Dat dus..quote:Op donderdag 30 april 2009 14:27 schreef DeRuphelman het volgende:gast. dit is zo niet grappig.
kijken hoe jij reageert als opeens een familielid voor je voeten door een wagen wordt meegesleurd.
maar die wagen zit heel hoog, de raakvlakte is dan niet zo groot.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:27 schreef Dropdown het volgende:
Eerste valt af, die is al gestolen door Alberto Stegeman
Ik denk dat ik toch voor de monstertruck ga. Die staat er weliswaar niet tussen, maar lijkt mij een geschikt keuze.
quote:Op donderdag 30 april 2009 14:27 schreef DeRuphelman het volgende:gast. dit is zo niet grappig.
kijken hoe jij reageert als opeens een familielid voor je voeten door een wagen wordt meegesleurd.
kom hier dan niet als je er niet mee kan omgaan.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:36 schreef dborhem het volgende:
Blijf nu maar voortaan van de dope af,kleuter.![]()
EN WAAR BLIJFT DAT SLOTJE????
wat is TRquote:
Dus omdat er 2 mensen dood zijn, mogen we ineens geen grappen meer maken? Alsof jij geen grap gemaakt hebt over de varkensgriep, die al meer doden heeft veroorzaakt dan dat er nu gewonden zijn bij het ongeluk. Of een grap over 11 september.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:40 schreef geelkuikentje het volgende:
Wat een ontzettend onsmakelijke topics worden er weer geopend
dit.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:48 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Dus omdat er 2 mensen dood zijn, mogen we ineens geen grappen meer maken? Alsof jij geen grap gemaakt hebt over de varkensgriep, die al meer doden heeft veroorzaakt dan dat er nu gewonden zijn bij het ongeluk. Of een grap over 11 september.
quote:
dat dusquote:Op donderdag 30 april 2009 14:40 schreef geelkuikentje het volgende:
Wat een ontzettend onsmakelijke topics worden er weer geopend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |