Betekend grofweg "waarom" als het alleen wordt gezegd.quote:
Bedankt, weer wat geleerd.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:31 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Betekend grofweg "waarom" als het alleen wordt gezegd.
Mina betekent Jullie Allemaal, of gewoon Jullie, of iedereenquote:
Misuzu !quote:
Ik ben heul geen homo!quote:
Ik hoorde het jaquote:
Goed, houd je tube lijm maar vast klaarquote:
Ik wilde eigenlijk alle losse delen met piercings vaststrikkenquote:Op donderdag 30 april 2009 22:15 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Goed, houd je tube lijm maar vast klaar
Ow komt goed uit, ik wilde namelijk nog een Snakebite, een Septum, een Bridge, en een Labretquote:Op donderdag 30 april 2009 22:19 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk alle losse delen met piercings vaststrikken
En een kusjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
quote:
Ik wil met je avatar trouwenquote:
Deal, als jij regelt dat ik met Nerine of Sia uit Shuffle! mag trouwenquote:Op donderdag 30 april 2009 23:50 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik wil met je avatar trouwen
En waris heeft wel een sik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
quote:Op donderdag 30 april 2009 23:59 schreef Ascendancy het volgende:
je krijgt van mij kallenMwah, good enough, voorlopigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
wees blij.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:10 schreef Waris7 het volgende:
Ik zie dat plaatje niet.
En mensen die otaku dissen
>:3quote:
Terechte klacht, als de ouders teveel hameren op prestatie. Maar het kan ook best zo zijn dat een kind gewoon intelligent is en de ouders niet zo prestatiegericht zijn.quote:Klacht: Ouders die teren op de intelligentie van hun kind.
Of het kan dat het kind Aziatisch is en fapbaar. ^_^quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:17 schreef dgirl het volgende:
[..]
Terechte klacht, als de ouders teveel hameren op prestatie. Maar het kan ook best zo zijn dat een kind gewoon intelligent is en de ouders niet zo prestatiegericht zijn.
Het is 2quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:21 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Of het kan dat het kind Aziatisch is en fapbaar. ^_^
Hmm... 2 is misschien een beetje jong, hè? Misschien nog maar 2 jaartjes geduld hebben danquote:
Is dat niet juist een beetje te oud ?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:08 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Hmm... 2 is misschien een beetje jong, hè? Misschien nog maar 2 jaartjes geduld hebben dan
Neuhquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |