Ik lees het ook net.quote:
Helemaal niks van gemerkt, in Eindhoven was het 1 groot feest.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Overal wel, denk ik. Of ik verbeelde het mezelf gewoon...
Er was ook zo iemand die "leven jullie nog Amsterdam" zeiquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat is echt zo verschrikkelijk sneu. Net als dat die dwerg Van Velzen met een rouwband om ging optreden
Omdat er niet elk jaar iemand probeert in te rijden op de koningin, waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:19 schreef Paaskonijn het volgende:
Waarom spreekt met nog van een incident?
Of onder de minuut stilte met je luchthoorn toeteren. Triest publiek.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Er was ook zo iemand die "leven jullie nog Amsterdam" zei.
Mislukte aanslag.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:20 schreef Prosac het volgende:
omdat het niet iets is wat wekelijks gebeurd. Ik vind een aanslag overtrokken, het was een eenmansactie van een waarschijnlijk wanhopige vent.
Ach, dat hou je toch. Het is triest maar ik verwachtte ook niet anders op een plek waar meer dan een miljoen mensen bij elkaar komen. Ook in Eindhoven was het bij lange na niet stil trouwens.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:26 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Of onder de minuut stilte met je luchthoorn toeteren. Triest publiek.
Die hebben wel vaker moeite hun bek dicht te houden.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:27 schreef Kopbal het volgende:
Ook in Eindhoven was het bij lange na niet stil trouwens.
Een minuut stilte houden vind ik zelf ook altijd nutteloos (en zeker op een evenement met 100000 man publiek).quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:26 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Of onder de minuut stilte met je luchthoorn toeteren. Triest publiek.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Die hebben wel vaker moeite hun bek dicht te houden.
Zeker als een Ajacied "Kankerboeren" roept.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Die hebben wel vaker moeite hun bek dicht te houden.
Een minuut stilte, mits iedereen er gehoor aan geeft, is het meest indrukwekkend vind ik.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:29 schreef Breach het volgende:
[..]
Een minuut stilte houden vind ik zelf ook altijd nutteloos (en zeker op een evenement met 100000 man publiek).
Begrijp me niet verkeerd, je moet mensen eren, maar doe dat niet door een minuut stilte want die zal nooit stil zijn. Als je het doet, doe het dan zoals bijvoorbeeld in Engeland, een minuut lang applaudiseren. Al heb ik het sowieso nooit op die minuut stiltes (al geef ik er natuurlijk wel gehoor aan).
Maar buiten de 4 mei herdenking, heb ik nog nooit een echte stille meegemaakt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:30 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Een minuut stilte, mits iedereen er gehoor aan geeft, is het meest indrukwekkend vind ik.
Ik wel. sjimzquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:31 schreef Breach het volgende:
[..]
Maar buiten de 4 mei herdenking, heb ik nog nooit een echte stille meegemaakt.
quote:
Ik vaak genoeg.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:31 schreef Breach het volgende:
[..]
Maar buiten de 4 mei herdenking, heb ik nog nooit een echte stille meegemaakt.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:41 schreef RayMania het volgende:
Ik had vandaag trouwens 'ruzie' met twee bejaarden. Weet nog steeds niet of ik de klootzak was.
Waren Bluezz en golfer in Almere dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:41 schreef RayMania het volgende:
Ik had vandaag trouwens 'ruzie' met twee bejaarden. Weet nog steeds niet of ik de klootzak was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |