Het woord familiedrama is ook al geen flikker meer waard, dus op zich is incident nog niet zo verkeerd.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:26 schreef Susi het volgende:
Incident klinkt toch wel erg als een understatement hoor
Bij Maxima is het al meer doorgedrongen wat er is gebeurd iddquote:Op donderdag 30 april 2009 17:27 schreef buachaille het volgende:
[..]
WA heeft zijn gezicht nog in standje "tevreden glimlach" en is kennelijk niet in staat snel om te schakelen.
Die komt volgens mij zometeenquote:
Tiesto van 7 tot 8.quote:
Ik weet het wel zeker, jij snapt het helemaalquote:Op donderdag 30 april 2009 17:28 schreef Stephan1237 het volgende:
Nu snap ik het wel een beetje denk ik . Beveiligingsfirma en dus misschien een beveiliger van Beatrix ?
Het is anders wel een stuk aangrijpender wanneer je de beelden ziet, dat wanneer je alleen een berichtje hoort dat er 4 mensen zijn omgekomen.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:27 schreef IJsblock het volgende:
En het is gewoon klinkklaar gelul over dat het nieuws niet in Amsterdam aankomt, tegenwoordig heb je nog iets wat GSM danwel SMS heet, maar ja, het niveau van de gemiddelde 538-Koninginnedag-ganger gaat niet hoger dan Salou of Breezer.
Bron?quote:Op donderdag 30 april 2009 17:26 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Zou vrijdag zn huis uit worden gezet.
Dan is het Huissen , Hussen ken ik niet.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:26 schreef Stephan1237 het volgende:
Volgens RTLZ woont hij in Hussen maar ik dacht dat hij in Velp woonde.
Daar werd net op tv ook over gespeculeerd idd. Dan zou hij best het echte draaiboek kunnen hebben.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:28 schreef Stephan1237 het volgende:
Nu snap ik het wel een beetje denk ik . Beveiligingsfirma en dus misschien een beveiliger van Beatrix ?
Kan je ze niet opbellenquote:Op donderdag 30 april 2009 17:28 schreef MaJo het volgende:
Zijn er al namen van slachtoffers bekend? Heb flink veel familieleden in Apeldoorn wonen
D'r zijn genoeg sites op internet waar je dergelijke perversiteiten kunt bekijken maar niet hier aub.quote:
het woord monarchie komt misschien zelfs niet eens voor in hun vocabulairequote:Op donderdag 30 april 2009 17:27 schreef IJsblock het volgende:
En het is gewoon klinkklaar gelul over dat het nieuws niet in Amsterdam aankomt, tegenwoordig heb je nog iets wat GSM danwel SMS heet, maar ja, het niveau van de gemiddelde 538-Koninginnedag-ganger gaat niet hoger dan Salou of Breezer.
Moet ik je een punt in geven, wij zitten er echt bovenop door de beelden die rechtstreeks de huiskamer binnenkwamen.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:28 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Het is anders wel een stuk aangrijpender wanneer je de beelden ziet, dat wanneer je alleen een berichtje hoort dat er 4 mensen zijn omgekomen.
Het gaat om een studentenhuis met zeer vermoedelijk een centraal telefoonnummer. Dus grote kans dat meerdere mensen dit telefoonnummer opgeven om hierop bereikbaar te zijn.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:28 schreef Toeps het volgende:
Ik las in een vorig topic dat dat fanfaremeisje met het juiste telefoonnummer net verhuisd was, dus dan zou de dader ook verhuisd moeten zijn.
Hij had denk ik het draaiboek van het bedrijf gekregen/gestolen en zo kon die dus dit doen? is wel een complot maar misschien wel een juiste?quote:Op donderdag 30 april 2009 17:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar werd net op tv ook over gespeculeerd idd. Dan zou hij best het echte draaiboek kunnen hebben.
Ik irriteer mij mateloos aan dat vrouwtje met dat roze ding....quote:Op donderdag 30 april 2009 17:11 schreef DaFrenk het volgende:
Elke keer diezelfde ooggetuigen weer
ze konden niet eens meer zwaaien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |