ja. ik zie geen verschil. noem me een botte klootzak.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:43 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Met andere woorden, jij keurt leedvermaak op de dag des ramp goed?
En de dag erna vind je het gewoon kunnen?quote:Op donderdag 30 april 2009 23:43 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Leedvermaak moet altijd kunnen, mits het niet op de dag van de ramp is.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:46 schreef Convergence het volgende:
[..]
En de dag erna vind je het gewoon kunnen?
Nee dat doe ik niet. Ben gewoon nieuwsgierig, als ik zie hoe doorzichtig mensen kunnen zijn. Vind het gewoon raar.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:45 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ja. ik zie geen verschil. noem me een botte klootzak.
dit. hypocrisie van sommige mensenquote:Op donderdag 30 april 2009 23:46 schreef Convergence het volgende:
[..]
Misschien omdat het nog te recent is? Omdat er geen enkel leuk topic over vandaag gemaakt is? Het niveau bedroeftoeterend slecht is?quote:Op donderdag 30 april 2009 23:45 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
Heb ik dat gezegd? - Nee, ik vind het niet kunnen.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:46 schreef Convergence het volgende:
[..]
nee. simpel antwoord. zou ik het kut vinden dat er zo gelachen wordt om topics? ja.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:48 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Nee dat doe ik niet. Ben gewoon nieuwsgierig, als ik zie hoe doorzichtig mensen kunnen zijn. Vind het gewoon raar.
Dus vanzelfsprekend, als nou een goede vriend van jou was geschampt door de auto en vlak daarna overleden. Liep jij dan naar huis en open daar een reltopic over op Fok?
Je bent gewoon jaloersquote:Op donderdag 30 april 2009 23:51 schreef FB14 het volgende:
Die mods hier zijn allemaal machtslustige prutsers die thuis en op hun werk niets te zeggen hebben en hier hun frustraties botvieren. De kanslozen uit onze samenleving. Misschien was die gast in die swift ook wel een mod, was iig wel even labiel.
Waarom niet op de dag van de ramp?quote:Op donderdag 30 april 2009 23:48 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Leedvermaak moet altijd kunnen, mits het niet op de dag van de ramp is.
Leuke Planet-Eva UI trouwens
Met die logica keur je elk loller plaatje over elk onderwerp met een letterlijk lijdend voorwerp af?quote:Op donderdag 30 april 2009 23:49 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Heb ik dat gezegd? - Nee, ik vind het niet kunnen.
Egoistische gedachte.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:51 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
nee. simpel antwoord. zou ik het kut vinden dat er zo gelachen wordt om topics? ja.
kan ik lachen om de paint die er gemaakt worden als ik de mensen niet ken? ja.
zoals ik altijd zeg: lachen is de beste remedie. tegen ALLES.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 april 2009 23:43 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 april 2009 23:45 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 april 2009 23:48 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Nee dat doe ik niet. Ben gewoon nieuwsgierig, als ik zie hoe doorzichtig mensen kunnen zijn. Vind het gewoon raar.
Dus vanzelfsprekend, als nou een goede vriend van jou was geschampt door de auto en vlak daarna was overleden. Liep jij dan naar huis en open daar een reltopic over op Fok?
3x raden waarom het tegenstrijdig is. Er zijn talloze andere manieren om je tot het lachen te krijgen.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:51 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
nee. simpel antwoord. zou ik het kut vinden dat er zo gelachen wordt om topics? ja.
kan ik lachen om de paint die er gemaakt worden als ik de mensen niet ken? ja.
zoals ik altijd zeg: lachen is de beste remedie. tegen ALLES.
Ja, keur ik af, waarbij dodelijke slachtoffers zijn gevallen. Grappige video's waar geen letsel in voorkomt is iets anders.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:54 schreef Convergence het volgende:
[..]
Waarom niet op de dag van de ramp?
thanks,is erg toepasselijk ja
[..]
Met die logica keur je elk loller plaatje over elk onderwerp met een letterlijk lijdend voorwerp af?
Ik denk dat het eerder aan het tijdsbestek dat ertussen zit ligt.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:56 schreef maartena het volgende:
Auschwitz, holocaust.... dat zijn "slechts" Joden.
9/11, dat zijn "slechts" Amerikanen en moslims.
Turkish Air vliegramp dat zijn "slechts" Turken.
Dit.... dit zijn niet "slechts" Nederlanders, dit zijn Nederlanders! En dan wordt het al heel wat sneller als veel onsmakelijker gezien.
Eigenlijk waren het allemaal onsmakelijke topics natuurlijk, maar het geeft wel aan dat we als het ANDEREN overkomt, het veel eerder tolereren.
ben weer thuis.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:00 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
3x raden waarom het tegenstrijdig is. Er zijn talloze andere manieren om je tot het lachen te krijgen.
[..]
Ja, keur ik af, waarbij dodelijke slachtoffers zijn gevallen. Grappige video's waar geen letsel in voorkomt is iets anders.
Overdrijven is ook een vak he, of kan je alleen maar posten op de dag van een ramp, en dan alleen maar posts die betrekking hebben tot die ramp?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:14 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ben weer thuis.
dus ik moet met ALLES wat ik post rekening houden met wat andere mensen denken? dan hou ik geen post meer over.
leuk hoor dat quoten.
niks tegenstrijdig trouwens. zo is het leven gewoon.
nee. maar als het in het nieuws is het natuurlijk leuker. waarom snap je me niet? je kan het oneens met me zijn maar verplaats me in mijn gedachtegang en het leven is een stuk aantrekkelijker.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:17 schreef Rasher het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak he, of kan je alleen maar posten op de dag van een ramp, en dan alleen maar posts die betrekking hebben tot die ramp?
Ja want morgen is de ramp van Koninginnedag niet meer actueel natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:20 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
nee. maar als het in het nieuws is het natuurlijk leuker. waarom snap je me niet? je kan het oneens met me zijn maar verplaats me in mijn gedachtegang en het leven is een stuk aantrekkelijker.
aanpassen aan mij? nooit gezegd.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:28 schreef Rasher het volgende:
[..]
Ja want morgen is de ramp van Koninginnedag niet meer actueel natuurlijk.
Ik heb al gepost dat ik zulke dingen wel grappig vind (in dit topic nog wel!), ongeacht tijdstip van wanneer de grap wordt gemaakt. Ik kan humor wel relativeren en hebben geen dagen nodig om iets te laten bezinken. Andere wel. Gun die mensen ff hun tijd. Waarom moet de hele wereld zich aan jou aanpassen? Vind je dat niet erg arrogant?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |