quote:Op woensdag 6 mei 2009 07:29 schreef The_Dean het volgende:
Als je de reiskosten vergoed moet dat voor een keer wel kunnen
Wel gaaf dat jullie dat geregeld hebben!quote:Op woensdag 6 mei 2009 07:08 schreef Aresdreams het volgende:
ja, alleen is dan wel onbetaald...
en maar voor 1 dag, wel mooi in slovenië
Rij je even op en neer.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:08 schreef metallicattim het volgende:
Ik ben vandaag gewoon mn gitaar vergeten mee te nemen naar werk ( ik woon in Kerkrade, werk in Roermond en repeteer in Neer ) dus ik sla vandaag maar een repetitie over![]()
In my defense, ik had vandaag de eerste keer vroege dienst ( 5 uur opstaan ) in mn eentje én ik heb de hele nacht niet geslapen
Dat gitaarmarkt.nl kende ik nog niet, heb daar ook al een Engl Powerbal gezien waar ik wel interesse in heb
Maar ik heb me daar geregistreerd en wacht nu al een paar uur op de bevestigingsmail...
Beetje te ver.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:28 schreef Witchfynder het volgende:
Nog mensen zin om a.s. zaterdagavond naar Ridderkerk te komen om ons te supporten?.
Als alles goed gaat, zit ik dan ergens in het noorden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:28 schreef Witchfynder het volgende:
Nog mensen zin om a.s. zaterdagavond naar Ridderkerk te komen om ons te supporten?.
Waarom niet?quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:48 schreef Cynic het volgende:
Zaterdag is studiodag.
Daarnaast durf ik ook niet meer in de buurt van Rotterdam te komen.
Zin altijdquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:28 schreef Witchfynder het volgende:
Ik sluit mij daar bij aan...quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zin altijd
Alleen heb ik dan helaas een ander belangrijk iets
Jullie plannen jullie gigs niet goed
Ik ben als 'Yes man', ik zeg overal ja op... maar ik heb maar 24 uur in mijn dag net als ieder ander!quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:33 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik ben als 'Yes man', ik zeg overal ja op... maar ik heb maar 24 uur in mijn dag net als ieder ander!
Vind je die echt mooi?quote:
Ja, van lelijkheid: Ik vind al die Dano's echt innemend mooi. Zie het als kijken bij een auto-ongeluk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |