quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:54 schreef Cynic het volgende:
Hoi!
Even ter informatie: de zon schijnt buiten!
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:59 schreef Cynic het volgende:
Stage is al afgelopen, stageverslag is ook goedgeeurd dus studie is nu ook voorbij. Alleen nog even wachten tot alle gegevens gechecked zijn voor mijn diploma.
Ben een beetje vacatures aan het zoeken en aan het solliciteren nu, en vorig weekend inderdaad begonnen met de opnames. Donderdag en vrijdag weer verder.
spannendquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:06 schreef Cynic het volgende:
Ik kom af en toe wat tegen, het houdt niet over maar dat had ik ook niet verwacht. Ik hoop deze week reactie op een sollicitatie te krijgen.
idd afgekeurd worden op de brief is ook zo lulligquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:22 schreef Cynic het volgende:
De eerste afwijzingen heb ik ook al gehad, dus een uitnodiging voor een gesprek zou wel aardig zijn
het hedendaagse fok welquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:21 schreef Cynic het volgende:
Volgens mij is dat veel te ingewikkeld voor Fok!
Ik ben er achter gekomen door de scheuvelblues door daniel lohues, En wij noemen het gewoon schaats of schoats.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:08 schreef Cynic het volgende:
Hoe noemen ze een schaats bij jullie dan? En hoe ben je hier nou uiteindelijk achter gekomen?
Inderdaad want ik heb nog een setje scheuvels over en ik wou ze ooit nog wel eens op marktploats zettenquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:14 schreef Cynic het volgende:
Wel handig om dat zo net voor de zomer te weten
Ja zat ik ook net aan te denkenquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:26 schreef Cynic het volgende:
Hehe, dat zou best grappig zijn trouwens, gewoon je advertentie in het dialect doen.
Dank jequote:Op woensdag 13 mei 2009 20:54 schreef Nouk het volgende:
Nou als ik nog een leuke vacature zie zal ik t je laten weten C. Omgeving Emmen ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |