Ja, verschrikkelijk dom. Kan je het even in Jip en Janneke taal uitleggen zodat ik het misschien wél snap?quote:
Dat nog niet perse, je moet alleen niet raar opkijken als dit soort acties van loners vaker voorkomen.quote:
Wie is ze?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:37 schreef Gabbylicious het volgende:
Maar natuurlijk is die overleden. Daar hebben ze desnoods zelf wel voor gezorgd.
Hoe is iemand uit de auto gesprongen terwijl de deur potdicht zat?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:39 schreef Gabbylicious het volgende:
Nooit zal de verdachte ons kunnen vertellen of hij geraakt is door een kogel (kogelschoten zijn gehoord), wie degene was die bij hem uit de auto sprong (werd de verdachte onder schot gehouden?) etc.
Bij dit soort voorvallen menen mensen wel vaker (ten onrechte) dat ze schoten hebben gehoord. Er is geen enkele aanleiding om aan te nemen dat hierover gelogen wordt. Daarnaast is er niemand bij hem uit de auto gesprongen, of die persoon moet tussen het stopteken en de 2e poging ingestapt zijn (hoogst onwaarschijnlijk) aangezien er toen hij staande gehouden werd maar één persoon in de auto zat.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:39 schreef Gabbylicious het volgende:
Nooit zal de verdachte ons kunnen vertellen of hij geraakt is door een kogel (kogelschoten zijn gehoord), wie degene was die bij hem uit de auto sprong (werd de verdachte onder schot gehouden?) etc.
-> TRUquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:39 schreef Gabbylicious het volgende:
Heb je bewijs dat er geen schoten zijn gelost?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:41 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Hoe is iemand uit de auto gesprongen terwijl de deur potdicht zat?
Er zijn geen schoten afgebuurd. Ik zou ook niet weten waarom de politie daarover gaat liegen.
Snipers hebben aan één poging genoeg.quote:Trouwens ook niet handig om op een hardrijdende auto te gaan schieten terwijl er 1.000den mensen in de buurt zijn.
Inderdaad. Veel mensen dachten dat er iemand uit de auto sprong maar was waarschijnlijk iemand die meegesleurd was en een stuk verderop van de auto viel.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Bij dit soort voorvallen menen mensen wel vaker (ten onrechte) dat ze schoten hebben gehoord. Er is geen enkele aanleiding om aan te nemen dat hierover gelogen wordt. Daarnaast is er niemand bij hem uit de auto gesprongen, of die persoon moet tussen het stopteken en de 2e poging ingestapt zijn (hoogst onwaarschijnlijk) aangezien er toen hij staande gehoude werd maar één persoon in de auto zat.
Nee.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:42 schreef snowgoon het volgende:
[..]
De doktoren hebben hem vermoord denk je?
volgens mij was de auto dusdanig beschadigd door de botsingen vooraf dat hij helemaal niet meer sturen kon.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:24 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Complot in de zin dat hij helemaal de bus niet wilde rakenHij veranderde echt van koers
Hier hoor je niks meer over. Maar het schijnt dat er een persoon uit de auto is gesprongen voordat deze door de hekken reed.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:44 schreef Dichtpiet. het volgende:
Het lijkt alsof er iemand uit de auto is gesprongen, omdat, hoe luguber het mag klinken, meerdere personen mee zijn gesleept door de auto.
Misschien ook nietquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:45 schreef Gia het volgende:
Misschien was deze GEK wel game-verslaafd en kon hij werkelijkheid en fantasie niet meer onderscheiden.
De politie verklaard dat er geen schoten zijn gelost.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:43 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Heb je bewijs dat er geen schoten zijn gelost?
Misschien zijn er wel mensen geraakt door een kogel.
[..]
Snipers hebben aan één poging genoeg.
Als er sprake zou zijn van schotwonden was dat ondertussen wel naar buiten gekomen, of denk je dat de artsen, verplegers, omstanders, etc, ook in """het complot""" zitten?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:43 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Heb je bewijs dat er geen schoten zijn gelost?
Misschien zijn er wel mensen geraakt door een kogel.
[..]
Snipers hebben aan één poging genoeg.
Inderdaad. Zo weet ik dat mijn buurjongen een psychopathische metselaar is geworden door Tetris omdat die de werkelijkheid en fantasie niet meer van elkaar kon onderscheiden.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:45 schreef Gia het volgende:
Onze jongste zag er al een nieuw computerspel in: GTA Apeldoorn City.
Misschien hard gesteld, maar dit zijn werkelijk GTA taferelen. Misschien was deze GEK wel game-verslaafd en kon hij werkelijkheid en fantasie niet meer onderscheiden.
Ik had ook niet de indruk, uit wat we gehoord hebben, dat hij er spijt van had.
Verder vraag ik me af wat hij dacht te bereiken. Met die auto duw je echt geen bus omver of zo.
Dat hoorde ik gisteravond op het RTL-nieuws.. De zoon van de overleden vader was daar aan het woord.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:45 schreef -lucas- het volgende:
http://antilliaans.caribi(...)090430_koninginnedag
Dan vraag ik me nog steeds af hoe dat gebeurd is aangezien de passagiersstoel potdicht zat.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:46 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Hier hoor je niks meer over. Maar het schijnt dat er een persoon uit de auto is gesprongen voordat deze door de hekken reed.
Nee, waarschijnljik hoor je er niks meer over omdat het gewoon niet zo is? Heb je hier een bron van?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:46 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Hier hoor je niks meer over. Maar het schijnt dat er een persoon uit de auto is gesprongen voordat deze door de hekken reed.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Bij dit soort voorvallen menen mensen wel vaker (ten onrechte) dat ze schoten hebben gehoord. Er is geen enkele aanleiding om aan te nemen dat hierover gelogen wordt. Daarnaast is er niemand bij hem uit de auto gesprongen, of die persoon moet tussen het stopteken en de 2e poging ingestapt zijn (hoogst onwaarschijnlijk) aangezien er toen hij staande gehouden werd maar één persoon in de auto zat.
Please. Niet doen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:45 schreef Gia het volgende:
Misschien hard gesteld, maar dit zijn werkelijk GTA taferelen. Misschien was deze GEK wel game-verslaafd en kon hij werkelijkheid en fantasie niet meer onderscheiden.
Misschien was ie wel Fok!verslaafd en had ie een 48-uursban.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:45 schreef Gia het volgende:
Misschien was deze GEK wel game-verslaafd en kon hij werkelijkheid en fantasie niet meer onderscheiden.
Ik zeg toch ook niet dat het per se snipers waren? Die hadden wellicht niet gefaald.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als er sprake zou zijn van schotwonden was dat ondertussen wel naar buiten gekomen, of denk je dat de artsen, verplegers, omstanders, etc, ook in """het complot""" zitten?
Als je geraakt bent door een kogel van een sluipschutter dan heb je een gat van 15cm in je kop / borst / been.
Houd die vergezochte aannames alsjeblieft voor je.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:48 schreef Nee het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo weet ik dat mijn buurjongen een psychopathische metselaar is geworden door Tetris omdat die de werkelijkheid en fantasie niet meer van elkaar kon onderscheiden.
Allemaal verbieden.
Ik zie het verband niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:44 schreef Dichtpiet. het volgende:
Het lijkt alsof er iemand uit de auto is gesprongen, omdat, hoe luguber het mag klinken, meerdere personen mee zijn gesleept door de auto.
Ben jij weer zo'n zwakzinnige die meteen elk gerucht dogmatisch gelooft om er daarna een complot mee te breien?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:39 schreef Gabbylicious het volgende:
Maar het punt dat wordt gemaakt is terecht. Al die hulpverleners, omstanders en journalisten stonden met hun neus op de slachtoffers. Als er sprake was geweest van kogelgaten in die lichamen, hadden we het wel vernomen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:50 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat het per se snipers waren? Die hadden wellicht niet gefaald.
Okee, post de foto maar, met een kringetje om het veronderstelde kogelgat.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Op de foto waar de dader zwaar bebloed in de auto zit, is er volgens mij wel een vrij duidelijke kogelinslag te zien...
Welke foto precies en waar is die kogel dan ingeslagen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Op de foto waar de dader zwaar bebloed in de auto zit, is er volgens mij wel een vrij duidelijke kogelinslag te zien...
Stierenstrontquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:21 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Plus dat een dader ook altijd een beetje slachtoffer is.
(zonder goed te praten wat ie heeft gedaan)
Idd, de dader is/was psychotisch in mijn ogen, niks meer en niks minder. Dat sommige mensen hier een heel verhaal omheen willen verzinnen lijkt me echt tijdverspilling. Tenzij er echte "aanwijzingen" zijn maar die heb ik nog niet voorbij zien komen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:53 schreef Lkw het volgende:
[..]
Maar het punt dat wordt gemaakt is terecht. Al die hulpverleners, omstanders en journalisten stonden met hun neus op de slachtoffers. Als er sprake was geweest van kogelgaten in die lichamen, hadden we het wel vernomen.
In mijn boekje ben je ook goed leip als je zoiets uitvreet idd....quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:20 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Hoezo niet gek?
De daad op zich bewijst mi. het tegendeel.
Niet voor de zwakkere maag en rechtsonder, iets naast de deurstijl zit iets wat imho wel érg lijkt op een kogelinslag. Rond. diep, met gaatje en lak rondom ook weg.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:54 schreef Lkw het volgende:
[..]
Okee, post de foto maar, met een kringetje om het veronderstelde kogelgat.
Nou nee.. Als hij hard tegen de voorruit danwel stuur terecht is gekomen, kan ook zo'n wond ontstaan. Daarnaast is er geen enkel schot gelost door de beveiliging/politie.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je lult uit je nek, gekke trol. Kijk nog eens naar de beelden. Toen hij door het publiek was kon hij geen flikker meer zien, als die auto uberhaupt nog kon sturen. En er stond ook een vluchtheuvel.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:20 schreef Klopkoek het volgende:
Een complot moet je ook niet uitsluiten. Hij was mooi op koers voor een voltreffer op de bus en boog pas op het laatste moment af.
Anders ga je het even nóg verder zoekenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:45 schreef Gia het volgende:
Onze jongste zag er al een nieuw computerspel in: GTA Apeldoorn City.
Damnquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik kan jouw posts ook editten hoor, dát zou pas een complot zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |