Naam? Behalve "Arnaud" dan.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit wel interessant..
Mooie schoenen, ook wel.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is dat?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
Een gratis te downloaden gay glossy met lekkere mannen. Waarom hebben we die hier in Nederland niet?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:53 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Bron: http://www.sensitif.fr/
hij lijkt op mijn BF alleen is die wat bruinerquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb over jou en Peet gedroomd (vooral Petre)quote:
Woordgrapjesquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
ieamand enig idee wat er met:"verbale snaaksigheden" bedoeld kan worden?
Ieuwquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb over jou en Peet gedroomd (vooral Petre)
Viel best mee. Heel kort even jullie samen gesproken en toen moest ik van hem mee naar de spijkerbroekenwinkel van zijn moeder, waar ik het niet over jou mocht hebben want ze wist nog van niks, en toen ging het keihard regenen. Ik dacht trouwens in mijn droom dat ik hem van de basisschool kende.quote:
Gewoon lolmakenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:56 schreef hierissieweer het volgende:
Ik ga vanavond uit in de homo kroeg, weet niet of ik het leuk gaat vinden....
Ben je nu al klaar met die Christen?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:56 schreef hierissieweer het volgende:
Ik ga vanavond uit in de homo kroeg, weet niet of ik het leuk gaat vinden....
Was sneu, voelde zich zich schuldig tegen over god vanwege de seks... Dus opzoek naar een nieuw slachtoffer....quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ben je nu al klaar met die Christen?
Daarnaast, ik ga niet alleen uit om een man te scoren. Voor drank!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je kunt toch ook naar de kroeg als je een (toekomstig) vriendje hebt? Of ga jij alleen om een ONS op te pikken daar?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
nee vanochtend pas begonnen met leggen van ondervloerquote:
die staat toch ook elke donderdag in spits/metro/de pers met een rubriekquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:57 schreef Bartjebart het volgende:
![]()
Ik heb het kookboek van Mathijs Vrieze, "Lekker en gezond koken met Mathijs", gewonnen
het gaat erom dat jij er gelukkig van wordt. volgende week zaterdag thuis? misschien dat ik even langs kom vanuit de slaapdienst...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee vanochtend pas begonnen met leggen van ondervloer
afgelopen donderdag dus alleen maar de spullen gehaald bij Karwei
Ja sorry, ik val weer uit de boot met Cando spullen in plaats van Tundra van de Ikea
Ik pik nooit wat op uit de kroeg... Wel uit de supermarkt enzo, maar de kroeg nooit...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je kunt toch ook naar de kroeg als je een (toekomstig) vriendje hebt? Of ga jij alleen om een ONS op te pikken daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |