Nu maar hopen dat je elkaar kunt vindenquote:Op donderdag 30 april 2009 23:10 schreef KudFokker het volgende:
11:20 in de trein afgesprokenmooie tijd dacht ik zo
!!
Tja, ik word mijn hele level al gelukkig van lettertjes enzoquote:Op donderdag 30 april 2009 23:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat verklaart het scherpe oog voor alternatieve grammatica wel, ja.
Voorste coupé, bovenaanquote:Op donderdag 30 april 2009 23:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat je elkaar kunt vinden
Night Nightquote:Op donderdag 30 april 2009 23:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat lekker slaapie doen
You want milk?quote:Op donderdag 30 april 2009 22:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je staat klaar om gemolken te worden?
hai knorretjequote:Op donderdag 30 april 2009 22:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
knor knor
ben trouwens skaai tegen gekomen vandaag
Slaap lekkerquote:Op donderdag 30 april 2009 23:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat lekker slaapie doen
Jij?quote:Op donderdag 30 april 2009 23:12 schreef Bengeltje het volgende:
Wie wil Pien kriebelig maken.
Slaap lekker kz.![]()
quote:
Als ik dan toch bij je in bed lig...quote:
IOh, dat vind ik wel fijn... als jullie allemaal gaan kriebelen word ik gekquote:
Chocomelk.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:13 schreef zbbrox het volgende:
[..]
You want milk?
jammer, youtube wil ff niet zoeken anders had ik er een leuk filmpje bij![]()
quote:Op donderdag 30 april 2009 23:15 schreef Pien85 het volgende:
IOh, dat vind ik wel fijn... als jullie allemaal gaan kriebelen word ik gek
Een beetje wel, niet te veelquote:Op donderdag 30 april 2009 23:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Chocomelk.![]()
[..]
Een beetje gek gemaakt worden is juist fijn.
Hey pikquote:
90% van die kut filmpjes op youtube is de laatste tijd niet meer te linken...quote:
allez dan dubbelklikte ge toch evenquote:Op donderdag 30 april 2009 23:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
90% van die kut filmpjes op youtube is de laatste tijd niet meer te linken...![]()
"insluiten op verzoek uitgeschakeld" ofzoiets...
Goed KutFuckerquote:Op donderdag 30 april 2009 23:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hey pik!
Hoe was jouw queensday dan?
quote:
truste pienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 april 2009 23:30 schreef Duimelot het volgende:
Jack en Carly![]()
ik wil ook een Jack
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
doe mij maar een engelse bulldogmaar dan noem ik m niet Jack
Today we lived a thousand years
All we have is now
Echt welquote:
Slaap lekkerquote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 23:32 schreef zbbrox het volgende:
[..]
![]()
quote:
Heeft die n nog veel in breng op deze avond?quote:Op donderdag 30 april 2009 23:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Echt wel![]()
Het is Tijnbrein en niet Tijmbrein
Neequote:Op donderdag 30 april 2009 23:39 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Heeft die n nog veel in breng op deze avond?
Wat heeft n gedaan dan! Gebeest of ... ?
Wouter is een leuke naam voor een konijnquote:Op donderdag 30 april 2009 23:32 schreef zbbrox het volgende:
[..]
![]()
Jaquote:Op donderdag 30 april 2009 23:43 schreef DieBoard het volgende:
Dus wel een gezellige avond gehad maar niet naar Amsterdam geweest als ik je goed begrijp.
quote:Op donderdag 30 april 2009 23:30 schreef Duimelot het volgende:
Jack en Carly![]()
ik wil ook een Jack
AwwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn ze weer bij elkaar?You're never fully dressed until you wear a smile
Alles met een 'ou'-klank?quote:Op donderdag 30 april 2009 23:46 schreef MNR het volgende:
[..]
Wouter is een leuke naam voor een konijn
Nee voor een kabouter.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:46 schreef MNR het volgende:
[..]
Wouter is een leuke naam voor een konijn
Hehe, nu je het zegtquote:
Hehe, haai Tijnquote:Op donderdag 30 april 2009 23:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee voor een kabouter.![]()
Wouter de Kabouter
is dat code voor JackBulldog?quote:Op donderdag 30 april 2009 23:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
moet je geloof ik met JB aanpappen (ben niet zo goed in rassen enzo)
Je zou maar Wouter hetenquote:Op donderdag 30 april 2009 23:48 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe, nu je het zegt
Nee, vindt Wouter wel vlot klinken
Hoi MNRquote:
niet officieel maar eindigde al zoendend en vrijend en katy met zn broerquote:
Is dat een uitnodiging?quote:Op donderdag 30 april 2009 23:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
woutertje woutertje
piep klein ka boutertje
wiebel wiebel wiebel whoohoep
kom je op bezoek
Ah, thanks for the updatequote:Op donderdag 30 april 2009 23:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
niet officieel maar eindigde al zoendend en vrijend en katy met zn broer
ik heb al vooruit gelezen en ze komen ff bij elkaar en katie laat t huwelijk ongeldig verklaren
maar sja carly blijft een uilskuiken dus ze verpest t weer met dr gejokkebrok enzozo frustrerend ze horen bij elkaar
Brutusquote:Op donderdag 30 april 2009 23:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]jack is best een stoere naam voor een bulldog
beter dan spike ofzo
Zodat iedereen naar Wouters wiebelende kontje kan kijken?quote:Op donderdag 30 april 2009 23:59 schreef MNR het volgende:
Wouter voor een konijn is gewoon stoer![]()
Wat jullie ook zeggen
Als jij dat wilt dan mag dat.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:59 schreef MNR het volgende:
Wouter voor een konijn is gewoon stoer![]()
Wat jullie ook zeggen
Ja, met z'n keileuke wipstaartje!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zodat iedereen naar Wouters wiebelende kontje kan kijken?
Wat liefquote:
Goed idee ik ga slapen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:08 schreef DieBoard het volgende:
Iedereen bijna na bed?
Hier nog een 538 spam
Als jij dat wilt wel.quote:
Wat verstandig op tijd enz.! Ik ga nog nietquote:
Met haar?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:17 schreef KudFokker het volgende:
pff gewoon vanaf half 9 tot nu op msn gezeten![]()
Yepquote:
Hahahah, dat dusquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Yep
Heb een camera geregeld
Zal morgenavond even laten zien
Hahaha, wat erg!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:25 schreef KudFokker het volgende:
Ze is nu net offline, ze wilde eigenlijk 10 uur naar bed gaan
Ik ga ook maar slapen, ik was zo verrot vanmiddag en gisteravond :}
Ik ben gisteravond bijna op straat in slaap gevallen...
Het is dat een maat mij wakker maakte, anders was ik 's ochtends op een parkeervak wakker gewordenquote:
Was tegen Tijn, sorry dat ik je voor niets vrolijk heb gemaakt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat verstandig op tijd enz.! Ik ga nog niet
Slaap lekker!
Hey, je gaat toch geen foto's van haar posten hier? Lijkt me niet echt tof.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Yep
Heb een camera geregeld
Zal morgenavond even laten zien
Nee natuurlijk niet !!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:28 schreef MNR het volgende:
[..]
Hey, je gaat toch geen foto's van haar posten hier? Lijkt me niet echt tof.
Ik dacht dat je ook zei dat je ging?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:28 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Was tegen Tijn, sorry dat ik je voor niets vrolijk heb gemaakt.
Ah, je gaat naar de dierentuin? Zeg dat er dan ff bij, muts!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:29 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet !!
Van de diertjes
Een half uurtjequote:
quote:
Dat was al zó vaak voorbij gekomenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Ah, je gaat naar de dierentuin? Zeg dat er dan ff bij, muts!
Ik zei tochquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:30 schreef djayzz het volgende:
[..]
Een half uurtje![]()
Daarna ben ik naar zwolle geredenvet gezellig!
KF gaat ervanuit dat iedereen meeleest/terugleest en alles mee krijgtquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Ah, je gaat naar de dierentuin? Zeg dat er dan ff bij, muts!
Ow, dan ben ik er niet bij geweest. But fair enoughquote:
quote:
Vakantie vakantie, ik heb gewoon hard gewerkt vandaag (voorjaarsschoonmaak enzoquote:
Nee jij niet maar sommige zijn mij liever kwijt dan rijk heb ik af en toe het ideequote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ook zei dat je ging?
Nou ja, anyway, mij maak je niet vrolijk door weg te gaan hoorIk kan me ook niet herinneren je dat idee te hebben gegeven...
Dat moet je helemaal niet denken... Ieder gezelschap is leuk en als iemand zich gaat ergeren aan iemand op een internetforum, dan moeten diegene bij zichzelf te raden gaanquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:32 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Nee jij niet maar sommige zijn mij liever kwijt dan rijk heb ik af en toe het idee
Assumption is the mother of all fuck upsquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:32 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Nee jij niet maar sommige zijn mij liever kwijt dan rijk heb ik af en toe het idee
Na die dikke koninginnen nacht is alles hier heel rustig, wel chills verder. Hoe was je laatste 24 uur?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:32 schreef Civilian het volgende:
Hey allemaal, ik kom hier ook maar weer eens kijken
Alles goed hier?
Ik kan morgen uitslapen en wacht nog even op auto_quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:31 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nog geen zin om te slapen? of nog steeds in feest stemming?
Civ!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:32 schreef Civilian het volgende:
Hey allemaal, ik kom hier ook maar weer eens kijken
Alles goed hier?
quote:
Ow, komt auto ook nogquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik kan morgen uitslapen en wacht nog even op auto_
Das mooiquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat moet je helemaal niet denken... Ieder gezelschap is leuk en als iemand zich gaat ergeren aan iemand op een internetforum, dan moeten diegene bij zichzelf te raden gaan![]()
Ik vind het gezellig dat je er bent!
Druk bezig met de berichtgeving over Apeldoorn vandaagquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:35 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Na die dikke koninginnen nacht is alles hier heel rustig, wel chills verder. Hoe was je laatste 24 uur?
Toetje!quote:
Ik ben helemaal vergeten te smsenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:40 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Das mooi
Ben altijd wel redelijk sociaal dus als iemand geen trek in me heeft hou ik me letters voor.
Zelfs zou ik niet doenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:40 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Das mooi
Ben altijd wel redelijk sociaal dus als iemand geen trek in me heeft hou ik me letters voor.
Ik ben zó'n lekker toetje!quote:
Mopje!quote:
Heb je nog een beetje kunnen feesten vandaag trouwens?quote:
Ben je ookquote:
Mwah, vandaag niet echt gefeest..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:45 schreef djayzz het volgende:
[..]
Heb je nog een beetje kunnen feesten vandaag trouwens?
Maakt niet uit, was je kennelijk ook niet van plan als je reactie op precies deze post moet lezenquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:46 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ben je ookDaarom ben je voor mij ook gewoon toetje
Shit! Dat las ik nu te laat!quote:Op donderdag 30 april 2009 17:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ow je wilde komen eten??
all1 als je ook blijft slapen
Nee sorry... Ik zag je reactie te laat!quote:Ow dus niet bij mij eten.
Doe nico de groeten!
Ik heb zomaar een post van je gequote zonder te lezen eigenlijkquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:48 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Maakt niet uit, was je kennelijk ook niet van plan als je reactie op precies deze post moet lezen
Nog slechter! Of juist.. Dat je nog de moeite neemtquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb zomaar een post van je gequote zonder te lezen eigenlijk
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:52 schreef Civilian het volgende:
Zo 't was een kort bezoekje, maar ik duik m'n nest in
Morgen weer 'n dagje werken en daarna weekend
Slaap ze!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:52 schreef Civilian het volgende:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zelfs zou ik niet doen![]()
[..]
Nee doe ik ook niet maar als ik het volgende naar de dag stuur houden ze ook hun bek
[quote]De trein en het zwijn
Maandagochtend richting het perron duikt een uitdeler van de nieuwe gratis krant door zijn knieën om een nieuwe stapel te pakken. Deze morgen kan ik hem voorbij lopen zonder 'nee bedankt' te zeggen om vervolgens de Metro aan te nemen. Ik vind het maar niks dat de kranten je in de hand worden gedrukt terwijl je deze daarvoor nog op je gemak zonder enige opdringerigheid naar keuze uit de krantenbak kon halen.
Op het perron aangekomen zie ik de trein al in de verte aan komen. Ik weet al gelijk hoe laat het is. Het merendeel van de mensen zal aan de zijkant van de treindeuren staan waarna een paar andere mensen ervoor gaan staan en proberen de mensen die uit willen stappen weer terug de trein in te koppen. Eenmaal in de stoptrein richting Amsterdam Centraal gestapt begin ik rustig de krant te lezen. Echt lezen is er niet meer bij, op de voorpagina gaat het alweer over de protesterende studenten die niet weten waarom zij op straat staan. Ik vind het bijna een sport geworden om de advertenties te vergelijken en mij daarna te storten op de sudoku. Het fijne van sudoku is dat het je de hele treinreis weet bezig te houden. Achter mij hoor ik iemand hoesten. Aan het geluid te horen weet ik al gelijk dat hij dit nog vaker zal doen. Het klinkt dan alsof er een buffel in de trein zit waarbij een botsplinter in de keel is blijven steken.
Bij Weesp komt er een vrouw ingestapt die nog niet genoeg ontbeten had en probeert een verpakking van een sultana open te maken om dit aan te vullen. Aan het geluid lijkt het als of het de eerste keer is dat ze een sultana openend en frommelt een end weg. Aan het eind van de rit kwam ik er achter dat zei net als ik met mijn sudoku er de hele reis over wou doen. Alleen jammer dat ze niet even de moeite had genomen om de sultana uit de verpakking te halen bij het opeten.
Sorry....quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:52 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Nog slechter! Of juist.. Dat je nog de moeite neemt
Wel leuke dag gehad dan?
Want eigenlijk had je het over dat je helemaal niets ging doen.
Slaapze!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:52 schreef Civilian het volgende:
Slaap lekker! Toetje heeft al weekend!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:52 schreef Civilian het volgende:
Have fun! Ciao!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:55 schreef KudFokker het volgende:
Slaap lekker !
Ik spreek jullie denk ik niet meer voor ik naar Amsterdam ga!
Dikke Kus!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:55 schreef KudFokker het volgende:
Slaap lekker !
Veel plezier in de dierentuinquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:55 schreef KudFokker het volgende:
Slaap lekker !
Ooh gelukstoetje!quote:
Joentje, heb je al iets gehoord van de polizei?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:58 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ooh gelukstoetje!Al lekker aan het genieten van je weekend dan?
Jazeker! Morgen nog lekker op pad en dan zaterdag ook nog leuke dingen en zondag lekker relax voor het eerst sinds een maand..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:58 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ooh gelukstoetje!Al lekker aan het genieten van je weekend dan?
quote:
Nee nog niet, kon sowieso wel volgende week worden. Dus we wachten netjes afquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Joentje, heb je al iets gehoord van de polizei?
Nee geen leuke dingen hier in de planningquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jazeker! Morgen nog lekker op pad en dan zaterdag ook nog leuke dingen en zondag lekker relax voor het eerst sinds een maand..
En jij? Leuke plannen?
Hmm oke... Spannend! Laat je het weten?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:04 schreef Civilian het volgende:
[..]
Nee nog niet, kon sowieso wel volgende week worden. Dus we wachten netjes af
Yep ik houd jullie zeker op de hoogtequote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm oke... Spannend! Laat je het weten?![]()
Verder ben ik niet nieuwsgierig hoorquote:
Ow ja ik zou gaan slapenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Verder ben ik niet nieuwsgierig hoor
Nou, slaap lekker!
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:09 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ow ja ik zou gaan slapen
Slaap lekker!Voor toetje!
truste!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:09 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ow ja ik zou gaan slapen
Slaap lekker!Voor toetje!
Mij een beetje speciaal terug laten komen omdat je geen kusje hebt gehadquote:
Dat vind ik meer dan normaalquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:15 schreef Civilian het volgende:
[..]
Mij een beetje speciaal terug laten komen omdat je geen kusje hebt gehadtssk
Ja en nu kom ik niet nog 'n keer terug hoorquote:
Laat die kerel nou eens slapen johquote:
Als ik toch niet naar bed mag.. graagquote:
Ik ga ook zoquote:
Zei je nu iets?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:21 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ja en nu kom ik niet nog 'n keer terug hoor
Sleep me mee.. alsjeblieftquote:
*geeft Civilian koffiequote:
Dan kan ik je nog pesten hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:24 schreef Civilian het volgende:
[..]
Sleep me mee.. alsjeblieftdan kan ik ook slapen
Are u sure?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:24 schreef Civilian het volgende:
[..]
Sleep me mee.. alsjeblieftdan kan ik ook slapen
Ja, als nouk hem meeneemt, weet je hem alsnog te vindenquote:
In that case.. are YOU sure?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Are u sure?
* Nouk84 sleept Civ mee naar bed maar gaat voorlopig nog niet slapen
Ja, dat is waarquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:27 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, als nouk hem meeneemt, weet je hem alsnog te vinden
I'm surequote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:28 schreef Civilian het volgende:
[..]
In that case.. are YOU sure?
Ik wel hoor![]()
Gelukkig weet je niet allesquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat is waar![]()
Zucht... Wat is het toch fijn om zoveel te weten![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat is waar![]()
Zucht... Wat is het toch fijn om zoveel te weten![]()
![]()
Okquote:
Waarvan?quote:
Sommige dingen hoef ik denk ik niet te wetenquote:
* Toetje gaat nu afsluiten en kruipt haar bed inquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:30 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ok![]()
* Civilian verschuilt zich vast in toetje d'r bed
Ja, die vat ik ook niet.quote:
Ehm, ja......quote:[..]
Sommige dingen hoef ik denk ik niet te weten
Hahahaha, ik bedoelde P.I.C.quote:
Prostitutie Informatie Centrumquote:
Dat dus!quote:
Partner In Crimequote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:33 schreef djayzz het volgende:
[..]
Prostitutie Informatie Centrumhttp://www.google.nl/search?source=ig&hl=nl&rlz=&=&q=P.I.C.&btnG=Google+zoeken&meta=lr%3D
Slaap lekker en droom zacht!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
* Toetje gaat nu afsluiten en kruipt haar bed in
Thanks, jij ook!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:33 schreef Civilian het volgende:
[..]
Slaap lekker en droom zacht!Voor zover ik je laat slapen natuurlijk
de straten zijn leegquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:36 schreef djayzz het volgende:
En toen was het stil...
quote:
Hier ook.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:48 schreef djayzz het volgende:
En het is weer stil....
Ongezellig...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 03:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hier ook.
Qua onweer.
En ik ga nu de computer afsluiten.
Nee ik heb dat probleem ook.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 07:11 schreef Q. het volgende:
Ik ben natuurlijk de enige die vandaag werkt hè?
Nope ik mag zo ookquote:Op vrijdag 1 mei 2009 07:11 schreef Q. het volgende:
Ik ben natuurlijk de enige die vandaag werkt hè?
En dan zijn er nog mensen die boos waren dat er evenementen werden afgelast.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 07:45 schreef rival het volgende:
[..]
Nee ik heb dat probleem ook.
was wel erg rustig op de weg vanmorgen![]()
Wat een mafkees zeg, ik heb gisteren weinig nieuws meegekregen maar zit net dat apeldoorn topic door te lezen en die beelden te bekijken, dat is wel heel erg
Dat zeker!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 07:57 schreef Q. het volgende:
En dan zijn er nog mensen die boos waren dat er evenementen werden afgelast.
Tijgertje!quote:
Magnumquote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Tijgertje!
Ja heerlijk, zo lekker gedroomd. Ik weet niet meer waar het over ging maar wel dat ik met een smile wakker werd
Dat zeker. Gisteren was een briljante dag. Jammer van apeldoorn, maar goed, dat is iets anders.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Magnum![]()
jammer dat je niet meer weet waarover, maar hou het gevoel maar vast!
dawgstar! PIC!quote:
ach zolang je toch genoten heb! heb ik ook gedaanquote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat zeker. Gisteren was een briljante dag. Jammer van apeldoorn, maar goed, dat is iets anders.
Volop!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ach zolang je toch genoten heb! heb ik ook gedaan
jaaaaaaaaaa gaan zwemmen en in het zonnetje gezeten enzo mag niets klagenquote:
Bels amigo!quote:
Omdat ik zo moet werkenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:33 schreef rival het volgende:
[..]
Goeiemorgen![]()
Waarom ben jij zo vroeg wakker?
Jepquote:
vertel....!?!?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:30 schreef rival het volgende:
Ik heb gisteren per ongeluk een ramkraak gepleegt!
Ik heb regelmatig van die Oh zo Stomme dingen, deze kan wel in de top 3
quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]dan doe es wat nuttigs ipf F5en
nog 10 min moet ik gaan en ik heb zoooooooo geeeeeeeeeeen zihiiiiiiiiiiin
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:49 schreef dawg het volgende:
[..]Ik heb al duimkramp.
En koffie maar weer, toch niet veel beters te doen hier.
Wij waren gisteren de hele dag door amsterdam aan het toeren met strandbuggy'squote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En op een gegeven moment kregen we een lekke band en zijn we die gaan reparen bij de garage waar mijn maat werkt...
Ik bezopen en was dus de passagier...
De band is geplakt en we staan voor de deur af te sluiten...
Ik, zittend op de passagierstoel, vond het grappig om even mijn voet op het gas te zetten om mijn maat te laten schrikken... Hij stond in zijn versnelling![]()
Toen zijn we een uurtje of 3 bezig geweest om de pui weer een beetje gesloten te krijgen![]()
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:50 schreef rival het volgende:
[..]
Wij waren gisteren de hele dag door amsterdam aan het toeren met strandbuggy'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En op een gegeven moment kregen we een lekke band en zijn we die gaan reparen bij de garage waar mijn maat werkt...
Ik, zittend op de passagierstoel, vond het grappig om even mijn voet op het gas te zetten om mijn maat te laten schrikken... Hij stond in zijn versnelling![]()
Toen zijn we een uurtje of 3 bezig geweest om de pui weer een beetje gesloten te krijgen
![]()
![]()
Ik laat graag mensen lachenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:52 schreef rival het volgende:
[..]
Ik laat graag mensen lachen
ach mijn dag heb je iig goed gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:50 schreef rival het volgende:
[..]
Wij waren gisteren de hele dag door amsterdam aan het toeren met strandbuggy'sHaha, sukkel man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En op een gegeven moment kregen we een lekke band en zijn we die gaan reparen bij de garage waar mijn maat werkt...
Toen zijn we een uurtje of 3 bezig geweest om de pui weer een beetje gesloten te krijgen
![]()
Ik moest wel lachen.![]()
Ciao Duimelotje.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zover als kan, zal ik doen! vermaak me maar
ik ben er weg van
Er kwam ook nog politie bij, dat was wel komisch....(achteraf gezien, ik kon gisteren niet echt lachen)quote:
Bigass schijnwerper op jullie gericht, je kunt na de aanslag natuurlijk niet voorzichtig genoeg zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:00 schreef rival het volgende:
[..]
Er kwam ook nog politie bij, dat was wel komisch....(achteraf gezien, ik kon gisteren niet echt lachen)
Euhm meneer dit is dus echt niet waar het op lijkt
De zoon scheen nog, het was rond 5 uur....quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:03 schreef dawg het volgende:
[..]
Bigass schijnwerper op jullie gericht, je kunt na de aanslag natuurlijk niet voorzichtig genoeg zijn.
Oh ja.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:04 schreef rival het volgende:
[..]
De zoon scheen nog, het was rond 5 uur....
die scheen de hele dag gisteren
Makker!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:29 schreef dawg het volgende:
[..]
Bels amigo!
Gister brak geweest, woensdag op stap geweest. En nu weer "werken".
Jij nog wat gedaan?
Ik ben de enige hier dus doe ook de helpdesk.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:11 schreef Belsezar het volgende:
What the fuck am I doing here spookt regelmatig door mijn hoofd
Okay, tof!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Makker!
Exact hetzelfde maar nog wel naar Amsterdam geweest gisteren. En nu op kantoor waar welgeteld 17 van de pakweg 80 mensen aanwezig zijn
What the fuck am I doing here spookt regelmatig door mijn hoofd
Ik ben nu ook de receptie maar er komt idd 0,0 binnenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:14 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben de enige hier dus doe ook de helpdesk.
zit hier vanaf half 8 en er is geen email of telefoontje binnen gekomen
Goed plan! Ik volg!quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:39 schreef MNR het volgende:
Whahaha, werkende mensen.
Ik heb vandaag lekker uitgeslapen
Ik ben wel op mijn werk, maar om nu te zeggen dat ik ook echt werk verricht vandaag, niet echt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:39 schreef MNR het volgende:
Whahaha, werkende mensen.
Ik heb vandaag lekker uitgeslapen
Hey maatje, normaal word ik om 6u wakker, dus ja, dit is uitslapenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:40 schreef rival het volgende:
[..]
zegt ze om half 10. dat is geen uitslapen![]()
En ik vond je nog wel zo aardigquote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:43 schreef MNR het volgende:
Maar hey... ik weet tenminste het verschil tussen versnelling en vrij![]()
![]()
Hey, je krijgt er in ieder geval voor betaald: een lekker rustig dagje werkquote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:42 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik ben wel op mijn werk, maar om nu te zeggen dat ik ook echt werk verricht vandaag, niet echt.
Hoe is het met MidNightRunmeisje?
Ik vond het wel een grappig verhaalquote:
Ahhhhhhhh... manneke tochquote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:45 schreef Belsezar het volgende:
Morgen MNR, dreamer, howl
En niet cool MNR, ik zit hier volgens mij nog steeds een beetje dronken achter mijn pctje
Het was heel leukquote:
zeggen dat je het grappig vindt maar dan direct er achteraan zeggen dat je dat niet meentquote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:45 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik vond het wel een grappig verhaal
(en ik meen er natuurlijk niets van)
Dat inderdaad en moet je je er bij bedenken dat ik nog half aangeschoten ben ookquote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:52 schreef Howl het volgende:MNR, Dreamer, Bels.
Het is zo rustig op mijn werk. Bijna surreëel!
En nu ben ik wel benieuwd naar het verhaal van rival.
Hoi Howlquote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:52 schreef Howl het volgende:MNR, Dreamer, Bels.
Het is zo rustig op mijn werk. Bijna surreëel!
En nu ben ik wel benieuwd naar het verhaal van rival.
Ligt eraan hoe laat je wakker wasquote:
Bliksemreactie dusquote:
Nou inderdaad! Dank u, dank uquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:15 schreef dawg het volgende:
[..]
En dat voor iemand die echt nét wakker is.
Nee, dat duurt nog tien posts extra.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:20 schreef zbbrox het volgende:
en dan zeg ik zeker goedemorgen en dan gooien jullie het topic meteen dicht
Goedemorgen!quote:
Heb je het nieuws al meegekregen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:20 schreef zbbrox het volgende:
Ook goedemorgen. En ja, dat het topic zo dicht gaat, dan kun je verwachten als je bij post #290 goedemorgen zegt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:20 schreef zbbrox het volgende:
Ochtendhumeurtje?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:24 schreef zbbrox het volgende:
oh.. dus jullie doen het als ik goedemiddag zeg!
ja.. heb zelfs al een traantje gelaten toen ik het condoleanceregister aan het lezen wasquote:
Nee niet echt, en moest er vanmorgen in alle vroegte ook alweer uitquote:
Ik blijf het zo'n raar verhaal vinden..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:24 schreef zbbrox het volgende:
[..]
ja.. heb zelfs al een traantje gelaten toen ik het condoleanceregister aan het lezen was
vind het jammer dat de dader ook dood is
nee gewoon obstinaat.. stop me dan als je kanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |