WOOOOOOT Geldrop is hier maar 10 kilometer vandaan gek !!!!!!!!!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:19 schreef sezten het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Linker is Eva en heeft een vriend
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:22 schreef gers het volgende:
[ afbeelding ]best mooi
[ afbeelding ] ook wel aardig
Ik niet, pleuris gele randjesquote:
Hosselaarquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:28 schreef Acinonyx het volgende:
Lol daar fiets ik vaak doorheen, Geldrop![]()
Toch maar eens ff een berichtje achterlaten dan maar
is een geel randje spaansquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:30 schreef sezten het volgende:
[..]
Ik niet, pleuris gele randjesHopen dat het shirt dit seizoen zonder enige ¨spaanse¨ troep is (geen kraag van de spaanse vlag kleuren dus)
[..]
Hosselaar
Spaanse vlag is rood geel rood.quote:
sevilla ligt toch in spanjequote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:36 schreef sezten het volgende:
[..]
Spaanse vlag is rood geel rood.
Joma (de maker) wilt de laatste jaren steeds meer Spanje er in dan Sevilla
Ja dus?quote:
dan mag er toch een spaans tintje in zetten , jullie zijn toch geen baskenquote:
Wel Andalusiërsquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:40 schreef gers het volgende:
[..]
dan mag er toch een spaans tintje in zetten , jullie zijn toch geen basken
Andalusie is dus het limburg van spanjequote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:43 schreef sezten het volgende:
[..]
Wel Andalusiërs![]()
En daarbij, in heel Spanje wordt Andalusië/Sevilla gezien als achterstandsdeel (ergens wel terecht), maar de manier hoe op hun wordt neer gekeken is niet normaal.
Het is meer een soort van politiek iets wat er bij betrokken wordt zo. Moeilijk uit te leggen voor mij
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:56 schreef sezten het volgende:Ongeveer hetzelfde als fan van een club uit Noord-Brabant dus
Suck on that baby!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |