Deze staat echt bij de musicstore in Koln op de "not-done" lijstquote:Op maandag 4 mei 2009 15:17 schreef Metaalkop het volgende:
[..]
Zou het? Die lijkt me voor de beginnende gitarist wat te moeilijk om gitaarwinkeleigenaren mee te ergeren
Valt mee, je kan een stukje Marshall zienquote:
Doen! Ben benieuwd!quote:Op maandag 4 mei 2009 21:07 schreef allsystemshalt het volgende:
IK ben met een songtekst bezig![]()
Ik ben benieuwd of ik 'm durf te posten
Volgens de buma/stemra ben ik een tekstdichter en lees graag andersmans werk, dus kom maar op!quote:Op maandag 4 mei 2009 21:07 schreef allsystemshalt het volgende:
IK ben met een songtekst bezig![]()
Ik ben benieuwd of ik 'm durf te posten
Beter goed gejat dan slecht verzonnenquote:Op maandag 4 mei 2009 21:15 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Volgens de buma/stemra ben ik een tekstdichter en lees graag andersmans werk, dus kom maar op!.
quote:
Van harte gefeliciteerdquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:09 schreef Metalfreak het volgende:
Volgens mij is er iemand sexueel gefrustreerd hierboven?
Ik ben jarig vandaag
quote:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:09 schreef Metalfreak het volgende:
Volgens mij is er iemand sexueel gefrustreerd hierboven?
Ik ben jarig vandaag
quote:Kut, toch niet, 25 alweer
Inderdaad ver weg.quote:
Hooikoorts moet dood!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:16 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd
Nja, dat, of hij heeft hooikoorts
Toevallig, mijn vader wordt 72 vandaagquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:47 schreef Metalfreak het volgende:
Thnx allemaal! Ben alweer 27 jaar, oude lul dus
Wordt aan gewerkt, mijn jong!quote:
Ik ben op mijn werk. Vrijdag hebben we weer bierquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:47 schreef The_Dean het volgende:
Gefeliciteerd Daan
Vraag me nu toch af [met zelfs twee verjaardagen!] waar al dat bier blijft
Beetje duur misschien?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:52 schreef The_Dean het volgende:
Wie maakt me los?
Grote plannen mee, maar kan hem nergens kwijt hier
[TK] Brede, grote metalen ladekast [Schäfer]
Staat verder ook wel op Marktplaats natuurlijk, maar omdat hier ook veel lui zitten... misschien tippen ze een neef/nicht/oom/tante/opa/oma/ouders/buren/....quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:15 schreef TeleluvR het volgende:
Neuh, eigenlijk niet, die krengen kosten nieuw een vermogen. Ik denk alleen niet dat op Fok! je doelgroep zit!
Earlquote:
Wie dan ?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:09 schreef Metalfreak het volgende:
Volgens mij is er iemand sexueel gefrustreerd hierboven?![]()
Gefeliequote:Ik ben jarig vandaag
Dat wel maar niet veel mensen weten zo'n gitaar op de juiste waarde in te schatten dus krijg je misschien onrealistische biedingen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:41 schreef The_Dean het volgende:
Gewoon overal, verkocht is verkocht toch??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |