ik had geen van beidequote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:11 schreef Nuno_G het volgende:
goedemiddag allemaal, liggen juliie allemaal nog in bed met een kater of met iemand anders
Het is vandaag Dag van de Arbeid...dus aan t werkquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:11 schreef Nuno_G het volgende:
goedemiddag allemaal, liggen juliie allemaal nog in bed met een kater of met iemand anders
nog steeds niet, je seksleven is ook niet veel he, terwijl je toch een lekker ding bentquote:
Nope, zit hier op een kantoor met net zoveel mensen alsof het een gewone werkdag isquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:11 schreef Nuno_G het volgende:
komt omdat ik niet op zoek benquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nog steeds niet, je seksleven is ook niet veel he, terwijl je toch een lekker ding bent
O jezus je ziet de mensen echt over straat schuiven enzoquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:22 schreef MisterO het volgende:
Heee
Hebben jullie deze beelden al gezien? Ik heb helemaal kippenvel...![]()
Ja die is pas 26.000x over internet geschovenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:22 schreef MisterO het volgende:
Heee
quote:
yepquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en jij bent een gezonde hollandse jongen
Ja kreeg ik gister ook te horen:quote:
Het is tegenwoordig Mexicaanse griep, om onze Nieuwe Nederlanders niet voor het hoofd te stoten...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:30 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz, vannacht weer alles overgegeven... gaat goed hier
Varkensgriep kun je niet via skype krijgen he?
Zo iedereen was gisteren zowat in shock in het dorp waar ik moest meehelpenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:22 schreef bitch het volgende:
Heee
Subtiel je quote aangepast zie ik?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:56 schreef Djust het volgende:
[..]
Zo iedereen was gisteren zowat in shock in het dorp waar ik moest meehelpen![]()
Echt vreselijk
Het is niet Mexicaanse Griep geworden om de Nieuwe Nederlanders niet voor het hoofd te stoten.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:55 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig Mexicaanse griep, om onze Nieuwe Nederlanders niet voor het hoofd te stoten...
Dat was 't niet. 5 bier?quote:En je moet gewoon wat minder drinken, dat scheelt
I have an eye for detail darlingquote:
Is Phelpie weer bezig?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:58 schreef Xiance het volgende:
http://www.godhatesfags.com/news/index.html
[God sent the Killer series: God Hates Dutch Dumbasses!]
Echt.. kunnen we die hele familie niet gewoon massaal verkrachten met een dildo in hun reet, en ze dan langzaam uit moorden?
one by one.. makes playing fun!
gistermiddag te snel en of te veel gedronken of iets verkeerds gegeten ?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:30 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz, vannacht weer alles overgegeven... gaat goed hier
Varkensgriep kun je niet via skype krijgen he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |