abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68553599
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 11:44 schreef Dark_Killah het volgende:

[..]

Nee, een veel degelijker auto die al helemaal naar de klote gaat.. die Suzuki zou gewoon netjes opgevouwen worden..
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 11:44 schreef Corkscrew het volgende:

[..]

En niet in een bocht. En niet in de flank geraakt. Lijkt me dus geen erg vergelijkbare situatie.
Weer ww vergeten van mn kl00n :$
pi_68553610
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 11:44 schreef rvlaak_werk2 het volgende:

[..]

Kwam ik ook al tegen. En ik kan het idee dat een hummer toch iets sterker is dan een swift maar niet van me afzetten...
Die swift had nooit die bus kunnen kantelen.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 11:46:22 #228
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_68553622
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 11:40 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Dat klopt, maar die bus maakt een bus naar rechts, dus ligt zijn zwaartepunt op dat moment aan de linkerkant, dus het enige wat cruciaal is, is dat die swift dan totaal geen indruk maakt op de bus.
Niet dat ik denk dat een inslag veel effect zou hebben, maar de mensen die hierover mijmeren, bedoelen vaak de volgende bocht die de bus zou maken. En die zou naar links zijn.
Stop the world, I want to get out.
pi_68553629
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 11:44 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Psychotische mensen zijn nu eenmaal flink in de war, maar dat neemt niet weg dat ze heel sterk doelmatig kunnen handelen.
Dan was die toch doelbewust bezig?
Daar ging het om.
pi_68553630
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 11:38 schreef rvlaak_werk2 het volgende:

[..]

Ik kan helaas zo 1, 2, 3 geen foto's vinden op google van klein autootje vs flank van bus. Ben erg benieuwd of de bus gekanteld zou zijn.

Auto vs voor-/achterkant bus = einde auto. Daar zijn foto's zat van.
Met de hoek waarop ie nu kwam had ie hem echt niet vol geraakt. Hij komt vanachter en niet van de zijkant.
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 11:32 schreef rvlaak_werk2 het volgende:

[..]

Het feit dat de bus met een bocht bezig was, was volgens de beste man die de theorie uitlegde cruciaal. Zal wel te maken hebben met de voorwielen die dan niet meer rechtstaan.

Iemand een foto van een soortgelijke situatie? Auto die bus in bocht ramt met een behoorlijke snelheid...
Hier wil ik dan wel in meegaan. Als de bus in een bocht rijdt ligt ie wat minder stabiel op de weg. Maar dan moet ie hem nog in een speciale hoek raken om hem te doen kantelen: dan had hij hem aan de rechterkant moeten raken, in de binnenbocht zeg maar, omdat ie dan al naar links overhelt en die auto hem dan "een extra zetje" had kunnen geven. Als ie hem links raakt, wat ie nu gedaan zou hebben, had ie hem als het ware teruggeduwt.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  vrijdag 1 mei 2009 @ 11:46:55 #231
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_68553645
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 11:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

En dat is geen klein autotje

Nou is het wachten op "die hummer kan nooit zo beschadigd zijn door die bus! Onmogelijk! Photoshop! Nep! In scene gezet!", is het internet niet heerlijk?
hoekpunten (waar ie hem geraakt heeft) geven dan ook het minst mee van alles.
Intelligent, but fucked up.
pi_68553646
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 11:46 schreef Provinciaal het volgende:

[..]

Die swift had nooit die bus kunnen kantelen.
Heel goed mogelijk, ik wil echter toch ff een foto van een vergelijkbaar ongeluk of een berekening zien. Tot die tijd, is het een mogelijkheid voor mij
pi_68553676
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 11:19 schreef HiZ het volgende:

Overigens is dit zo'n situatie waar ik graag had gezien dat hij met een verlamming vanaf ergens in zijn nek de rest van zijn leven in een gevangenis had doorgebracht. Dan zouden we in de buurt van rechtvaardigheid zijn gekomen.
Ja, zoiets ja.....

En ik geloof niet in de hel, dus daar baal ik wel effe van, nu....
 FR
  vrijdag 1 mei 2009 @ 11:48:28 #234
158680 Jodocus
Aaltje zat op een paaltje.....
pi_68553695
Waarom hebben de verkeerde lui toch altijd mazzel?

Zo ook weer deze zieke geest heeft het geluk om dood te gaan!
Blijft iedereen achter met het hoe en waarom en is deze sukkel lekker snel van alles af.

Hij had de rest van z'n leven moeten lijden...
"Aah...., help mij toch!"
  vrijdag 1 mei 2009 @ 11:48:30 #235
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_68553697
omg wat een fantasten, zitten we op fok soms? Oh, ja, wel.

Als je complottheorieen gaat bedenken heb je volgens mij echt niks beters met je leven te doen ofzo? En mensen die denken dat de bus om zou vallen als je er met 100kmpu tegen aan rijd met een Swift Er zit eerder een gigantische krater in de zijkant, en de inzittenden worden uit de bus geslingerd. Maar die bus blijft gewoon staan hoor
pi_68553699
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 11:46 schreef marcodej het volgende:

Hier wil ik dan wel in meegaan. Als de bus in een bocht rijdt ligt ie wat minder stabiel op de weg. Maar dan moet ie hem nog in een speciale hoek raken om hem te doen kantelen: dan had hij hem aan de rechterkant moeten raken, in de binnenbocht zeg maar, omdat ie dan al naar links overhelt en die auto hem dan "een extra zetje" had kunnen geven. Als ie hem links raakt, wat ie nu gedaan zou hebben, had ie hem als het ware teruggeduwt.
En duidelijk. Dank
pi_68553721
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 11:46 schreef Lkw het volgende:

[..]

Niet dat ik denk dat een inslag veel effect zou hebben, maar de mensen die hierover mijmeren, bedoelen vaak de volgende bocht die de bus zou maken. En die zou naar links zijn.
Dan heeft het verkeerde moment gekozen om zijn aanslag te plegen
Fail dus...
pi_68553727
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 11:43 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Misschien voor jou niet, maar als het mij op manier 1 niet lukt, en ik ga op zoek naar manier 2 dan wil dat zeggen dat ik wel na kan denken met waarmee ik bezig ben.
Nee, voor mij niet nee.
Wat hem dreef is niet helemaal duidelijk maar dat was kennelijk zo sterk dat hij zich niet liet afschepen. Dat sluit in mijn ogen niet uit dat hij psychotisch of gek of wat dan ook was. Misschien voor jou wel.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 11:49:35 #239
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_68553732
quote:
Side-impact test
Scania's proactive approach to the improvement of passenger and crash safety received positive affirmation the instant that a car travelling at 40 km/h hit the side of one of Scania’s city buses on the company’s test track. The model in question was the OmniCity - Scania´s low floor city bus.

In the absence of a comparable European standard, the test was carried out in accordance with the provisions of the US Standard Bus Procurement Guidelines.

The standard specifies that penetration of the bus by the car under these conditions must not exceed 75mm. This was achieved by a comfortable margin. The car also survived the test well, with the passenger compartment fully intact after the crash. Authentic crash tests like this verify Scania's design calculations and also build up a bank of experience for future generations of buses.
Dit was zo'n beetje 't enige dat ik zo snel kon vinden, dat was met 40km/h. Toen die auto tegen de Naald tot stilstand kwam reed hij ongeveer 50 km/h.
Huilen dan.
pi_68553773
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 11:46 schreef rvlaak_werk2 het volgende:

[..]

Heel goed mogelijk, ik wil echter toch ff een foto van een vergelijkbaar ongeluk of een berekening zien. Tot die tijd, is het een mogelijkheid voor mij
Wil je soms graag geloven dat een swift een bus kan kantelen?
Ben je zoiets dan eens van plan met je eigen swift?
Logisch nadenken zal je misschien laten inzien dat dat een illusie is.
pi_68553774
quote:

[..]

Met de hoek waarop ie nu kwam had ie hem echt niet vol geraakt. Hij komt vanachter en niet van de zijkant.
[..]

Hij had hem in de flank kunnen raken als de bus iets verder was geweest, misschien was dat zijn plan. Maar dan nog, de suzuki is te licht, te laag, en te slap om zelfs op hoge snelheid die zware bus om te duwen.

Die overigens aangepast was en bestuurd werd door de DKDB, dus het was ook niet zomaar een busje.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 11:51:11 #242
66825 Reya
Fier Wallon
pi_68553776
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 11:35 schreef Provinciaal het volgende:

[..]

Neerbuigend, arrogant, overtuigd van de eigen superieure moraliteit.
Gaat het weer over ondergetekende?
pi_68553800
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 11:49 schreef Isdatzo het volgende:
[ afbeelding ]
[..]

Dit was zo'n beetje 't enige dat ik zo snel kon vinden, dat was met 40km/h. Toen die auto tegen de Naald tot stilstand kwam reed hij ongeveer 50 km/h.
Gezien het feit dat de bus, voor zover mijn ogen het kunnen zien, niet eens opzij is geduwd, lijkt me het duidelijk.

Ben benieuwd waar die dude op tv dan dat idee vandaan heeft... Misschien teveel films gezien. Hij werd, btw, geïnterviewd als zijnde een expert.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 11:52:42 #244
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_68553842
quote:

[..]

[..]

De bus reed 6km/h, die bocht zal weinig invloed gehad hebben op de stabiliteit van de bus lijkt me zo.
Huilen dan.
pi_68553850
Frustratie zat ook achter de moord op Van Gogh. Dat maakt het er niet minder erg op natuurlijk. Het zijn juist dat soort mensen, die verscheidene nare dingen hebben meegemaakt, tot dergelijke wandaden overgaan. Ze hebben in hun ogen immers niets te verliezen. Hun leven vinden ze niets meer waard.
Allah Al Watan Al Malik
pi_68553880
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 11:49 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Nee, voor mij niet nee.
Wat hem dreef is niet helemaal duidelijk maar dat was kennelijk zo sterk dat hij zich niet liet afschepen. Dat sluit in mijn ogen niet uit dat hij psychotisch of gek of wat dan ook was. Misschien voor jou wel.
Dat is voor jou net zo goed als voor mij speculeren.
Dus eigenlijk zinloos om erover te praten of de dader psychotisch was of niet.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 11:54:03 #247
28033 Pek
je moet wat
pi_68553889
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 11:49 schreef Isdatzo het volgende:
[ afbeelding ]
[..]

The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_68553902
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 11:48 schreef rvlaak_werk2 het volgende:

[..]

En duidelijk. Dank
Nou ja, dat is dan de enige situatie waarin ik me in het uiterste geval nog enigszins kan voorstellen dat die bus eventueel zou kunnen kantelen. Maar die kans acht ik onder vrijwel elke omstandigheid zo goed als 0.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 11:54:21 #249
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_68553904
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 11:51 schreef rvlaak_werk2 het volgende:

[..]

Gezien het feit dat de bus, voor zover mijn ogen het kunnen zien, niet eens opzij is geduwd, lijkt me het duidelijk.

Ben benieuwd waar die dude op tv dan dat idee vandaan heeft... Misschien teveel films gezien. Hij werd, btw, geïnterviewd als zijnde een expert.
Dat zie je vaker, dat mensen die ergens de ballen verstand van hebben ineens expert benoemd worden en overal op TV verschijnen.. dáár erger ik me mateloos aan .
Huilen dan.
pi_68553907
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 11:51 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Wil je soms graag geloven dat een swift een bus kan kantelen?
Ben je zoiets dan eens van plan met je eigen swift?
Logisch nadenken zal je misschien laten inzien dat dat een illusie is.
Ik heb geen inzicht in de verhoudingen swift <-> bus. Qua gewicht ed. Ook ben ik geen natuurkunde expert en kan ik dus ook niet berekenen wat de krachten doen bij zo'n impact. Ik ben daarentegen wel ontzettend nieuwsgierig en wil alles weten. Vandaar mijn interesse in zo'n situatie.

Ik heb btw geen auto. Rij motor . Ben dus bij voorbaat al kansloos tegen alles wat een kooiconstuctie heeft. Ook ben ik niet suïcidaal en interesseert het koningshuis mij extreem weinig.
pi_68553913
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 11:52 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

De bus reed 6km/h, die bocht zal weinig invloed gehad hebben op de stabiliteit van de bus lijkt me zo.
Denk het ook ja, die helde helemaal niet "licht" over naar 1 kant, bovendien nam hij die bocht flink ruim dus dat zal wel loslopen allemaal.
pi_68553929
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 11:54 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Dat zie je vaker, dat mensen die ergens de ballen verstand van hebben ineens expert benoemd worden en overal op TV verschijnen.. dáár erger ik me mateloos aan .
  vrijdag 1 mei 2009 @ 11:56:20 #253
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_68553968
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 11:54 schreef rvlaak_werk2 het volgende:

[..]

I

Ik heb btw geen auto. Rij motor .
Aha! kijk, daar heb je het al....
pi_68553989
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 11:56 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Aha! kijk, daar heb je het al....
En wat bedoel je daar mee?
  vrijdag 1 mei 2009 @ 11:57:27 #255
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_68554010
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 11:54 schreef rvlaak_werk2 het volgende:

[..]

Ik heb geen inzicht in de verhoudingen swift <-> bus. Qua gewicht ed. Ook ben ik geen natuurkunde expert en kan ik dus ook niet berekenen wat de krachten doen bij zo'n impact. Ik ben daarentegen wel ontzettend nieuwsgierig en wil alles weten. Vandaar mijn interesse in zo'n situatie.

Ik heb btw geen auto. Rij motor . Ben dus bij voorbaat al kansloos tegen alles wat een kooiconstuctie heeft. Ook ben ik niet suïcidaal en interesseert het koningshuis mij extreem weinig.
* Isdatzo zwaait .
Huilen dan.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 11:58:03 #256
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_68554028
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 11:57 schreef rvlaak_werk2 het volgende:

[..]

Die zijn superieur.
Huilen dan.
pi_68554036
dader dood? KUT
I feel kinda Locrian today
pi_68554062
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 11:54 schreef Dark_Killah het volgende:

[..]

Denk het ook ja, die helde helemaal niet "licht" over naar 1 kant, bovendien nam hij die bocht flink ruim dus dat zal wel loslopen allemaal.
Mjah, dat klopt. Ik bedoelde meer dat als een Swift een bus had willen kantelen hij dan nog de meeste kans heeft gehad als ie hem in de binnenbocht had geraakt. Maar ook onder deze omstandigheden is die kans ernstig te verwaarlozen. Maar ik zou me er nog iets van kunnen voorstellen.
En inderdaad, zeker met de snelheid waarmee de bus nu reed is die kans zo goed als 0.
pi_68554080
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 11:58 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Die zijn superieur.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 12:00:01 #260
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_68554083
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 11:52 schreef Mutant01 het volgende:
Frustratie zat ook achter de moord op Van Gogh. Dat maakt het er niet minder erg op natuurlijk. Het zijn juist dat soort mensen, die verscheidene nare dingen hebben meegemaakt, tot dergelijke wandaden overgaan. Ze hebben in hun ogen immers niets te verliezen. Hun leven vinden ze niets meer waard.
Het is totaal onvergelijkbaar. De moordenaar van Van Gogh handelde uit ideologie / geloofsovertuiging, bij deze Swift-rijder lijkt het een persoonlijke zaak te zijn. De gevallen zijn eerder elkaars tegenovergestelde.
pi_68554136
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 12:00 schreef Lkw het volgende:

[..]

Het is totaal onvergelijkbaar. De moordenaar van Van Gogh handelde uit ideologie / geloofsovertuiging, bij deze Swift-rijder lijkt het een persoonlijke zaak te zijn. De gevallen zijn eerder elkaars tegenovergestelde.
Maar eventueel wel hetzelfde type mens. Een persoon die alle hoop en levenswil heeft verloren.

Al kan ik dat natuurlijk enkel zeggen in speculatie.
pi_68554219
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 11:52 schreef Mutant01 het volgende:
En hierdoor bestaat er een excuusmaatschappij.
"Omdat ik het zo slecht had, rechtvaardigd het mijn daden."

En dan zijn er nog mensen die dit naar voren brengen...
  vrijdag 1 mei 2009 @ 12:04:39 #263
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_68554230
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 11:57 schreef rvlaak_werk2 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_68554249
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 11:53 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Dat is voor jou net zo goed als voor mij speculeren.
Dus eigenlijk zinloos om erover te praten of de dader psychotisch was of niet.
Speculatie daargelaten, standpunt blijft hetzelfde. Je kunt prima gek zijn en weten wat je doet op hetzelfde moment.
pi_68554262
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 12:04 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie smiley
  vrijdag 1 mei 2009 @ 12:06:56 #266
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_68554295
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 12:01 schreef rvlaak_werk2 het volgende:

[..]

Maar eventueel wel hetzelfde type mens. Een persoon die alle hoop en levenswil heeft verloren.

Al kan ik dat natuurlijk enkel zeggen in speculatie.
Wat betreft die Tates van gisteren blijft het wat speculeren idd, maar de moordenaar van Van Gogh was er duidelijk over:
quote:
Op de laatste dag van het proces verklaarde Bouyeri:
"[...] het hele verhaal van dat ik mij beledigd zou voelen als Marokkaan of omdat hij mij geitenneuker zou hebben genoemd, dat is allemaal niet waar. Ik heb gehandeld uit geloof. En ik heb zelfs aangegeven dat als het mijn vader was geweest of broertje had ik precies hetzelfde gedaan."[9]
Bron Wiki

Klinkt als een bewuste dader, niet iemand die het allemaal niet meer ziet zitten en er in een laatste wanhoopsdaad 'dan maar een eind aan maakt'.

Maar goed, het gaat hier niet over de moord op Van Gogh
  vrijdag 1 mei 2009 @ 12:07:33 #267
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_68554320
Zonde, het meest pijnlijke is dat hij niet zelf kan deelnemen aan het door hem ingezette debat. Tevens zullen we nooit de ware reden kunnen achterhalen.

Jammer.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_68554384
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 12:05 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Speculatie daargelaten, standpunt blijft hetzelfde. Je kunt prima gek zijn en weten wat je doet op hetzelfde moment.
Jij weet het.
Jouw feestje.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 1 mei 2009 @ 12:09:08 #269
163650 Greys
pi_68554391
Is het al bevestigd ergens dat hij eerder die dag al langs de route was weggestuurd met zijn auto?
Want als dat zo is, dan heeft hij het dus al eigenlijk eerder willen doen, toen de kon. familie gewoon nog te voet het parcours aflegde. En dan begin je wél veel met je Suzuki Swift tegen lopende mensen...
Dus kan het niet 'gewoon' zo zijn dat dat zijn eigenlijke plan was en toen dat mislukte hij in al zijn blinde woede en wanhoop niet meer gewoon terug naar huis kon en dan in een allerlaatste poging dan maar tegen de bus wilde rammen, ook al wist hij misschien al lang dat dat niet zoveel zou uithalen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68554424
Greys zijn theorie zit nog het meeste in denk ik..
pi_68554428
klinkt plausibel
I feel kinda Locrian today
pi_68554447
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 12:09 schreef Greys het volgende:
Is het al bevestigd ergens dat hij eerder die dag al langs de route was weggestuurd met zijn auto?
Want als dat zo is, dan heeft hij het dus al eigenlijk eerder willen doen, toen de kon. familie gewoon nog te voet het parcours aflegde. En dan begin je wél veel met je Suzuki Swift tegen lopende mensen...
Dus kan het niet 'gewoon' zo zijn dat dat zijn eigenlijke plan was en toen dat mislukte hij in al zijn blinde woede en wanhoop niet meer gewoon terug naar huis kon en dan in een allerlaatste poging dan maar tegen de bus wilde rammen, ook al wist hij misschien al lang dat dat niet zoveel zou uithalen?
Vind ik heel aannemelijk klinken.
I had a signature once. It was awful.
pi_68554452
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 12:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Zonde, het meest pijnlijke is dat hij niet zelf kan deelnemen aan het door hem ingezette debat. Tevens zullen we nooit de ware reden kunnen achterhalen.

Jammer.

²
Voor de 20e keer: niemand heeft het over dat debat, behalve jij.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 1 mei 2009 @ 12:11:08 #274
163650 Greys
pi_68554465
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 12:10 schreef Dark_Killah het volgende:
Greys zijn theorie zit nog het meeste in denk ik..
Haar.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68554522
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 12:09 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Jij weet het.
Jouw feestje.
Ik heb wel meer posts gezien van dezelfde strekking. Als jij het tegendeel meent te weten is dat jouw probleem.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 12:13:46 #276
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_68554539
quote:
Hij zou even voordat hij door de barricades brak, weggestuurd zijn ja. Maar is het werkelijk zo dat iedereen toen nog te voet was? Ik dacht dat de hele koninklijke familie toen ook al in die bus zat?
  vrijdag 1 mei 2009 @ 12:14:33 #277
41606 Misanthroopia
Consequences Schmonsequences!
pi_68554558
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 12:10 schreef Provinciaal het volgende:

[..]

Voor de 20e keer: niemand heeft het over dat debat, behalve jij.
Het vraagstuk waartegen hij ageerde lijkt me anders maatschappelijk erg relevant.
"Do you like apples? I SAID: DO YOU LIKE APPLES?? HOW D'YA LIKE_THEM_APPLES!!"
  vrijdag 1 mei 2009 @ 12:15:09 #278
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_68554576
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 12:14 schreef Misanthroopia het volgende:

[..]

Het vraagstuk waartegen hij ageerde lijkt me anders maatschappelijk erg relevant.
Tegen welk vraagstuk ageerde de man dan?
  vrijdag 1 mei 2009 @ 12:15:19 #279
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68554581
quote:
Als dat zo is, en dat is zeer plausibel, mag de familie die agent die meneer heeft tegengehouden, danken op de blote knietjes. Als dat was gebeurd... mên, daar wil je niet eens aan denken .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 1 mei 2009 @ 12:16:06 #280
163650 Greys
pi_68554607
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 12:13 schreef Lkw het volgende:

[..]

Hij zou even voordat hij door de barricades brak, weggestuurd zijn ja. Maar is het werkelijk zo dat iedereen toen nog te voet was? Ik dacht dat de hele koninklijke familie toen ook al in die bus zat?
Ik begreep juist dat hij 'eerder die dag op een ander punt langs de route' was weggestuurd. Toen zaten ze nog lang niet in die bus want op het moment dat het gebeurde zaten ze er net enkele luttele minuutjes in.
Maar dat is volgens mij nog nergens bevestigd he, van dat eerder wegsturen?
Het zou in elk geval verklaren waarom hij met een Suzuki dacht tegen een bus iets te kunnen beginnen. Dat was dan in eerste instantie dus helemaal niet zijn bedoeling. Zo dacht ik hoor
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68554608
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 12:11 schreef Greys het volgende:

[..]

Haar.
Ooohw in dat geval..
pi_68554629
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 12:15 schreef Lkw het volgende:

[..]

Tegen welk vraagstuk ageerde de man dan?
En hoe weet jij dat hij daar tegen ageerde?
  vrijdag 1 mei 2009 @ 12:17:28 #283
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_68554647
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 12:16 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik begreep juist dat hij 'eerder die dag op een ander punt langs de route' was weggestuurd. Toen zaten ze nog lang niet in die bus want op het moment dat het gebeurde zaten ze er net enkele luttele minuutjes in.
Maar dat is volgens mij nog nergens bevestigd he, van dat eerder wegsturen?
Volgens mij werd dat gisteren op de persconferentie wel degelijk bevestigd. Door de korpschef.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 12:17:52 #284
262 Re
Kiss & Swallow
pi_68554656
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 11:30 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Bussen, welk type en merk ook, hebben hun zwaartepunt dicht bij de grond liggen.
Zie het als een kart.
Het enige wat die swift misschien veroorzaken kon is dat het wiel wat het dichtst bij de inslag zat iets opgetild zou worden.
en wat als hij die vluchtheuvel wilde gebruiken als schans en zo getorpedeerd had geworden?...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 1 mei 2009 @ 12:18:40 #285
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_68554682
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 12:16 schreef rvlaak_werk2 het volgende:

[..]

En hoe weet jij dat hij daar tegen ageerde?
Pardon? Ik weet niks van ageren, ik stel juist de vraag aan degene die over ageren begint.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 12:19:21 #286
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_68554698
quote:
Maar op het moment van wegsturen was het gezelschap toch nog actief in het Oranje park, en dat is dan toch een heel stuk bij de de jachtlaan vandaan (daar werd hij toch terug gestuurd?)
ik vermoed dat als hij daar was doorgebroken en eerst de Loolaan nog heelmaal door moest rijden dat hij dan wellicht tot stoppen gedwongen was omdat b.v. agenten alle banden lek geschoten hadden ?
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_68554700
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 12:13 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Ik heb wel meer posts gezien van dezelfde strekking. Als jij het tegendeel meent te weten is dat jouw probleem.
Ik heb nergens problemen mee.
Dat jij meer post van die strekking gezien hebt: fijn voor je.
Ik heb totaal geen behoefte om jou het tegendeel te bewijzen.
Dus....ik heb totaal geen probleem.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 1 mei 2009 @ 12:20:16 #288
163650 Greys
pi_68554724
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 12:17 schreef Lkw het volgende:

[..]

Volgens mij werd dat gisteren op de persconferentie wel degelijk bevestigd. Door de korpschef.
Ah oke. Dank je, dan ga ik dat nog even proberen terug te vinden.
Ik ben wel heel benieuwd hoe lang dat van te voren dan geweest is.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 1 mei 2009 @ 12:20:46 #289
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_68554736
Laten we eerlijk wezen, er speelt hier meer dan we denken. Eerst hebben ze een zgn. verklaring van die gast, terwijl hij al op slag in coma lag, en vervolgens roept men her en der dat het gaande is.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  vrijdag 1 mei 2009 @ 12:21:22 #291
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_68554763
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 12:17 schreef Re het volgende:

[..]

en wat als hij die vluchtheuvel wilde gebruiken als schans en zo getorpedeerd had geworden?...
Moet 'ie toch van goede huize komen.. In de praktijk werkt zoiets niet zo goed, misschien 'airtime' van een paar meter maar meer zal 't niet geworden zijn. De vering/demping van zo'n auto zorgt ervoor dat de auto niet omhoog gaat maar misschien hoogstens 35 tot 50cm (redelijke schatting) van de grond komt.
Huilen dan.
pi_68554771
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 12:18 schreef Lkw het volgende:

[..]

Pardon? Ik weet niks van ageren, ik stel juist de vraag aan degene die over ageren begint.
Ik bedoelde het als toevoeging op jouw vraag `
pi_68554780
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 12:17 schreef Re het volgende:

[..]

Dit kan je niet menen....
Een vluchtheuvel als schans....
Hoe zie je dat voor je?
Vertel me dat eens.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 12:22:03 #294
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_68554784
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 12:17 schreef Lkw het volgende:

[..]

Yup, werd bevestigd.
Huilen dan.
pi_68554786
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 12:19 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Ik heb nergens problemen mee.
Dat jij meer post van die strekking gezien hebt: fijn voor je.
Ik heb totaal geen behoefte om jou het tegendeel te bewijzen.
Dus....ik heb totaal geen probleem.
Zou je ook niet lukken. Mooi.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 1 mei 2009 @ 12:22:32 #296
163650 Greys
pi_68554795
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 12:19 schreef Stroekie het volgende:

[..]

Maar op het moment van wegsturen was het gezelschap toch nog actief in het Oranje park, en dat is dan toch een heel stuk bij de de jachtlaan vandaan (daar werd hij toch terug gestuurd?)
ik vermoed dat als hij daar was doorgebroken en eerst de Loolaan nog heelmaal door moest rijden dat hij dan wellicht tot stoppen gedwongen was omdat b.v. agenten alle banden lek geschoten hadden ?
Volgens mij is het nog niet bekend op welk tijdstip hij weggestuurd werd en wáár precies.
Het zijn van mij ook alleen maar speculaties hoor Ik blijf maar denken dat het zijn bedoeling in eerste instantie niet was om op de bus te rammen maar op de lopende familie. En toen dat niet lukte hij in blinde woede 'dan maar' een andere poging waagde tegen die bus. Dat zou de 'slordigheid' verklaren van zijn aanslag.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68554806
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 12:19 schreef Stroekie het volgende:

[..]

Waar haal je het vandaan dat toen de dader weggestuurd werd dat de stoet nog te voet was?
pi_68554815
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 12:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Laten we eerlijk wezen, er speelt hier meer dan we denken. Eerst hebben ze een zgn. verklaring van die gast, terwijl hij al op slag in coma lag, en vervolgens roept men her en der dat het gaande is.

²
In BNW loopt ook een topic hierover, misschien kan je dit beter daar gaan verkondigen.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 12:23:28 #299
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_68554826
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 12:20 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat was in de 2e persconferentie, rond half 8. Vervelende is wel dat ze het had over 'een auto' en niet specifiek de bewuste Suzuki noemde. Helaas vroeg - voor zover ik kon horen - geen enkele journalist daarop door.

Hoe lang van tevoren dat was, weet ik niet. Er was een getuigenverklaring op Radio 1 waarin werd gezegd dat het slechts een paar minuten voor de daadwerkelijke crash was. Maar ja, mensen zeggen zoveel he.
pi_68554830
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 12:20 schreef Greys het volgende:

[..]

Zover ik begrepen heb ut de persconferentie was dat 4 minuten ervoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')