Waarin precies?quote:Op donderdag 30 april 2009 23:19 schreef Rainesz het volgende:
Bij Eline en Amber moet er meer in!!!!!!!!!!!
ook eentje toen ze echt goed bukte ?quote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 23:20 schreef Danny het volgende:
Poll lijkt me duidelijk. Fles vodka + 6 halve litertjes die bunker in. Bonnetje inleveren kan bij mij wmb
38-3quote:Op donderdag 30 april 2009 23:17 schreef Jimbo het volgende:
Poll: Meer drank in de bunkerJa Nee Geen mening
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
en iedereen heeft morgen vrij
wat lult ze ?
valt wel mee. die vriend zit in de chat en die vindt 't helemaal geweldig so far zegt-ie.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:20 schreef Espabilado het volgende:
heeft ze zo'n vriend die al jaloers was als onbekenden haar tieten zien? Dus als ze naar het strand gaan dan mag ze ook niet topless?
[/dronken] Jaaahaa, dass uit PRINCIEPE HE HEEE!11quote:Op donderdag 30 april 2009 23:20 schreef Espabilado het volgende:
heeft ze zo'n vriend die al jaloers was als onbekenden haar tieten zien? Dus als ze naar het strand gaan dan mag ze ook niet topless?
Nee bij Renatehhhquote:Op donderdag 30 april 2009 23:19 schreef Rainesz het volgende:
Bij Eline en Amber moet er meer in!!!!!!!!!!!
Sixpack 2009. Ik sla toch even over.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:20 schreef Lavenderr het volgende:
Lekker toch? Zeker voornamelijk van die 6 tieten van Renate?
SCH heeft ook een stream gekocht?quote:
Ja, ze schatten ons inderdaad goed in.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:20 schreef Kinga het volgende:
Nou nou...ze schatten ons wel heel laag in zeg.
quote:Op donderdag 30 april 2009 23:20 schreef Danny het volgende:
Poll lijkt me duidelijk. Fles vodka + 6 halve litertjes die bunker in. Bonnetje inleveren kan bij mij wmb
ahhh dus is meer haar ideequote:Op donderdag 30 april 2009 23:21 schreef Danny het volgende:
[..]
valt wel mee. die vriend zit in de chat en die vindt 't helemaal geweldig so far zegt-ie.
quote:Op donderdag 30 april 2009 23:21 schreef Danny het volgende:
[..]
valt wel mee. die vriend zit in de chat en die vindt 't helemaal geweldig so far zegt-ie.
quote:Op donderdag 30 april 2009 23:21 schreef Kinga het volgende:
Hahahahaha, Renate wordt systematisch genegeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |