SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Biogarde op 01-05-2009 00:16:15 ]Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
Ik zie mogelijkheden voor een verhalenbundel.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:22 schreef GGMM het volgende:
Alweer zo'n boeiend verhaal uit het leven van TS.
Bundel ruilen voor een Beertender?quote:Op donderdag 30 april 2009 22:27 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
Ik zie mogelijkheden voor een verhalenbundel.
Ik eerst ookquote:Op donderdag 30 april 2009 22:25 schreef Pakspul het volgende:
Ik dacht dat het ging over het meisje dat over het kruispunt stuiterde
weet niet meer preciesquote:
quote:" - ehhmm hee meisje ehhmm uhhh mag ik je wat vragen
- ehh moet je me uhh niet verkeerd begrijpen ofzo ehh,ben niet zo van het op straat oppikken versieren
maareh...
- die ehh blauwe ogen uhh van je ehh, is dat uhhmmm van nature offfeehh draag je elk jaar kleurlenzen
![]()
- Ik hebbeehh gemerkt dat je uhh hier iedere keer staat, enneh valt me altijd op dat je ehh zo licht blond haar uhhh en fel blauwe
ogen hebt ehh maar wel beetje gebruinde huid...
- vindehh het uhh wel heel mooi,dus iig complimenten
- doei![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"
quote:Op donderdag 30 april 2009 22:37 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
weet niet meer precies
Iets in de geest van
[..]
Sorry TSquote:Op donderdag 30 april 2009 22:40 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
ja zover kwam ik ook al bokkenjong
hulde!quote:Op donderdag 30 april 2009 22:37 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
weet niet meer precies
Iets in de geest van
[..]
quote:Op donderdag 30 april 2009 22:42 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Sorry TS![]()
Volgende keer beter. Je hebt in ieder geval een heel jaar om te oefenen
quote:Op donderdag 30 april 2009 22:37 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
weet niet meer precies
Iets in de geest van
[..]
Hopelijk is ze je volgend jaar weer vergeten, dit gaat zo natuurlijk niet werken...quote:Op donderdag 30 april 2009 22:37 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
weet niet meer precies
Iets in de geest van
[..]
In ieder geval goed dat je het hebt geprobeerd!quote:Op donderdag 30 april 2009 22:37 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
weet niet meer precies
Iets in de geest van
[..]
Heb je nog een van haar antwoorden afgewacht? Of ben je meteen weggelopen?quote:Op donderdag 30 april 2009 22:37 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
weet niet meer precies
Iets in de geest van
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |