Ik heb meer last van die mensen die ik omschreefquote:Op maandag 4 mei 2009 15:27 schreef Metaalkop het volgende:
[..]
Nee, maar van de beginners heb je wel de meeste last...
Het liefst op bijvoorbeeld de technische [buiten]dienst van een gitaar/muziekzaak of podiumbouwer, maar verder alles wel in de electronica. Daarbuiten ben ik ook voor heel veel wel in eigenlijk, als het maar in de verte met techniek te maken heeft ben ik er vast wel voor te porrenquote:Op maandag 4 mei 2009 12:40 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Balen..wat voor werk zoek je? Ik werk bij een arbeidsmarktmagazine, dan zal ik mijn oren en ogen openhouden.![]()
Qua CV: check hier 'ns:
http://www.vkbanen.nl/car(...)van-een-goed-CV.html
Als je er eentje hebt gemaakt wil ik er wel ff naar kijken.
Deze staat echt bij de musicstore in Koln op de "not-done" lijstquote:Op maandag 4 mei 2009 15:17 schreef Metaalkop het volgende:
[..]
Zou het? Die lijkt me voor de beginnende gitarist wat te moeilijk om gitaarwinkeleigenaren mee te ergeren
Valt mee, je kan een stukje Marshall zienquote:
Doen! Ben benieuwd!quote:Op maandag 4 mei 2009 21:07 schreef allsystemshalt het volgende:
IK ben met een songtekst bezig![]()
Ik ben benieuwd of ik 'm durf te posten
Volgens de buma/stemra ben ik een tekstdichter en lees graag andersmans werk, dus kom maar op!quote:Op maandag 4 mei 2009 21:07 schreef allsystemshalt het volgende:
IK ben met een songtekst bezig![]()
Ik ben benieuwd of ik 'm durf te posten
Beter goed gejat dan slecht verzonnenquote:Op maandag 4 mei 2009 21:15 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Volgens de buma/stemra ben ik een tekstdichter en lees graag andersmans werk, dus kom maar op!.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |