Jennifer Hoffman in die ene nieuwe gare serie waarin ze haar Puck hebben genoemd...quote:Op donderdag 30 april 2009 15:09 schreef Ascendancy het volgende:
Puck vind ik meert voor jongens. En das toch best een leuke naam.
En wat is er mis met paul en dirk.
check, hoe kon ik die vergetenquote:
Waarom dat nou weer? Zou iedereen een Nederlandse naam moeten hebben?quote:Op donderdag 30 april 2009 15:16 schreef mikerw het volgende:
en al die namen van onze cultuurverrijkers ook
Dat vind ik serieus leuke namenquote:Op donderdag 30 april 2009 15:09 schreef Ascendancy het volgende:
Hier in het dorp is een eeneiige tweeling die Hanne en Hidde heten
Mijn zus heeft een stel gekend dat klefke en befke werd genoemd.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:05 schreef Acinonyx het volgende:
-Befke
Heetten ze toevallig Pijpers met hun achternaam ?quote:Op donderdag 30 april 2009 15:25 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Mijn zus heeft een stel gekend dat klefke en befke werd genoemd.
Vriendin van me heet zo, prima naamquote:Op donderdag 30 april 2009 15:26 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik ken iemand die haar dochtertje 'Lente' heeft genoemd
of Moustafaquote:Op donderdag 30 april 2009 15:33 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Vriendin van me heet zo, prima naam![]()
Mohammed daarentegen![]()
Wat is er mis met normale namen?quote:Op donderdag 30 april 2009 15:42 schreef BluesRebel het volgende:
En waarom is er iets mis met buitenlandse namen?
voor een jongen of voor een meisje ?quote:Op donderdag 30 april 2009 15:46 schreef cvboer het volgende:
[..]
Wat is er mis met normale namen?
Oja, nog een voor het lijstje: Kyana
Normale namen? Voor buitenlanders zijn Nederlandse namen toch geen normale namen?quote:Op donderdag 30 april 2009 15:46 schreef cvboer het volgende:
[..]
Wat is er mis met normale namen?
Oja, nog een voor het lijstje: Kyana
Dat is volgens mij een naam uit Limbabwequote:Op donderdag 30 april 2009 15:51 schreef Acinonyx het volgende:
Doet me eraan denken, in Friesland komen veel van die idiote namen, zoals bijvoorbeeld Wiel![]()
![]()
Een Afrikaan die Jet-Lee heetquote:Op donderdag 30 april 2009 15:52 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Normale namen? Voor buitenlanders zijn Nederlandse namen toch geen normale namen?
Ik vind Afrikanen met de naam Kees of Aziaten met de naam Henk een stuk vreemder. Laat ze dan maar Ali en Jet-Lee heten.
Die heb ik nog NOOIT gehoord maar hier heb je vaak die 'dubbele' namen bij jongens: Jan-Jitse, Jouke-Jan en nog meer.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:51 schreef Acinonyx het volgende:
Doet me eraan denken, in Friesland komen veel van die idiote namen, zoals bijvoorbeeld Wiel![]()
![]()
Ik ken een limburger die zo heet hoor.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:51 schreef Acinonyx het volgende:
![]()
\quote:Op donderdag 30 april 2009 15:54 schreef Plums het volgende:
[..]
Ik ken een limburger die zo heet hoor.
Nieke vind ik ook redelijk raar.
Morsal
Hub
Rajko
Boy
Hjordis
Ik ga stukquote:Op donderdag 30 april 2009 15:55 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Verdraai mijn post niet man
(Zou inderdaad wel lachen zijn)
Nienke is nog normaal, toch..quote:Op donderdag 30 april 2009 15:55 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
\
Ik heb een nicht die heet Nienke en een oude overbuurman genaamd Boy
is Hjordis niet een Noorse naam ?quote:Op donderdag 30 april 2009 15:56 schreef Plums het volgende:
[..]
Nienke is nog normaal, toch..
Maar boy vind ik echt verschrikkelijk.. je noemt je dochter toch ook niet Girl?
Bowenquote:Op donderdag 30 april 2009 15:58 schreef BluesRebel het volgende:
Ow trouwens.. Bowen ofzo, voor jongen. Die vind ik ook verschrikkelijk.
Schrijf je het zo?
Edit: Opgezocht.. je schrijft het inderdaad zo.
![]()
Ik ken er 2quote:Op donderdag 30 april 2009 15:57 schreef BluesRebel het volgende:
Je hebt Flip erbij gezet, die is echt....
Zou kunnen.. Maar blijft een rare naam vind ik.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:58 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
is Hjordis niet een Noorse naam ?
En Kjeld.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:54 schreef Plums het volgende:
[..]
Ik ken een limburger die zo heet hoor.
Nieke vind ik ook redelijk raar.
Morsal
Hub
Rajko
Boy
Hjordis
jij heet Pien ?quote:Op donderdag 30 april 2009 16:06 schreef Plums het volgende:
Pien komt meestal trouwens van de naam Paulien/Pauline
Denk dat dat dus meer een bijnaam dan een echte naam is?
Nichtje..quote:
maar Wietske Kenemans is nog wel lekkerquote:Op donderdag 30 april 2009 16:05 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
En Kjeld.
En Boyd is nog erger.
En Perry.
En Wietske.
En Sjardi.
Dat zijn allemaal geen Nederlandse namen en sommige zijn überthaupt niet namen.. niet overdrijvenquote:Op donderdag 30 april 2009 16:12 schreef beertenderrr het volgende:
butterfly
princess
angel
april
summer
autumn
destiny
shan'equa
La-Teesha
Shatoya
ebony
glory
joy
hope
Shanicia
Lateesha
Keisha
etc etc
Helaas welquote:Op donderdag 30 april 2009 16:15 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal geen Nederlandse namen en sommige zijn überthaupt niet namen.. niet overdrijven
Hij heeft het over botenquote:Op donderdag 30 april 2009 16:15 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal geen Nederlandse namen en sommige zijn überthaupt niet namen.. niet overdrijven
quote:
kunnen ze ook niet zeuren over discriminatie obv de naam..quote:Op donderdag 30 april 2009 15:21 schreef BluesRebel het volgende:
Waarom dat nou weer? Zou iedereen een Nederlandse naam moeten hebben?
Frida!?quote:Op donderdag 30 april 2009 16:19 schreef Plums het volgende:
Merel..
Caam
Jord
Cornelis/Corné
Immeke
Lambert
Sjeng(ske)
Frida
Athan (ethan snap ik nog, maar met een a?)
Yanaika.. hoe spreek je dat uit man?![]()
heet jij Frida ?quote:
Wat is er mis met Merel?quote:Op donderdag 30 april 2009 16:19 schreef Plums het volgende:
Merel..
Caam
Jord
Cornelis/Corné
Immeke
Lambert
Sjeng(ske)
Frida
Athan (ethan snap ik nog, maar met een a?)
Yanaika.. hoe spreek je dat uit man?![]()
Emi (ipv Amy?)
Ja komt veel voor, maar t is en blijft een vogel.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:33 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wat is er mis met Merel?
Ik ken hele geile merels.
Korstje? hahahaquote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 16:29 schreef Plums het volgende:
God zie net ergens
Hanna-Beth
Jakko
Kimu
Jem
Chloi Echt, doe dan gewoon Chloe
Inna
Tinka
Eentje die líjkt op Pauline:
Polyne
Foto.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:40 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
heey heey Hanna-beth is een zeer geil stijl-icoon
Al had ze Flapanusscheet geheten was ze nog lekker geweest.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:12 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
maar Wietske Kenemans is nog wel lekker![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hahhaha omg.. fail..quote:Op donderdag 30 april 2009 16:45 schreef Jojoortje het volgende:
De dochter van Raffaëla heet: BEAUTIFULL(Ja, met dubbel L)
waarom denk ik bij deze naam aan een lekker wijf?quote:
Jaja en Hielkequote:
quote:
Ja doe ik ook, hehehquote:Op donderdag 30 april 2009 16:50 schreef Triptamine het volgende:
[..]
waarom denk ik bij deze naam aan een lekker wijf?
Oke dat is dan weer aardig van je.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:56 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
die had ik er expres niet bij gezet
Zo heet jij!?quote:Op donderdag 30 april 2009 16:56 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
die had ik er expres niet bij gezet
je brengt me nou wel op een ideequote:Op donderdag 30 april 2009 17:00 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oke dat is dan weer aardig van je.
Jah, ik heet Pleun Poemel, echt een hollandse naamquote:
Dit niet gezien?: http://www.deweekkrant.nl(...)marokkaanse_berbers/quote:Op donderdag 30 april 2009 16:52 schreef Arthur_Spooner het volgende:
BerberWie wil er nou geassocieerd worden met die rifapen.
Liegen tegen BluesRebel......quote:Op donderdag 30 april 2009 17:03 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jah, ik heet Pleun Poemel, echt een hollandse naam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |