Kleren moeten uit ole olequote:Op donderdag 30 april 2009 22:15 schreef Rainesz het volgende:
Laten wij als streamers ook wat zingen.
Die kleren moeten uit,die kleren moeten uit...Die kleren die kleren,die kleren moeten uit!!!
persoonlijk denk ik dat het broeikas effect onzin isquote:Op donderdag 30 april 2009 22:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat meer diepgang?
Dus jij wilt dat ze nu gaan discussieren over het broeikaseffect?
OK, smaken verschillen.
Laat ze maar lekker lam worden en hun grenzen verleggen. En morgen katers, geprikkeldheid en ruzie.
Katers? Volgens mij hebben ze niet zoveel alcohol hoorquote:Op donderdag 30 april 2009 22:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat meer diepgang?
OK, smaken verschillen.
Laat ze maar lekker lam worden en hun grenzen verleggen. En morgen katers, geprikkeldheid en ruzie.
Hallo!quote:
hadden ze gister al beetje gedaan met spin the bottlequote:Op donderdag 30 april 2009 22:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hihi ik moest lachen
ze zouden een spelletje als 'ive never' moeten spelendan leren ze elkaar kennen EN raken ze tyfus snel lam
nou ja, ruzie is idd ook leuk.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat meer diepgang?
OK, smaken verschillen.
Nee, niet stoppen, gewoon doorgaan tot alles uit is, en veel meer drankquote:
ik vind ze zowiezo niet heel opwindendquote:Op donderdag 30 april 2009 22:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
spannend hoor, stripezelen maar not all the way![]()
gaat het ook niet om, meer om de hilariteitquote:Op donderdag 30 april 2009 22:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik vind ze zowiezo niet heel opwindend
quote:
en vanavond dronken gesprekken dusquote:Op donderdag 30 april 2009 22:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, niet stoppen, gewoon doorgaan tot alles uit is, en veel meer drank![]()
En zoals Gert zegt, morgen allemaal een kater en dus: ruzie!!!
quote:
dat dusquote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 22:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
gaat het ook niet om, meer om de hilariteit
is zowiezo niet mijn leeftijdscategoriequote:Op donderdag 30 april 2009 22:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik vind ze zowiezo niet heel opwindend
Ik houd het op bewoner hoor, de titel overlever verdienen ze pas als het er strenger aan toe gaatquote:
litertje , das 2 blikjesquote:Op donderdag 30 april 2009 22:27 schreef Espabilado het volgende:
[..]
liter bier de man meen ik, en 2 flessen wijn.. hoorde ook nog iets over fles vodka ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |