SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zat gisteren in de bus en op een stoel voor mij stond wat geschreven. Het was het MSN-adres van een meisje (en hierin stond haar volledige naam) met eronder haar telefoonnummer en een bijschrift 'all1 knappe jongus plies!!'
Nu was ik vrij verbaasd, want zoiets gebeurt vaak op bankjes e.d., niet in bussen en dan vooral niet met je volledige naam en telefoonnummer. Dat is net een bank overvallen en je adres/sofinummer erbij schrijven, zo van 'kijk ik heb het gedaan'.
Maar goed. Ik voeg haar toe op MSN en ik ontdek dat ze 14 is. Enige communicatie is niet mogelijk omdat alle 14-jarige meisjes en onder denken dat zo snel ze op een link klikken of iets accepteren ik hun hele PC overneem en er 50 virussen opkomen. Een foto krijg ik ook niet met ruwweg dezelfde reden. Ik herinner me dit gezeik nog van toen ik zelf 12/13/14 was en ik op de middelbaar voorgesteld werd aan het fenomeen MSN en meisjes.
Klacht: Meisjes die denken dat als ze op wat voor link dan ook klikken of wat dan ook sturen/accepteren via msn dat ze een virus oid krijgenWell, I can take you far away, with my mind
quote:Op donderdag 30 april 2009 16:47 schreef Dawnbreaker het volgende:
Het leven van een pedo gaat niet over rozen
quote:Op donderdag 30 april 2009 16:47 schreef Dawnbreaker het volgende:
Het leven van een pedo gaat niet over rozen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |