Dat heb ik in het verleden meerdere malen geprobeerd, maar de meerderheid was het daar niet mee eens.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ook inderdaad. Maar ik snap de problematiek hierdoor wel en zal me er niet meer schuldig aanmaken.
Ik postte hier al stukken minder vanwege het lul op tafel leggen gehalte. Maar ik denk dat de oudere zittenden hier gewoon met de vuist op tafel moeten slaan. Als wij het doen zal het duidelijk zijn voor iedereen die hier binnenkomt hoe het werkt hier.
En dan is het maar wat minder open dan we zouden willen en niet zo toegankelijk. Maar we kunnen niet de poorten openzetten en verwachten dat het in de banen zal lopen die we willen.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:18 schreef Cuegirllie het volgende:
conclusie: Niet meer je e-pik of e-kut op tafel leggen
Juist niet, gezien de toestroom van nieuwe posters.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een deel van de oudere zittenden zijn juist de oorzaak van het probleem. Zij manifesteren zich juist als de 'ga maar in de hoek zitten newbie, dan doen wij het wel voor'.
Maar moet je dan niet ook meteen de "newbies lijst" uit de OP halen? Die resulteert daar toch meteen in? Of beperken tot M/V en leeftijd.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:18 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik zeg niet dat zij de toestroom van nieuwe posters tegen houden. Ik doel er op dat zij juist degenen zijn die hier ieder smsje komen melden. De nieuwe posters zien dat blijkbaar als gewenst gedrag en gaan dat vervolgens ook doen. Voila, daar heb je je lawine effect.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:19 schreef dawg het volgende:
Juist niet, gezien de toestroom van nieuwe posters.
Die newbielijst kan er heel makkelijk uitquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:19 schreef Ofresca het volgende:
Maar moet je dan niet ook meteen de "newbies lijst" uit de OP halen? Die resulteert daar toch meteen in? Of beperken tot M/V en leeftijd.
Ik vind dat wel meevallen, maar zal er eens op lettenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een deel van de oudere zittenden zijn juist de oorzaak van het probleem. Zij manifesteren zich juist als de 'ga maar in de hoek zitten newbie, dan doen wij het wel voor'.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:18 schreef Cuegirllie het volgende:
Je mag het toch best hebben over je seksleven als vrijgezel?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:22 schreef Cuegirllie het volgende:
conclusie: Eigenlijk gewoon helemaal geen enkele kut of pik op tafel leggen. Laat die maar lekker onder de dekens in je slaapkamer
zbbrox is nieuw hoor. Knuffelzacht dan weer minder.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat zij de toestroom van nieuwe posters tegen houden. Ik doel er op dat zij juist degenen zijn die hier ieder smsje komen melden. De nieuwe posters zien dat blijkbaar als gewenst gedrag en gaan dat vervolgens ook doen. Voila, daar heb je je lawine effect.
ja natuurlijk!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:23 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Je mag het toch best hebben over je seksleven als vrijgezel?
quote:
Als we dat nou collectief doen en ook op elkaar letten als we de fout ingaan en het gewoon zeggen. Dan moet de boodschap wel aankomen lijkt mij.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:23 schreef dawg het volgende:
[..]
zbbrox is nieuw hoor. Knuffelzacht dan weer minder.
Maar het is al eens eerder gezegd. Al vaak zat zelfs, op een gegeven moment blijven posters weg, als dat al geen signaal is en men gewoon door blijft gaan, tja, dan kun je verwachten dat op een gegeven moment iemand zijn bek opentrekt. Ik wel, ik zit hier al vanaf dag 1, het is een leuk topic, en dit is gewoon zonde.
Maar alles is al vaak genoeg gezegd. Vandaar dat ook ik er minder ben.
blijkbaar wil men het toch niet zo graag veranderen. (of sommigen)quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]en toch verandert er niks... En dat is jammer.
My ass rival, my assquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:14 schreef rival het volgende:
[..]
nee ze pakt dit gewoon zakelijk aan
dit is net werk voor haar
300 is wel veelquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:27 schreef rival het volgende:
en hoe zit dat dan met de goedemorgenposts...
en dan 300 hoiposts erachteraan..
dus echt posts die nikszeggend zijn verder....
ben ik de enige die die irritant vind? (ja heb me er ook schuldig aan gemaakt in het verleden)
waar is tally, die kan misbruik maken van haar positie en dat soort posts gewoon verwijderen. zonder waarschuwing. das ook duidelijk toch?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als we dat nou collectief doen en ook op elkaar letten als we de fout ingaan en het gewoon zeggen. Dan moet de boodschap wel aankomen lijkt mij.
Eens.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:27 schreef rival het volgende:
en hoe zit dat dan met de goedemorgenposts...
en dan 300 hoiposts erachteraan..
dus echt posts die nikszeggend zijn verder....
ben ik de enige die die irritant vind? (ja heb me er ook schuldig aan gemaakt in het verleden)
En hopelijk werkt het ooitquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:28 schreef Ludootje het volgende:
<Insert random wijze woorden over wat er allemaal mis is met [Singles].>
Iedere paar maanden duikt deze discussie op, en het gaat toch altijd gewoon weer door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |