*kietelt*quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:25 schreef zbbrox het volgende:
[..]
nee gewoon obstinaat.. stop me dan als je kan![]()
Exactlyquote:
Eet een banaan en een glas koud water.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:28 schreef KudFokker het volgende:
F*cking hell,wat is er met me aan de handik ben serieus een beetje misselijk door de zenuwen !!!!!
Ik ga dit weekend een emmertje water naar de zee dragen, bijna dan.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:28 schreef rival het volgende:
Dat is wel de def. van het weekend van een hoop ja.
Fok!
Hmz. Misschien is het idd een idee als je eerst gaat douchen ja. Dan heb je zometeen ook wat minder last van die vliegen.quote:
En dat water dan niet opdrinken, maar over je hoofd gieten.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Eet een banaan en een glas koud water.
Het wordt gewoon een gezellige dag KF.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:30 schreef DR34M3R het volgende:
Hmz. Misschien is het idd een idee als je eerst gaat douchen ja. Dan heb je zometeen ook wat minder last van die vliegen.
Will do, thnx voor de tip ":)quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Eet een banaan en een glas koud water.
Het wordt gewoon een gezellige dag KF.
Je gevoel neemt het over van je verstand. Als je maar niet ehhh:quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:28 schreef KudFokker het volgende:
F*cking hell,wat is er met me aan de handik ben serieus een beetje misselijk door de zenuwen !!!!!
Nog steeds een koud bolletje dawg? Die muts is toch nergens meer voor nodig?quote:
*jaloers*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |