Nu maar hopen dat je elkaar kunt vindenquote:Op donderdag 30 april 2009 23:10 schreef KudFokker het volgende:
11:20 in de trein afgesprokenmooie tijd dacht ik zo
!!
Tja, ik word mijn hele level al gelukkig van lettertjes enzoquote:Op donderdag 30 april 2009 23:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat verklaart het scherpe oog voor alternatieve grammatica wel, ja.
Voorste coupé, bovenaanquote:Op donderdag 30 april 2009 23:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat je elkaar kunt vinden
Night Nightquote:Op donderdag 30 april 2009 23:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat lekker slaapie doen
You want milk?quote:Op donderdag 30 april 2009 22:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je staat klaar om gemolken te worden?
hai knorretjequote:Op donderdag 30 april 2009 22:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
knor knor
ben trouwens skaai tegen gekomen vandaag
Slaap lekkerquote:Op donderdag 30 april 2009 23:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat lekker slaapie doen
Jij?quote:Op donderdag 30 april 2009 23:12 schreef Bengeltje het volgende:
Wie wil Pien kriebelig maken.
Slaap lekker kz.![]()
quote:
Als ik dan toch bij je in bed lig...quote:
IOh, dat vind ik wel fijn... als jullie allemaal gaan kriebelen word ik gekquote:
Chocomelk.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:13 schreef zbbrox het volgende:
[..]
You want milk?
jammer, youtube wil ff niet zoeken anders had ik er een leuk filmpje bij![]()
quote:Op donderdag 30 april 2009 23:15 schreef Pien85 het volgende:
IOh, dat vind ik wel fijn... als jullie allemaal gaan kriebelen word ik gek
Een beetje wel, niet te veelquote:Op donderdag 30 april 2009 23:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Chocomelk.![]()
[..]
Een beetje gek gemaakt worden is juist fijn.
Hey pikquote:
90% van die kut filmpjes op youtube is de laatste tijd niet meer te linken...quote:
allez dan dubbelklikte ge toch evenquote:Op donderdag 30 april 2009 23:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
90% van die kut filmpjes op youtube is de laatste tijd niet meer te linken...![]()
"insluiten op verzoek uitgeschakeld" ofzoiets...
Goed KutFuckerquote:Op donderdag 30 april 2009 23:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hey pik!
Hoe was jouw queensday dan?
quote:
truste pienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 april 2009 23:30 schreef Duimelot het volgende:
Jack en Carly![]()
ik wil ook een Jack
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
doe mij maar een engelse bulldogmaar dan noem ik m niet Jack
Today we lived a thousand years
All we have is now
Echt welquote:
Slaap lekkerquote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 23:32 schreef zbbrox het volgende:
[..]
![]()
quote:
Heeft die n nog veel in breng op deze avond?quote:Op donderdag 30 april 2009 23:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Echt wel![]()
Het is Tijnbrein en niet Tijmbrein
Neequote:Op donderdag 30 april 2009 23:39 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Heeft die n nog veel in breng op deze avond?
Wat heeft n gedaan dan! Gebeest of ... ?
Wouter is een leuke naam voor een konijnquote:Op donderdag 30 april 2009 23:32 schreef zbbrox het volgende:
[..]
![]()
Jaquote:Op donderdag 30 april 2009 23:43 schreef DieBoard het volgende:
Dus wel een gezellige avond gehad maar niet naar Amsterdam geweest als ik je goed begrijp.
quote:Op donderdag 30 april 2009 23:30 schreef Duimelot het volgende:
Jack en Carly![]()
ik wil ook een Jack
AwwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn ze weer bij elkaar?You're never fully dressed until you wear a smile
Alles met een 'ou'-klank?quote:Op donderdag 30 april 2009 23:46 schreef MNR het volgende:
[..]
Wouter is een leuke naam voor een konijn
Nee voor een kabouter.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:46 schreef MNR het volgende:
[..]
Wouter is een leuke naam voor een konijn
Hehe, nu je het zegtquote:
Hehe, haai Tijnquote:Op donderdag 30 april 2009 23:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee voor een kabouter.![]()
Wouter de Kabouter
is dat code voor JackBulldog?quote:Op donderdag 30 april 2009 23:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
moet je geloof ik met JB aanpappen (ben niet zo goed in rassen enzo)
Je zou maar Wouter hetenquote:Op donderdag 30 april 2009 23:48 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe, nu je het zegt
Nee, vindt Wouter wel vlot klinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |