoals BT al zei, was het duidelijk een post om die persoon belachelijk te maken want het ontkennen van de holocaust is ook gewoon dom.
Die had cerror binnen 2 uur al gemaakt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:59 schreef Syb-rund. het volgende:
omg!![]()
ik wist dat iemand die ging maken
[ afbeelding ]
400 notes of nietquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:02 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ga dr nou niet over door, laat de admins maar beslissen, ik vind het niet kunnen, grap of niet, 400 notes of niet
natuurlijk, maar ik vind het ook niet kunnen dat dat grapjes topic over apeldoorn wel dicht is en die vliegtuigramp van een tijd geleden niet. hooguit hypocriet, en als je die nogal zwarte grappen niet wil zien dan bezoek je het topic toch niet?quote:
of je nu een brave user bent of nietquote:
ik snap ook niet helemaal waarom het weg is, blijkbaar heeft danny die vliegtuigramp en de tsunami niet gezien, deze wel, en vond hij niet tof voor op zijn forumquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:06 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
natuurlijk, maar ik vind het ook niet kunnen dat dat grapjes topic over apeldoorn wel dicht is en die vliegtuigramp van een tijd geleden niet. hooguit hypocriet, en als je die nogal zwarte grappen niet wil zien dan bezoek je het topic toch niet?
nu zwierf(?) deze pic gewoon rond in een serieus topic
400 euro?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:14 schreef Breathtaking het volgende:
Ik wil het complete oilily servies hebbenmaar je bent voor vier personen in totaal zo'n 400 euro kwijt
dat is wel een beetje overdreven
!
[ afbeelding ]
Maar zo schattig!
Haten is verlaten bitchquote:
Er is niets beter dan het origineel gersquote:
Jaquote:
Je gaat die dingen dan toch ook gebruiken, of ben je zo'n evil decoratie mens?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:14 schreef Breathtaking het volgende:
Ik wil het complete oilily servies hebbenmaar je bent voor vier personen in totaal zo'n 400 euro kwijt
dat is wel een beetje overdreven
!
[ afbeelding ]
Maar zo schattig!
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:19 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Je gaat die dingen dan toch ook gebruiken, of ben je zo'n evil decoratie mens?
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:18 schreef Breathtaking het volgende:
Ik drink er niet eens uit omdat ik dat zonde vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |