quote:Op donderdag 30 april 2009 @ 18:59 schreef swarmahoer het volgende:
storing ofzo? ik heb er geen last van gehad tot nu toe
Ik denk et.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:59 schreef swarmahoer het volgende:
storing ofzo? ik heb er geen last van gehad tot nu toe
Wat een kanker verschrikkelijke muziek.quote:
Ja is wel wat te ingewikkeld voor mensen die normaal hardcore luisterenquote:Op donderdag 30 april 2009 19:41 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Wat een kanker verschrikkelijke muziek.
Deksels, wat een herrie!quote:
Dat metal noemenquote:Op donderdag 30 april 2009 20:31 schreef Skylarp. het volgende:
[..]
Deksels, wat een herrie!
Dat die metal-jeugd van tegenwoordig de heerlijke muziek van Roy Janes en Louis Armstrong verwaarloost om naar chaotische rommel te luisteren.
Wat voor muziek is het dan? Ik kan het filmpje niet zien door één of andere errorquote:
Progressive Rock. En wss het meest chaotische nummer dat ik ken uit het al experimentele genrequote:Op donderdag 30 april 2009 21:55 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Wat voor muziek is het dan? Ik kan het filmpje niet zien door één of andere error
Dat snap ik. Ik had zin om te trollenquote:Op donderdag 30 april 2009 22:23 schreef Siniti het volgende:
[..]
Progressive Rock. En wss het meest chaotische nummer dat ik ken uit het al experimentele genre
Dat je het niet kan zien gaat de hele klacht dus over
Hiers part 1 van etzelfde liedje
Part 4, dat je dus niet kon zien was dus een stuk waar het verschrikkelijk chaotisch wasquote:Op donderdag 30 april 2009 22:27 schreef Stoeprand het volgende:
Tevens is het niet helemaal mijn muziek... Wat bedoel je eigenlijk met chaotisch? Ik vind het redelijk rustige muziek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |