MASD is toch ook mod, dit is al z'n tweede banquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:30 schreef Marurk het volgende:
WTF!
Had dit nog niet gezien_!
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En Krentenbol. geband?Als mod?
Oh, ok.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tschijnt vaker voor te komen dat mods, gebanned worden.
Oh ja, MASD ook al.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
MASD is toch ook mod, dit is al z'n tweede banTijdens modschap dan.
Klikt wel geinigquote:
Doei BTquote:
Maar dat is toch geen redenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De holocaust is een verzinseldat mensen daar nog aan twijfelen.
ow, dus een tubgirl plaatsen of admins beledigen mag ook gewoon, zolang je het maar niet meentquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben er nog hoor hihihihihii! Maar ik meende het dan ook niet.
Het is toch duidelijk dat het een grap is johquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:08 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ow, dus een tubgirl plaatsen of admins beledigen mag ook gewoon, zolang je het maar niet meent
Ja, ik was dus die usb-kabel kwijt, ga ik een nieuwe kopen, vind ik em nog dezelfde avond terug.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:37 schreef Marurk het volgende:
[..]
Oh, ok.Is ook normaal hoor
![]()
Anyway, ik ben mijn oplader van mijn iPod Shuffle kwijt.![]()
sommige ''grapjes'' moet je niet makenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:12 schreef sezten het volgende:
[..]
Het is toch duidelijk dat het een grap is joh
kan je m nog een keer kwijtraken iigquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik was dus die usb-kabel kwijt, ga ik een nieuwe kopen, vind ik em nog dezelfde avond terug.
Hoe kun je nou een tubgirl plaatsen en het niet menen? Dat is heel wat anders. Het was duidelijk een sarcastische opmerking.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:08 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ow, dus een tubgirl plaatsen of admins beledigen mag ook gewoon, zolang je het maar niet meent
Ik ben een sloddervos.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kan je m nog een keer kwijtraken iig
STRAATSBURG - Het onkennen van de holocaust moet volgens PvdA-senator Erik Jurgens niet strafbaar zijn. ‘Het valt onder de vrijheid van meningsuiting, tenzij iemand aanzet tot rassenhaat’, vindt Jurgens. ‘Ik ben er vrij zeker van dat als een nationale rechter een ontkenner veroordeelt, die later gelijk krijgt van het Europees Hof voor de Rechten van de Mens.’quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
sommige ''grapjes'' moet je niet makenzeker niet nu, en daarbij is het bij wet ook strafbaar, zou een rechten student moeten weten
neem dan mn 2e vergelijking, uitspraken aangaande 2e wereldoorlogvoerders icm mods worden ook niet op prijs gesteldquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoe kun je nou een tubgirl plaatsen en het niet menen? Dat is heel wat anders. Het was duidelijk een sarcastische opmerking.
nijmegen - het plegen van een diefstal moet volgens moderator van fok swarmahoer niet strafbaar zijnquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:21 schreef sezten het volgende:
[..]
STRAATSBURG - Het onkennen van de holocaust moet volgens PvdA-senator Erik Jurgens niet strafbaar zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |