Plaat is al redelijk grijs gedraaid op Stubruquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vind 't wèl leuk. Al zal ik 'm natuurlijk nauwelijks horen...
Die is inderdaad niet echt liefhebber van de plaatquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:34 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Michiel noemt 'm niet voor niks 'Saai and Sand'. I fully agree on that!
Ik heb nog een fles Lancers in de koelkast staan.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:12 schreef purplerose het volgende:
heeft iedereen al wat lekkers te eten en drinken voor bij Ekstra weekend?ik heb kitkat chunky white (zo orgasmisch als je stoned bent
) en dubbelfris citroen/druif
straks staat ie vast niet meer in de koelkastquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb nog een fles Lancers in de koelkast staan..
In mijn koelkastdeur atm:quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb nog een fles Lancers in de koelkast staan..
OMGquote:
Ik heb 'm al een tijdje liggen. Zag 'm daarstraks idd wel bij AH staanquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:32 schreef borisz het volgende:
[..]
OMG. Bij mij staat die ook in de koelkast ja. Is deze week in de aanbieding dus toen is die even meegenomen
. Ik denk dat ik morgen er nog twee haal. Toch wel erg lekker spul.
Serious Request all over again . . .quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:24 schreef -Hans- het volgende:
Sky And Sand is de nieuwe 3FM Meeeeeeegahit.
Bedankt Giel...![]()
Giel wil dat het een hit wordt dus dan moet het maar Megahit worden...![]()
You rang ??quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:28 schreef -Hans- het volgende:
Thunder !!
Niet in huis of even minderen??quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:18 schreef themauster het volgende:
vanavond even een EW met cola even geen bier vanavond
verstandigquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:18 schreef themauster het volgende:
vanavond even een EW met cola even geen bier vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |