quote:Op donderdag 30 april 2009 19:40 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja het spijt me. Ik vond het plaatje opzich wel gepast.
PI anyonequote:Op donderdag 30 april 2009 19:40 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Waarom is dit dan wel weer grappig?
Mooiquote:Op donderdag 30 april 2009 19:39 schreef Desunoto het volgende:
Mijn bak softijs is op.
Nou niet gaan huilen he. Net of er niks ergers op de wereld gebeurd.quote:
quote:
Maar hee, dat doet iedereen, dus dat is normaal.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:42 schreef -SG- het volgende:
Het gros hier scheld/heeft wel eens gescheld met kanker, zo ongeveer de ergste ziekte maar als je een plaatje post van een ramp of iets dan zitten ze met z'n alle weer te huilen.
Hoe oud ben jij eigenlijk? 20?quote:Op donderdag 30 april 2009 19:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
I KNOWI cannot control myselfffzzz
quote:Op donderdag 30 april 2009 19:43 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Maar hee, dat doet iedereen, dus dat is normaal.
Het zijn smakeloze grappen.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:42 schreef -SG- het volgende:
Het gros hier scheld/heeft wel eens gescheld met kanker, zo ongeveer de ergste ziekte maar als je een plaatje post van een ramp of iets dan zitten ze met z'n alle weer te huilen.
Met kanker scheldende mensen zijn minstens even debiel, jammer genoeg wordt het steeds meer geaccepteerd in de maatschappij.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:42 schreef -SG- het volgende:
mensen die met ziektes schelden moeten die ziekte zelf krijgen en dan lekker de hele tijd dat ziektewoord zeggenquote:Op donderdag 30 april 2009 19:43 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Met kanker scheldende mensen zijn minstens even debiel, jammer genoeg wordt het steeds meer geaccepteerd in de maatschappij.
quote:Op donderdag 30 april 2009 19:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh wacht, ben toch wel ouder dan jij
Ja maar wel met z'n alle huilen als ik een plaatje postquote:Op donderdag 30 april 2009 19:43 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Met kanker scheldende mensen zijn minstens even debiel, jammer genoeg wordt het steeds meer geaccepteerd in de maatschappij.
Dat slaat dan weer als een lul op een drumstel.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:44 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
mensen die met ziektes schelden moeten die ziekte zelf krijgen en dan lekker de hele tijd dat ziektewoord zeggen
Ja zonder over en weer gescheld, he-le-maal niks! bagger!quote:Op donderdag 30 april 2009 19:39 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
2 mods gebanned en nog niet goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |