gelukkig interesseert het mij niet wat andere van mij denken. Maar, leg uit, waarom is het normaal dat die 2 stil blijven staan?quote:Op donderdag 30 april 2009 22:43 schreef GGMM het volgende:
Mijn god, je maakt jezelf echt belachelijk
Die auto is toch voorbij? Ze vertrekken geen spier!quote:Op donderdag 30 april 2009 22:45 schreef koffiegast het volgende:
Rasher, ben je een sukkel ?
Die venten hebben nog niet in de gate wat er daadwerkelijk gebeurd. Trouwens hoe wil je anders een auto stoppen? ervoor springen? Bovendien springen ze al vrij snel overal en nergens vandaan.
Dat bewijs je idd wel met dit topic.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:44 schreef Rasher het volgende:
[..]
gelukkig interesseert het mij niet wat andere van mij denken.
Nee. Je valt toch niet meer te redden.quote:Maar, leg uit
Maar het beseffen duurt ook nog even.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:42 schreef Rasher het volgende:
Reactietijd? De auto is voorbij. Die zag ie toch aankomen?
Die auto komt niet ineens back from the future... Die ene staat gewoon met z'n rug er naar toe. Alsof hij niet de reacties van mensen om zich heen ziet.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:47 schreef tralalala het volgende:
[..]
Maar het beseffen duurt ook nog even.
Er hangt zelfs nog een schoen in de lucht op de tweede foto.
Toffe reactiequote:Op donderdag 30 april 2009 22:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat bewijs je idd wel met dit topic.
[..]
Nee. Je valt toch niet meer te redden.
100k/u = 100/3,6= 27,8 meter/squote:Op donderdag 30 april 2009 22:48 schreef Rasher het volgende:
Ik snap wel dat een auto met 100 km/u voorbij komt gesjeest.
Ik snap niet hoe die 2 stil kunnen blijven staan. Ze zien toch de mensen achter de hekken in paniek raken? Dat zouden ze al moeten zien voordat de auto eraan komt.
Die mensen achter de hekken zien die auto toch ook aankomen? De 2 gasten staan met z'n armen nog achter hun rug.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
100k/u = 100/3,6= 27,8 meter/s
Dus als je een reactietijd van 2 seconde hebt heeft die auto al 55 meter afgelegd.
Sorry man, als ik troll maak ik dat wel duidelijk.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:55 schreef feelsgoodman het volgende:
For your sake hoop ik dat je een troll bent.
Dat is hun taak daar. Om droog te blijven staan wat er ook gebeurt.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:58 schreef Rasher het volgende:
[..]
Ik lees alleen excuses over reactie tijd enzo, en dat snap ik heus wel. Ik snap niet dat ze zo droog kunnen blijven staan terwijl mensen achter de hekken toch duidelijk in paniek zijn.
Ik was er niet bij dus qua reactie tijd enzo kan ik nergens over oordelen maar aangezien mensen overduidelijk in paniek raken, verbaas ik me erover dat ze stil blijven staan. Voor hun neus worden mensen aangereden. Waren die niet meer te redden? Te ver weg? Konden ze toch naar toe rennen en weg trekken (in ieder geval proberen?)quote:Op donderdag 30 april 2009 23:04 schreef -AnneX- het volgende:
wat hadden ze dan moeten doen? autootje koppen?
Mocht je nog twijfelen over hoe we op dit moment over je denken....quote:Op donderdag 30 april 2009 23:06 schreef Rasher het volgende:
Zal wel aan mij liggen dan.Bedankt voor de reacties, ik vind jullie ook liev
haha, geen probleem manquote:Op donderdag 30 april 2009 23:09 schreef tisauch het volgende:
[..]
Mocht je nog twijfelen over hoe we op dit moment over je denken....![]()
[ afbeelding ]
Moooooooah, we helpen graag.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:10 schreef Rasher het volgende:
[..]
haha, geen probleem manIk heb zovaak gebashed op internet, heb altijd al eens willen weten hoe voelt om gebashed te worden
Nog nooit gebeurt in 10 jaar tijd
Begrijpelijk. Toch, als mensen paniekerig gaan schreeuwen dan moet er een lampje gaan branden...toch?quote:Op donderdag 30 april 2009 23:10 schreef Sometimes het volgende:
Het is daar ook heel stil en zo, het geluid van een auto die met hoge snelheid aan komt rijden hoor je moeiteloos boven het geroep van enkele honderden mensen uit.
Je ziet heel veel mensen in die menigte toch ook nog naar een andere kant kijken, ligt gewoon aan de reactietijd.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:20 schreef Rasher het volgende:
Robocop.
Nou ja, ik was er niet bij dus ik moet er niet over oordelen.
Blijf het apart vinden. Ze zijn naar mijn inziens iets te koelbloedig, ze schrikken niet eens.
Klopt. Maar die mensen hoeven er niet voor te zorgen dat het veilig op straat is, dus waar zij naar toe kijken moeten ze zelf weten. De 2 ambtenaren daar mag ik toch van verwachten dat ze in de startblokken staan om actie te ondernemen?quote:Op donderdag 30 april 2009 23:22 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je ziet heel veel mensen in die menigte toch ook nog naar een andere kant kijken, ligt gewoon aan de reactietijd.
Die gasten staan daar toch niet voor de sier? Moeten toch op alles voorbereid zijn enzo?quote:Op donderdag 30 april 2009 23:32 schreef GGMM het volgende:
Je hebt helemaal gelijk. Ambtenaren horen er op ingesteld te zijn dat er een snelle auto door het publiek heen rijdt om de koningin dood te rijden.
Sarcasme druipt er van af.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:37 schreef GGMM het volgende:
Ja, je hebt helemaal gelijk, wat een wanprestatie hebben ze vandaag afgeleverd zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PWBF
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |