piep zei de muis?quote:Op donderdag 30 april 2009 19:13 schreef berten het volgende:
nu daarna een uurtje later was m'n voorhuis, m'n eikel en m'n balzak precies uitgedroogd, ik dacht van dat zal wel
quote:Op donderdag 30 april 2009 19:35 schreef Lubbert het volgende:
Ik had een goede vriend die dat ook heeft gehad, dat is nu een goede vriendin. ''trek'' je conclusies zou ik zeggen.
quote:Op donderdag 30 april 2009 20:26 schreef quirina het volgende:
He baheen schurftlul met roos erop.
Probeer head and shoulders.
douchegeld?quote:Op donderdag 30 april 2009 19:13 schreef berten het volgende:
hey, een vriend zei me dat het heel lekker is om te mastruberen met een olietje of een crempje, nou ik wou dat eens proberen maar vond alleen maar douchegeld
Drogist vragen om droge-kloten zalf.quote:
Heb ik ook ooit eens gedaanquote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:45 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Welk ei gaat zich ook rukken met zeep om zn lul.
Gaat wel weer over, binnen een paar dagen. Als het niet snel genoeg gaat, ga er dan zelf voor zitten om de velletjes er af te pulkenquote:Op donderdag 30 april 2009 19:13 schreef berten het volgende:
hey, een vriend zei me dat het heel lekker is om te mastruberen met een olietje of een crempje, nou ik wou dat eens proberen maar vond alleen maar douchegeld (ja ik weet het mag normaal niet maar et is telaat het is al gebeurt)
nu daarna een uurtje later was m'n voorhuid, m'n eikel en m'n balzak precies uitgedroogd, ik dacht van dat zal wel beteren ofzo (als ik er water op doe is het weer voor ff goed) nu zijn we 2 dagen verder en ik zie dat m'n eikel, m'n voorhuis en m'n balzak begint te vervellen, weet iemand of dit lang duurt en of het gevaarlijk en of ik ermee naar dokter moet? heb daar totaal geen zin in wan weet zeker dat het door die zeep komt maarjah, ik vraag het hier toch ff, en zijn er geen cremepjes die iedereen thuis wel heeft liggen waar het van gaat stoppen met vervellen??
alvast bedankt,
berten
Olie=olie!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:15 schreef laurensschu het volgende:
[..]
Ja ik doe soms ook motorolie in de pan inplaats van Slaolie!
Daar gaat 't van branden, inderdaad.quote:
Je hebt wel een punt maar aan de andere kant, kun je ook een schimmel infectie oplopen van een infectie, dus als je penis geirriteerd raakt komt er waarschijnlijk vocht of pus uit en dat kan voor een schimmel zorgen!quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:17 schreef Waag-hals het volgende:
Een schimmelinfectie krijg je niet van zeep, die krijg je van schimmels.
Zeep is zelden parfumvrij. Ik kende vroeger een jongen die schimmel over zn hele lichaam had door het teveel gebruiken van zeep. Je lul nooit wassen met zeep, period. Lauwwarm water.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:17 schreef Waag-hals het volgende:
Een schimmelinfectie krijg je niet van zeep, die krijg je van schimmels.
Lullig verhaal, toch zal je even geduld moeten hebben. Het gaat vanzelf wel weer over, niets erop gaan smeren nu, dat helpt alleen voor het aanzicht en laten we eerlijk zijn, zo boeiend is dat op het moment even niet.
Gewoon wassen met lauwwarm water voortaan. En nadenken voordat je iets doet.
Ook als je hem niet wast overigens.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:33 schreef zoalshetis het volgende:
sowieso gaat je pik stinken als je hem met zeep wast. voor de voorhuiders onder ons.
ja, ook als ik hem in de poepert van een schaap duw.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:36 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Ook als je hem niet wast overigens.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja, ook als ik hem in de poepert van een schaap duw.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |