Het een sluit het ander toch niet uit?quote:Op donderdag 30 april 2009 22:43 schreef TheVulture het volgende:
Wel belachelijk dat Twan Huys nu min of meer impliceert dat het een geluk is dat de koninklijke familie niet zelf slachtoffer is geworden... alsof die mensen die vandaag zijn gestorven er niet toe doen
Twan Huys is sowieso triest. Hij insinueerde trouwens wel meer sneue dingen in dit interview.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:43 schreef TheVulture het volgende:
Wel belachelijk dat Twan Huys nu min of meer impliceert dat het een geluk is dat de koninklijke familie niet zelf slachtoffer is geworden... alsof die mensen die vandaag zijn gestorven er niet toe doen
quote:Op donderdag 30 april 2009 22:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als hij dat zou doen, kan hij het niet op de Turken(moslims) afschuiven iig.
Ja, stel je eens voor als dat een mensenmassa was. Eigenlijk had de schade nog vééééuul erger kunnen zijn.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:44 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Best vreemd idd, het enige gelukkige van vandaag was dat dat monument daar stond.
an sich wel, kan namelijk heel goed de reactie van de regering bepalen. Ik heb ontzettend weinig zin in nog meer privacy ontnemende maatregelen.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:42 schreef snowgoon het volgende:
Lekker belangrijk zeg of de term tereur hier op zijn plaats is
Ehmz, hij heeft gezegd dat zijn daad gericht was tegen de hele familie.quote:Niemand heeft gezegd dat hij het staatshoofd dood wilde?
__
Dat klopt inderdaad. En daarmee is het dus al helemáál geen terreurdaad te noemen.
Ik hoorde dat hij als beveiliger werkte, nou niet echt een hoogopgeleide baan.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:44 schreef BansheeBoy het volgende:
De man studeerde. Wat dan? Want erg intelligent lijkt hij me niet.²
Meer VMBO, hè?quote:Op donderdag 30 april 2009 22:46 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Ik hoorde dat hij als beveiliger werkte, nou niet echt een hoogopgeleide baan.
Stel je eens voor als hij niet de naald had geraakt, maar rechtdoor was gereden het volgende publiek in.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, stel je eens voor als dat een mensenmassa was. Eigenlijk had de schade nog vééééuul erger kunnen zijn.²
Dat weet ik ook wel, en ik denk ook niet dat als een of andere terrorist een aanslag zou willen plegen dat doet op een dag en in een plaats waar er sowieso al tien keer zoveel politie staat dan dat er normaal gesproken te zien is. Dit lijkt mij meer een mafkees die niet met zn eigen situatie om kon gaan en er op een onlogische en beroerde manier aandacht om wilde vragen.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:43 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Terrorisme zegt niks over de heftigheid van de actie. Bij terrorisme gaat het er om dat er een politiek doel achter de aanslag zit. Dat is dit waarschijnlijk niet. Wel is het gewoon duidelijk een aanslag op zich.
Een lang diepgaand gesprek zal inderdaad niet meer mogelijk zijn geweest. Maar de politie heeft 'm na de foto gestabiliseerd en hij leefde nog gewoon.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik geloof er trouwens geen bal van dat de dader nog heeft gezegd wat zijn motief was... als je die foto's ziet van hem vlak na het ongeval kan die vent echt niet meer gesproken hebben als je het mij vraagt...
Volgens mij zei hij iets in de trant van dat als er slachtoffers onder de koninklijke familie zouden zijn gevallen de ramp helemaal niet meer te overzien zou zijn geweest. Dat vind ik nogal een lompe uitspraak...quote:Op donderdag 30 april 2009 22:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat maak jij er als kijker van, wie zegt dat hij dat bedoelt?
waar baseer je dat op?quote:Op donderdag 30 april 2009 22:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Je zag op de live beelden dat hij ook 'gewoon' nog zijn armen bewoog toen die eerste agent bij hem stond en zijn hoofd vast hield. Dus ik kan me wel voorstellen dat er ook nog wat woorden uit gekomen zijn toen. Dat gaan ze heus niet verzinnen in een officiële persconferentie.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik geloof er trouwens geen bal van dat de dader nog heeft gezegd wat zijn motief was... als je die foto's ziet van hem vlak na het ongeval kan die vent echt niet meer gesproken hebben als je het mij vraagt...
Dat is het ook, maar betekent niet dat hij het niet erg vindt dat er burgerslachtoffers zijn.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij zei hij iets in de trant van dat als er slachtoffers onder de koninklijke familie zouden zijn gevallen de ramp helemaal niet meer te overzien zou zijn geweest. Dat vind ik nogal een lompe uitspraak...
Ik wil niets impliceren, maar tegenwoordig zegt men over het MBO al dat ze daar studerenquote:Op donderdag 30 april 2009 22:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |