Als je maar ver genoeg teruggaat zijn ál onze voorouders negers, swa. Er is dus altijd hoop.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:14 schreef ShadyLane het volgende:
Als een van jullie voorouders een neger was geloof ik dat het toch kan, claudia. Er is hoop!
Hoe schatten jullie mijn kansen in?quote:Geachte,
Bedankt voor uw vraag of opmerking. Volgende gegevens werden ons toegestuurd:
Datum 4/05/2009
Dienst: Collectiebeheer
Onderwerp: Naakt van Modigliani.
L.S., Ik heb begrepen dat er in uw museum een naakt van meneer Modigliani te bewonderen is. Ik vind dat erg mooi. Ik zou u daarom willen vragen, mag ik dat van u hebben? Zo niet, kan ik het dan even lenen? Laat me weten hoe u hier over denkt. Met vriendelijke groet, Paul Fletcher
KMSKA bezorgt u spoedig een antwoord.
Vriendelijke groeten
KMSKA
Geachte,quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:41 schreef JAM het volgende:
Stel dat jij nu bij het collectiebeheer van het KMSKA zou werken, Lien; wat had jij me dan teruggeschreven?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:44 schreef Lienekien het volgende:
Te uwer gerief klinkt wel mooi, maar volgens mij is het fout.
Het was een hardop lachje waardquote:
Ik moet eerlijk toegeven dat zelfs het kapsel van Wilders mooier is.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben net naar de kapper geweest, en heb me net vakkundig geschoren, en ik lijk nu 5 jaar jonger. Ja, NOG 5 jaar jonger.
Als je het met zo'n mooie Vlaamse zachte G leest is het nog schoner.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:39 schreef JAM het volgende:
Zojuist heb ik even gepoept. Ik las op de deur van de WC: 'Ik zit hier op mijne dildo in mijn aal en het doet zoveel deugd.' Prachtig. Daar kan ik nu van genieten. Pure poëzie.
Klinkt alsof je lijdt aan het syndroom van Benjamin Button. Een Connie Breukhoven zou daar een driedubbele moord voor doen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben net naar de kapper geweest, en heb me net vakkundig geschoren, en ik lijk nu 5 jaar jonger. Ja, NOG 5 jaar jonger.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:52 schreef Marble het volgende:
[..]
Als je maar ver genoeg teruggaat zijn ál onze voorouders negers, swa. Er is dus altijd hoop.
Jouw leven gelukkig niet. Dat je op je blog in het Engels schrijft, doet me heel sterk terugdenken aan de briefwisseling tussen Reve en Hermans en de mening van Hermans over de Engelse schrijfpogingen van Reve. Zonder het zelf gelezen te hebben, kun je waarschijnlijk wel voorspellen wat Hermans daarvan vond.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:01 schreef JAM het volgende:
Je maakt wat mee he, I.R. Dat leventje van jou wordt met de dag spannender. Er zit vooruitgang in, het biedt uitzicht.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:51 schreef mane het volgende:
[..]
Jouw leven gelukkig niet. Dat je op je blog in het Engels schrijft, doet me heel sterk terugdenken aan de briefwisseling tussen Reve en Hermans en de mening van Hermans over de Engelse schrijfpogingen van Reve. Zonder het zelf gelezen te hebben, kun je waarschijnlijk wel voorspellen wat Hermans daarvan vond.. IR?
Daar zijn ook wel uitzonderingen op hoor. Zoals onderstaande, van een kokette oud-klasgenoot van mij, waarvan ik gisteren tot mijn verbazing ontdekte dat ie 3 nummer 1-hits heeft gescoord in de Top 40 het afgelopen jaar toen ik even niet op zat te letten. Mijn eigen schuld natuurlijk omdat ik al geen jaren meer bijhoud wat er in de Top 40 gebeurt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
de teksten die we in het Nederlands dan wel te horen krijgen over het algemeen alsnog abominabel zijn
Is Simon homo?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Een vriendin van mij kent een jongen die samenwoont met Simon van Nick en Simon. Ha!
Echt wel Lienequote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:31 schreef Lienekien het volgende:
Het is niet zo alsof nu mijn wereld instort.
Ssst. Val hem niet lastig. Hij leest DE Max Havelaar.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:33 schreef JAM het volgende:
Vanaf nu ga ik elke keer dat Erik iets schrijft dat me niet overtuigt als zijnde standaardnederlands daar flauwe opmerkingen over maken en als hij daar dan iets op zegt zeg ik: 'Ja, maar jij studeert toch Nederlands?'
Ik weet niet eens wie van de twee Nick is. Of Simon.quote:
Sluit je achteraan in de rij en wacht je tot je aan de beurt bent?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:33 schreef JAM het volgende:
Vanaf nu ga ik elke keer dat Erik iets schrijft dat me niet overtuigt als zijnde standaardnederlands daar flauwe opmerkingen over maken en als hij daar dan iets op zegt zeg ik: 'Ja, maar jij studeert toch Nederlands?'
Wel prima.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:34 schreef JAM het volgende:
Hoe is het trouwens met je studie, Erik? Dat wil ik nu wel weten.
Nick is degene met het moeilijke hoofd (en speelt gitaar) en Simon met de kuiltjes in zijn wangen en een vrolijk smileyhoofd.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie van de twee Nick is. Of Simon.
Zalig zijn de onwetenden.
Wat ik zo prettig vindt aan de K.U.Leuven is dat wanneer iemand Nederlands en Engels (het moet tezamen, nu ja: men kan ook Nederlands en Spaans of Nederlands en Italiaans, etc. studeren) studeert hij of zij niet doodgegooid wordt met allemaal stoffig geoudehoer over rampokkende pestpokkepindakloteklipstenen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ssst. Val hem niet lastig. Hij leest DE Max Havelaar.
Natuurlijk niet, Erik. Ik ga toch niet in een rij staan om iemand af te zeiken? Mensen genoeg op de wereld hoor. Je bent niet uniek in je falen hoor,- wat dacht je wel!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sluit je achteraan in de rij en wacht je tot je aan de beurt bent?
Simon heeft wel iets leukigs vind ik eigenlijk, als je het geluid op mute zet. En nu ik uit eerstehands bron heb vernomen dat hij nog homo is ook, had ik eigenlijk liever vroeger met hem in de klas gezeten dan met (toen al net zo suffe en nietszeggende) Nick, want wie weet wat er dan allemaal wel niet was gebeurd tijdens de zwoele nachten op survivalkamp in de zesde.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Nick is degene met het moeilijke hoofd (en speelt gitaar) en Simon met de kuiltjes in zijn wangen en een vrolijk smileyhoofd.
Gelukkig maar. Ik wil niets liever dan bij een massa horen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:40 schreef JAM het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, Erik. Ik ga toch niet in een rij staan om iemand af te zeiken? Mensen genoeg op de wereld hoor. Je bent niet uniek in je falen hoor,- wat dacht je wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |