Heb nergens gezegd dat ze al moesten reanimeren, dat is sowieso voor verplegers weggelegd. Ik dacht dat het reactievermogen van die 2 traag was, maar ik zat fout...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:21 schreef Sapstengel het volgende:
Dit gebeurde allemaal binnen een paar seconden, moet je wel erg snel zijn wil je nu al bezig zijn met reanimeren.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:25 schreef Nielsch het volgende:
TS, met alle respect, maar weet je wat jouw probleem is?'Met alle respect' zeggen...en dan gaan schelden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toetsenbord rambo.
Had verder al toegegeven dat ik fout zat, je hoeft er geen schep bovenop te doen.
Blijf het toch een vreemde foto vinden. Ziet er gewoon stom uit, 2 stilstaande agenten als er mensen worden aangereden en voorbij komen vliegen.
Ga je weer de fout in, want als je de beelden nog een terug kijkt zie je toch echt een van die agenten in z'n uniform voor ceremoniële gelegenheden iemand reanimeren. Volgens mij is dat zelfs een van die lui op jouw foto.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:16 schreef Rasher het volgende:
Heb nergens gezegd dat ze al moesten reanimeren, dat is sowieso voor verplegers weggelegd.
Wat je vindt mag je houden.quote:
Dat is dezelfde foto.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:28 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ga je weer de fout in, want als je de beelden nog een terug kijkt zie je toch echt een van die agenten in z'n uniform voor ceremoniële gelegenheden iemand reanimeren. Volgens mij is dat zelfs een van die lui op jouw foto.
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:43 schreef Repeat het volgende:
TS is een debiel van epische proporties. Prachtig zo'n simpele jankzak
eens:xquote:Op donderdag 30 april 2009 23:40 schreef Siniti het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik iemand op het internet heb zien toegeven dat hij fout zat. Restecp voor ts.
Je moet nooit toegeven dat je fout zat mén.. maak er dan gewoon een mooie troll van ofzo.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:16 schreef Rasher het volgende:
Had verder al toegegeven dat ik fout zat, je hoeft er geen schep bovenop te doen.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 03:54 schreef AryaMehr het volgende:
Overigens kan ik me ook erg opwinden over het koningshuis. Niemand op die bus die op het idee kwam om ondanks alle procedures de mensen te helpen, al is het maar om geestelijke steun te bieden. Dat het Nederlandse koningshuis laf is hebben we trouwens al eerder gezien. Nederlanders wees trots op uw koningshuis!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |