Welkom!quote:Op zondag 3 mei 2009 12:55 schreef Stevennn het volgende:
Hallo!!
Hiero een n00b gitarist.
Ik speel nu zo 3 a 4 maanden serieus.
Ik bezit een Epiphone Les Paul Standard met een Peavey Rage 158 versterker waar ik volgens mij niet zoveel mee kan.
Je kan ook speciale gitaarreinigingsvloeistof kopen bij de muziekinstrumentenhandel.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:28 schreef BloodSugar het volgende:
Hallo luitjes, ik heb een vraagje: Als ik mijn elektrische gitaar ga afstoffen, is het dan handig om met een droog doekje te doen ipv met een vochting doekje? Zodat ik niks mol aan mijn gitaar?
Dankjequote:Op zondag 3 mei 2009 13:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Welkom!
En hoezo kan je er niet zoveel mee?
Al die knopjes leiden uiteindelijk alleen maar af van het spelen zelf...quote:Op zondag 3 mei 2009 16:47 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Dankje
Nouja, niet zoveel mee kunnen. Dat heb ik eigenlijk een beetje verkeerd gezegd. Maar m'n buurman is ook een gitarist, en dan zie ik die versterkers die hij heeft, met al die functies en alles, en dan dat speakertje van mij
Maarja, daar heb ik verder geen last van (nog?:P).
En ik speel voornamelijk Hard Rock/Heavy Metal
Zolang jij er fatsoenlijk geluid uit krijgt is het prima toch? Erger is een versterker vol knoppen waarvan je niet weet wat ze doenquote:Op zondag 3 mei 2009 16:47 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Dankje
Nouja, niet zoveel mee kunnen. Dat heb ik eigenlijk een beetje verkeerd gezegd. Maar m'n buurman is ook een gitarist, en dan zie ik die versterkers die hij heeft, met al die functies en alles, en dan dat speakertje van mij
Maarja, daar heb ik verder geen last van (nog?:P).
En ik speel voornamelijk Hard Rock/Heavy Metal
Eh?quote:Op zondag 3 mei 2009 23:18 schreef Witchfynder het volgende:
Kun je een 500W head in een 450W head proppen zonder dat hij opblaast? Ik las ooit ergens iets dat 450W continiuous is ofzo.
Ja hij doet het prima voor mij. Ik heb nu een of ander ding met pedaaltjes van m'n buurmaan geleend. Ook leuk om mee te experimenteren.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zolang jij er fatsoenlijk geluid uit krijgt is het prima toch? Erger is een versterker vol knoppen waarvan je niet weet wat ze doen
En er zal altijd wel iemand zijn die iets vetters/beters dan jou heeft, dus dan blijf je bezig
quote:Op zondag 3 mei 2009 21:44 schreef The_Dean het volgende:
Volgens mij zit Herman nu fulltime te spelen en is hij ons vergeten
Dat zegt mij genoegquote:Op zondag 3 mei 2009 23:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
![]()
Ik zette mijn gitaar weer neer en kwam er achter dat het al 22:00 was en ik de hele dag nog niets gegeten had.
Daarom, komt wel goedquote:Op zondag 3 mei 2009 23:51 schreef brother52 het volgende:
Ik ben er niet eens aan toe gekomen om de toneport te installeren.
Heb ik morgen ook nog wat te doen.
Inderdaadquote:Op maandag 4 mei 2009 10:40 schreef Gitaarmat het volgende:
Goedenmorgen. Nog 2 dagen genieten van vrijheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |