Oeh, klinkt helemaal goed welquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:54 schreef indahnesia.com het volgende:
Heb een huis gevonden, 1400 euro per jaar voor 5 slaapkamers, 2 badkamers, woonkamer, gastenkamer, keuken en een tuintje van ongeveer 7 bij 4.. (beter als niets dus). Moet nog wel schoongemaakt worden want heeft een jaar leeggestaan. Ik verhuis wellicht als ik terug uit Nederland kom, dan hoef ik me niet te haasten.
quote:
Ik mag dit weekend werken van 7u tot 15u.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:53 schreef Muck het volgende:
[..]
lief
Hier is het aquarius en kantoor
Maaaar nog maar 20 minuutjes
ja, ben er wel blij mee inderdaad.. erg goedkoop ook voor deze wijk. Wel iets verder naar 'achteren' in de wijk, maar zeker niet minder goed onderhouden of iets dergelijks.quote:
ja, heb nu een tuin van 12 x 10 voor het huis.. maar dat is een luxe die ik wel wil opgeven hoor, onderhoud kost ook geld.. trek gewoon wat kleinere planten uit de huidige tuin en zet die netjes in de nieuwe tuin, kan prima!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh, klinkt helemaal goed wel
Is die tuin kleiner dan wat je nu hebt?
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:56 schreef indahnesia.com het volgende:
En het is weer weekeinde, dus zodadelijk uit eten met de lekkere vriendin.
oh, das ook niet leukquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik mag dit weekend werken van 7u tot 15u.
Nogmaals feliquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:54 schreef indahnesia.com het volgende:
Heb een huis gevonden, 1400 euro per jaar voor 5 slaapkamers, 2 badkamers, woonkamer, gastenkamer, keuken en een tuintje van ongeveer 7 bij 4.. (beter als niets dus). Moet nog wel schoongemaakt worden want heeft een jaar leeggestaan. Ik verhuis wellicht als ik terug uit Nederland kom, dan hoef ik me niet te haasten.
Ik moet maandag, en dan de 14de pas weerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:00 schreef Muck het volgende:
[..]
oh, das ook niet leuk
Ik alleen nu nog een kwartiertje, en dan ben ik vrij tot donderdag
Als het 's ochtends slecht weer is, is het goed te doen hoorquote:
Een hele week vrij!quote:Ik alleen nu nog een kwartiertje, en dan ben ik vrij tot donderdag
ja, heerlijkquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als het 's ochtends slecht weer is, is het goed te doen hoor
[..]
Een hele week vrij!
Hier begint het netquote:
Het is heir al helemaal grijsquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:38 schreef BrandX het volgende:
zo, ik mag ook zo naar huis
Eindelijk, en dan gaat net de zon langzaamaan weg hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |