in de vorige eeuw zeiden ze ' Deschen Earde Isch Plat 'quote:
of dat renate iets uittrekt.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:53 schreef Danny het volgende:
En ze zijn weer aan het strippen.
nou maar hopen dat ze er niet opeens een potje mikado tussendoor gooien...
Streamers bepalenquote:Op donderdag 30 april 2009 22:52 schreef Gert het volgende:
Had ik al gezegd dat Eline nog wat te drinken moet hebben?
tof , dan gaan we morgen met zn 4ren (relmof streamt ook) zo heel erg in een hoekje staan en overleggen hoe geil t nieuwe ondergoed van renate was en wat dr allemaal gebeurde op de streamquote:Op donderdag 30 april 2009 22:54 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hoi schat![]()
Feesten morgen
Bio is ook aan het streamen
zolang die van mij maar niet in haar zitquote:
Ik niet, ze staat onderaan en het gat wordt groter.....quote:Op donderdag 30 april 2009 22:41 schreef Dottey het volgende:
* Dottey ziet renate nog wel eens met de 10.000 op stap gaan ..
pimpampetten das pas ergquote:Op donderdag 30 april 2009 22:53 schreef Danny het volgende:
En ze zijn weer aan het strippen.
nou maar hopen dat ze er niet opeens een potje mikado tussendoor gooien...
wat een enorm voorhoofd op die fotoquote:Op donderdag 30 april 2009 22:56 schreef pimmmetje het volgende:
gelijkenis toch?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat heeft die gedaan dan?quote:Op donderdag 30 april 2009 22:58 schreef mooiiiiii het volgende:
Huubje bedankt,dat is de mooiste zin van vanavond
Pim stijgt stilzwijgendquote:Op donderdag 30 april 2009 22:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik niet, ze staat onderaan en het gat wordt groter.....
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 april 2009 22:58 schreef mooiiiiii het volgende:
die worden angstvallig geheim gehouden geloof ik ....quote:Op donderdag 30 april 2009 22:58 schreef Jimbo het volgende:
zijn er al kijkcijfers bekend nou ?(al vaker om gevraagd
)
ok tof, mezelf zal er zijnquote:Op donderdag 30 april 2009 22:59 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Mooi. Ik neem zelf ook nog iets.
Nee, kom maar als jezelf![]()
alleen fok kijktquote:Op donderdag 30 april 2009 23:00 schreef snetje het volgende:
[..]
die worden angstvallig geheim gehouden geloof ik ....
Ik las op de site dat de tellers elke week op nul gezet worden.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik niet, ze staat onderaan en het gat wordt groter.....
[ afbeelding ]
wat heeft huub gedaan?quote:Op donderdag 30 april 2009 22:58 schreef mooiiiiii het volgende:
quote:Op donderdag 30 april 2009 22:58 schreef mooiiiiii het volgende:
De bewoners zongen Huubje bedanktquote:
Bedankt voor wat?quote:Op donderdag 30 april 2009 23:01 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
De bewoners zongen Huubje bedanktLogisch toch?
Zwijgen levert in ieder geval heel weinig negatieve stemmen op. Mensen met een grote mond krijgen de meeste negatieve stemmenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |