Ken gebeuren.quote:
Hallo , hou nou maar je mond , ik weet wel dat je naar Kreta gaat.quote:
ik weet het niet J , vertel anders even dat je op vakantie gaat.quote:
Sorryquote:
Neuken?quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:02 schreef Houzer het volgende:
[..]
Sorry![]()
Beetje ochtendhumeur, vannacht was het meisje met het rode haar, en de wekker ging om 6:00
Weet ik tochquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:06 schreef Houzer het volgende:
[..]
Dat zou een groot gedeelte van de dag weer goed maken jah
Als ik weet hoe het er uit ziet doe ik mijn bestquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:10 schreef Houzer het volgende:
[..]
Doe je dan wel je japanse schoolmeisjes outfit aan
Nee hoorquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:12 schreef Houzer het volgende:
[..]
Als je getrouwd bent is sex opeens vies
Zou je anders Shmoopy mee kunnen nemenquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ik weet hoe het er uit ziet doe ik mijn best
[..]
Nee hoor
Verleidelijk aanbod, maar ik wil gen gezeur met je ouders en de politie.quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:20 schreef Houzer het volgende:
[..]
Verleidelijk aanbod, maar ik wil gen gezeur met je ouders en de politie.
Dat nietquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:12 schreef Houzer het volgende:
[..]
Als je getrouwd bent is sex opeens vies
quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:20 schreef Houzer het volgende:
[..]
Verleidelijk aanbod, maar ik wil gen gezeur met je ouders en de politie.
Scampi's zijn okayquote:
Die vulgaire taal zo vroeg op de morgenquote:
Heerlijk.. En weet je wat nog lekkerder is zo vroeg op de morgen..quote:
Maar dat boem zijn minderjarige opbloeiende in ontwikkelingsfase verkeerende lichaam aanbied, vind je normaal?quote:
Kom maar hier, dan geef ik er wel een likje aanquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Heerlijk.. En weet je wat nog lekkerder is zo vroeg op de morgen..
SEKS!!
Oe Houzer toch.. Maak me gek!!quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:39 schreef Houzer het volgende:
[..]
Kom maar hier, dan geef ik er wel een likje aan
ja dat is normaal voor Pubers , Houzer je weet tog.quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:38 schreef Houzer het volgende:
[..]
Maar dat boem zijn minderjarige opbloeiende in ontwikkelingsfase verkeerende lichaam aanbied, vind je normaal?
Zo van ogen open en benen wijd ?quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Heerlijk.. En weet je wat nog lekkerder is zo vroeg op de morgen..
SEKS!!
Ja maar mag ook even wat tijd tussen zitten hoor..quote:
Ik probeer het weg te drukken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:51 schreef Joene het volgende:
[..]
ja dat is normaal voor Pubers , Houzer je weet tog.
Er zijn mensen die je goed geld bieden om dat nu al te doen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik hoop dat als ik ooit puber af ben ik ook mijn goddelijke lichaam kan aanbieden.
Hoer-dikkie?quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Er zijn mensen die je goed geld bieden om dat nu al te doen.
HIJ WORD ONTSLAGEN VANDAAG!!!quote:
Zij zeggen wat ik denk.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:18 schreef Tally het volgende:
Mijn collega's.. Of ik even op de tafel wilde gaan dansen.. En dan strippen enzo
Word steeds gekker hiero
Jij dacht ook: Schudden met die kont op tafel en KLEREN UIT!!!quote:
en wil je het ?quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:18 schreef Tally het volgende:
Mijn collega's.. Of ik even op de tafel wilde gaan dansen.. En dan strippen enzo
Word steeds gekker hiero
Misschien niet geheel in die woorden, maar het komt uiteindelijk op hetzelfde neer.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Jij dacht ook: Schudden met die kont op tafel en KLEREN UIT!!!
Dan had ik al op tafel gestaanquote:
NEUKEN!!! Zo noemen ze dat.. Neukenquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:29 schreef Houzer het volgende:
[..]
Misschien niet geheel in die woorden, maar het komt uiteindelijk op hetzelfde neer.
En dat blijft toch om het beestje maar bij de naam te noemen: Mijn penis in uwer schede schuiven.
Momenteel ben ik aan 1 gebouw aan het tekenen, H.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:13 schreef Houzer het volgende:
JK ben je gebouwen aan het tekenen?
Ik zei het netjes omdat ik: Mijn tampeloeris in jouw natte grot proppen en de de hele zooi kapot pompen nogal grof vond klinken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan had ik al op tafel gestaan
[..]
NEUKEN!!! Zo noemen ze dat.. Neuken
Morgen heb ik het gesprek.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:28 schreef Joene het volgende:
Ja JK , heb je de zak gekregen ?
Werk je bij Meijer en van Schooten toevallig?quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Momenteel ben ik aan 1 gebouw aan het tekenen, H.
Neen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:36 schreef Houzer het volgende:
Werk je bij Meijer en van Schooten toevallig?
Ach Roberto Meyer is toch geen rockerquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Neen.
Ook niet opzettelijk trouwens.
Nou ja ik vind dat wel geiler klinken dan dat softe gedoe.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:35 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik zei het netjes omdat ik: Mijn tampeloeris in jouw natte grot proppen en de de hele zooi kapot pompen nogal grof vond klinken.
Maar neuken kan ook inderdaad.
das waarquote:
Vaginale moisturiserquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:48 schreef Tally het volgende:
[..]
das waarEr is overal wel een oplossing voor
Ik zou het niet weten.. En eerlijk gezegd.. Ik wil het niet eens weten..quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:52 schreef Houzer het volgende:
[..]
Vaginale moisturiser
What's next?
Vaginale dag/nacht creme?
Vaginale anti rimpel creme?
Vaginale anti-clit shampoo?
Vaginale squirt bescherming?
Gewoon pik erin, geen gezeik.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten.. En eerlijk gezegd.. Ik wil het niet eens weten..
Vooral geen gezeik..quote:
Mmm ik denk dat ik straks tijdens de lunch ff de burgerking ga overvallen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:10 schreef Armageddon het volgende:
Gewoon lekker vet vreten en een red bull. Dan ben je er zo weer bovenop.
Wil je wel even het leedvermaak posten achteraf ?quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Morgen heb ik het gesprek.
Van 16u - 17u.
Ik denk dat je gewoon een dikke salaris verhoging krjgt.quote:
Terwijl er nog maar een beperkte werkvoorraad is?quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:25 schreef Houzer het volgende:
Ik denk dat je gewoon een dikke salaris verhoging krjgt.
Dat trekt wel weer bij.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Terwijl er nog maar een beperkte werkvoorraad is?
Ja en dan je toekomst als architect opnieuw uittekenenquote:Op woensdag 6 mei 2009 11:35 schreef Joene het volgende:
JK, ik zou me vast inschrijven bij de club werk inkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |